Kerrostalon pihalla ja autopaikalla saa tehdä vain pieniä, siistejä ja nopeita huoltotöitä, joista ei aiheudu vaaraa, melua tai ympäristöhaittaa. Laajemmat remontit on yleensä kielletty taloyhtiön järjestyssäännöissä tai pelastus- ja ympäristömääräysten vuoksi.
Eli polttimon- tai pyyhkijän sulkien vaihto, tuulilasin pesunesteen lisäys on sallittua. Myös renkaidenvaihto omassa ruudussa on sallittu, kuten auton imurointikin.
Orimattilassakin on tehty suurempiakin remppoja pihoilla. Ihan kunnan vuokratalojen parkkipaikoilla. Se on kielletty ja jatkossa tähän tullaan puuttumaan. Se että 80-luvulla tehtiin remppoja pihassa ja auton ympärillä oli äimistelemässä useita ukkoja oli sen ajan ilmiö. Maailma on mennyt parempaan suuntaan tämänkin asian suhteen.
Tarkkailkaa naapureitanne, Kiitos!
Autoremontit kerrostalojen pihoissa ei ole sallittuja
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ei niitä naapureita tarvitse tarkkailla, wtf??
Jos huomaa ongelman, niin siitä voi ja pitää todellakin ilmoittaa, mutta h*lvettiäkö sitä pitää alkaa kytätä muita? Se on toisinaan jopa laitonta. Että tuolla joku h*mohiipparikin kulkee mun perkässä, kun hänen OMASTA mielestään olen epäilyttävä, niin tiedättekö kuule että mikä tuolla öisin on se ongelma? No, siellä joku häiriintyneitä hiippareita salakatsellen naisia. Se niinku siellä on se ongelma.- Anonyymi00002
...Ainiin ja salaKUVATEN myös, joka on siis laitonta. Ja sitten ipanat tulee vielä kiristämään niillä omilla salakuvillaan, joka on myös laitonta.
Ja sitten täällä valitetaan että minä haluan salassa viedä kirjeeni, niin siinä alkaa olla joku useampikin PERUSTUSLAKI uhatattuna, kun teillä ei ole oikeutta kajota kulkemisiini eikä teillä ole oikeutta tietää postejani. Meillä on postisalaisuus ja liikkumisen vapaus, eikä tässä ole mitään poikkeusta niin että te saisitte ESTÄÄ kulkemisiani, jotta se voisitte tietää mitä postittelen. Ok? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
...Ainiin ja salaKUVATEN myös, joka on siis laitonta. Ja sitten ipanat tulee vielä kiristämään niillä omilla salakuvillaan, joka on myös laitonta.
Ja sitten täällä valitetaan että minä haluan salassa viedä kirjeeni, niin siinä alkaa olla joku useampikin PERUSTUSLAKI uhatattuna, kun teillä ei ole oikeutta kajota kulkemisiini eikä teillä ole oikeutta tietää postejani. Meillä on postisalaisuus ja liikkumisen vapaus, eikä tässä ole mitään poikkeusta niin että te saisitte ESTÄÄ kulkemisiani, jotta se voisitte tietää mitä postittelen. Ok?...Ja sitten te vainoatte minua, salakuvaatte ja teette omia OMASTA MIELESTÄNNE tärkeitä selvitystöitä ja keräätte laittomasti materiaalia minusta ja levitätte sitä eli se on (mikäs te termi olikaan?) yksityistiedon levittämistä ja sitten te kehittelette jonkun aivan järjettömän teorian ja luulette että saatte sillä jotain aikaan.
Tarkoitan siis sitä että OLEN MIELISAIRAS ja ihan kaikki minussa on kyllä jo tutkittu ammattilaisten toimesta ja diagnoositkin olleet jo virallisesti 2007 alkaen että siellä kuollaan nauruun teidän "selvittelyille", ok? ...ja todellakin KAIKKI tuo teidän toiminta on laitonta.
Minua ei ole ollut koskaan mikään tarve analysoida ja ammattilaiset nauraa teidän viritelmille. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
...Ja sitten te vainoatte minua, salakuvaatte ja teette omia OMASTA MIELESTÄNNE tärkeitä selvitystöitä ja keräätte laittomasti materiaalia minusta ja levitätte sitä eli se on (mikäs te termi olikaan?) yksityistiedon levittämistä ja sitten te kehittelette jonkun aivan järjettömän teorian ja luulette että saatte sillä jotain aikaan.
Tarkoitan siis sitä että OLEN MIELISAIRAS ja ihan kaikki minussa on kyllä jo tutkittu ammattilaisten toimesta ja diagnoositkin olleet jo virallisesti 2007 alkaen että siellä kuollaan nauruun teidän "selvittelyille", ok? ...ja todellakin KAIKKI tuo teidän toiminta on laitonta.
