Ehdin olemaan täällä aika vähän. Täällä on paljon kirjoituksia, mitkä voisivat olla minulta, mutta ne on negatiivisia. Taistelin joskus Sinua vastaan, koska en uskonut ollenkaan meihin. Mutta en taistele enää. Olet vakaa, määrätietoinen, rauhallinen ja tietenkin edelleen erittäin komea mies. Anteeksi, että en osaa olla rohkeampi sinulle.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Kiitos hyvistä sanoista. Toivottavasti elämässäsi menee hyvin.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä, elämäni on hyvää, mutta hektistä.
- Anonyymi00002UUSI
Kenelle?
- Anonyymi00004UUSI
Ymmärrettävää ja kiitos mahdollisuudesta.
Lupaan olla luottamuksesi arvoinen. Toivon, että jutellaan huomenna lisää ja jos haluat niin tulen kylään.
Tehdään miten haluat <3- Anonyymi00005UUSI
Päivällä vai illemmalla haluat jutella?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päivällä vai illemmalla haluat jutella?
Ota minuun yhteyttä heti, kun siltä tuntuu. Vaikka huomenna. Aamulla palailen taas tänne. Nyt hyvää yötä! Mun pitää mennä lepuuttaa nää aivot kuntoon.
<3 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ota minuun yhteyttä heti, kun siltä tuntuu. Vaikka huomenna. Aamulla palailen taas tänne. Nyt hyvää yötä! Mun pitää mennä lepuuttaa nää aivot kuntoon.
<3En ota häneen yhteyttä ja hän tietää sen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
<3Juu laitan viestiä kun heräilen ja katsotaan yhdessä askeleet eteenpäin.
Olihan tää aikamoinen myllerrys..........
<3 - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ota häneen yhteyttä ja hän tietää sen.
OK. Minä en tiennyt tarkalleen. Mutta ehkä tämä alkaa selkiytyy
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
<3Tämä viesti ei ollut tarkoitettu loukkaamiseen. Mulla on vaan tahmea olo aivoissa, niin kuin meillä kaikilla voi joskus olla. Ja varsinkin minun kaltaisilla, niin kuin tiedät. Ei se äly oo meitä kumpakaan jättänyt. Ehkä vain rakkaudessa<3
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä viesti ei ollut tarkoitettu loukkaamiseen. Mulla on vaan tahmea olo aivoissa, niin kuin meillä kaikilla voi joskus olla. Ja varsinkin minun kaltaisilla, niin kuin tiedät. Ei se äly oo meitä kumpakaan jättänyt. Ehkä vain rakkaudessa<3
Aika jännä kuinka tunnut tutulle. Tosin tämä aloituskin on osittain sellainen et voisi olla mun tekemä. Muutama muukin ollut tänään liiankin tutun oloinen, ja tunnisteetkin sopisi.
Nooh, ei yllätä enää nämä mitkään täällä. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä viesti ei ollut tarkoitettu loukkaamiseen. Mulla on vaan tahmea olo aivoissa, niin kuin meillä kaikilla voi joskus olla. Ja varsinkin minun kaltaisilla, niin kuin tiedät. Ei se äly oo meitä kumpakaan jättänyt. Ehkä vain rakkaudessa<3
Saat minut sekaisin, vain sinä. <3
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saat minut sekaisin, vain sinä. <3
Joku on varastanut mun <3
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joku on varastanut mun <3
Kohtelen sitä hellästi, tapahtui mitä tahansa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kohtelen sitä hellästi, tapahtui mitä tahansa.
Kiva kiitos<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473