Tähän vois ilmoittautua ne jotka tykkää oikeesti isoista naisista ja kertokaa myös miksi.
Mul ei oo koskaan ollu ongelmaa saada miestä vaikka paino on hyvinkin kolmella numerolla kirjoitettava.
Pulska typy
9
128
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Itse pidän ja muhkeat muodot on mieleeni.
- Anonyymi00002UUSI
Siis todellakin kurvit on mieleen! Niistä on aivan upea ottaa kiinni kun antaa rytmiä takaapäin 😉
Alkoi oikein seisomaan ajatuksesta!- Anonyymi00003UUSI
Oih 🩷 Täällä liukkaan kelin varoitus.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Johan, niinkö? Jos vähän vaan kokeilen että kuinka liukasta oikein on..
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin kyllä muhkee kiva on. Täyteläiset rinnat ja pylly. Nittä on mukava kiusata ennen kuin työntyy turvonneiden huulien väliin joko takaa tai päältä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin kyllä muhkee kiva on. Täyteläiset rinnat ja pylly. Nittä on mukava kiusata ennen kuin työntyy turvonneiden huulien väliin joko takaa tai päältä
Terveisin 50 mies
- Anonyymi00007UUSI
Mun sormet pyörisi ensin huulilla ja hiljalleen liukuisi sun sisääsi, sä olet kyllä niin märkänä mulle. Mun on pakko maistaa mun sormia..
Pidän muodokkaista naisista. Naisen paino ei ole koskaan ollut itselle mikään este nautinnolliseen seksiin.
Pidän muodokkaasta ja muhkeasta pyllystä. Siitä kun on jotain mistä ottaa kiinni. Tykkåån enemmän isommasta lantiosta kuin isoista rinnoista. Tykkään katsella kun iso pylly keikkuu kävellessä. Saa olla muotoja muuallakin hyvä ottaa kiinni tyyliin minä vien ja sinä vikiset.
Enbosaa sanoa tarkemmin. Toki siisti ulkonäkö yms. Vaikuttaa asiaan myös.Lisäksi on kiimasta kun nainen on selällän ja liikutella kalua muhkeidennpakaroiden välissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152853
- 81726
- 56718
- 46603
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?41601- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71536Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35515- 26511