Minua ei ole ollut koskaan mikään tarve analysoida ja ammattilaiset nauraa teidän viritelmille....Se mitä tässä on silti hienosti ja tieteellisesti todistettu on se että te olette häiriintyneitä idi**tteja, jotka jatkuvasti rikkovat lakia ilman mitään kunnioitusta lainnoudattamiseen. Te ilmiselvästi ette ole luotettavia ja olette vaaraksi muille kansalaisille.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
...Se mitä tässä on silti hienosti ja tieteellisesti todistettu on se että te olette häiriintyneitä idi**tteja, jotka jatkuvasti rikkovat lakia ilman mitään kunnioitusta lainnoudattamiseen. Te ilmiselvästi ette ole luotettavia ja olette vaaraksi muille kansalaisille.
...Juu ja samalla on saatu viitteitä siitä että MIKSI Orimattila on varaton. Huoltomiesten ajastakin paljon menee vain nimenomaan paikkoja hajottaen, ne hajotetaan siis tarkoituksella, niitä ei korjata, ja se työaikakin iso osa siitä menee ihan random muihin töihinliittymättömiin asioihin, kuten asiakkaan uhkailemiseen. Senkin ajan olisi voinut käyttää jotenkin paremmin...
varsinkin kun ei tuolla teidän uhkailemisella ole minuun mitään vaikutusta. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
...Juu ja samalla on saatu viitteitä siitä että MIKSI Orimattila on varaton. Huoltomiesten ajastakin paljon menee vain nimenomaan paikkoja hajottaen, ne hajotetaan siis tarkoituksella, niitä ei korjata, ja se työaikakin iso osa siitä menee ihan random muihin töihinliittymättömiin asioihin, kuten asiakkaan uhkailemiseen. Senkin ajan olisi voinut käyttää jotenkin paremmin...
varsinkin kun ei tuolla teidän uhkailemisella ole minuun mitään vaikutusta....Varmaan jossain yhteydessä teidän uhkailut ja kiristämiset tuottaa tulosta, mutta sitten on se ongelma ettei ole ketään kuka niitä paikkoja sitten myös korjaisi, kun vartijoiden ja jopa kassatyöntekijöiden työajasta iso osa on valjastettu asiakkaiden vainoamiseen. Että jonkun ne TYÖTKIN pitäisi tehdä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
...Varmaan jossain yhteydessä teidän uhkailut ja kiristämiset tuottaa tulosta, mutta sitten on se ongelma ettei ole ketään kuka niitä paikkoja sitten myös korjaisi, kun vartijoiden ja jopa kassatyöntekijöiden työajasta iso osa on valjastettu asiakkaiden vainoamiseen. Että jonkun ne TYÖTKIN pitäisi tehdä?
...Toisessa ketjussa joku sanoi siitä heidän menettämästään kokaiinilastista että "Jonkun niskoille tuokin kaatuu, eikä yhtään huvittaisi olla se henkilö."
Eli kun te siellä p*rseilette, niin teillehän se lasku sitten tulee.
- Anonyymi00005
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊
- Anonyymi00009
Joku tuolla mainitsi lääkkeistä, mutta mihin ihmeeseen kaikki ihmiset jotain lääkkeitä edes tarvitsevat? MIHIN?
Uutisissa on vuosia hoettu että 1/4 suomalaisista käyttää mielialalääkkeitä. En tiedä mikä on juuri nykyään tilanne, mutta onhan toi nyt ihan kohtuuton määrä, kun varmaan 1% oikeasti voi mitenkään tarvita mitään lääkitystä!
Mihin niitä lääkkeitä edes käytetään? Vaikka toi nyt on nettihokema, muttei tämänkään ketjun aloittaja mielestäni voi moisen takia tarvita. Ja kun puhutaan esim. ulkomuodosta (ja muista täysin merkityksettömistä asioista), niin esim. se Supermarketin Harakanp*rse oli niin ruma ettei missään kadullakaan ollut tullut vastaan moista Lahdessa ja ajatus siitä että moinen olisi ollut palveluammatissa, on mahdoton. Kyllä siellä silti on joku raja.
TOSIN! Oli ihan uutisissakin sellainen... no siis täytyy tunnustaa, Harakanp*rsettä rumempikin tapaus ja se siinä vain sanoi olleensa siellä jo kauan alalla. Aivan karmiva ja pelottava tapaus! Ja sitten me mietimme sitä että MINÄ ...MUKA!... olen sen näköinen että just munlaisilla ei ole ihmisoikeuttakaan valittaa siitä että minuun käytetään ilmiselvää väkivaltaa. Onhan tää nyt järketöntä.
Ja on pakko mainita esim. S-marketinkin pomo että aivan kaamea hirviö! Ja tuollainenko sitten saa muka liikkua julkisella paikalla. Aika puolueellisia siis ollaan siitä että minkälaiset hirviöt täällä saa kulkea ja jotkut jopa VAINOAA tuolla, ja silti se on muka ok. Että miten mun yökävelyt on väärin, mutta se että joku tarkoituksella vainoaa siellä mun perässä, niin on muka oikein?
Juu eli mihin te niitä lääkkeitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561