Juuri heräsin ja 17/4.5 jortikka seisoo kovana, kohta on pakko runkata kun ei meinaa aamuseisokki laskea. T. 66ukm
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Hyvän kokoinen kulli sulla.joko runkkasit.mulla myös aamuseisokki.runkkaan hiljalleen.63m
- Anonyymi00002UUSI
Juuri nyt nautiskelen ja vedän tiukkaa esinahkaani ison terskani yli...
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juuri nyt nautiskelen ja vedän tiukkaa esinahkaani ison terskani yli...
Voisin ottaa sen käteeni ja runkata sua hitaasti.63m
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voisin ottaa sen käteeni ja runkata sua hitaasti.63m
Varmaan tuntuisi hyvältä toisen kosketus, nyt tulen kun kuvittelen sitä että runkkaat minua, spermat lentää sykkien ja käteni tuli aivan spermaiseksi, saanko runkata sun kulliasi niin kauan että laukeat...
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varmaan tuntuisi hyvältä toisen kosketus, nyt tulen kun kuvittelen sitä että runkkaat minua, spermat lentää sykkien ja käteni tuli aivan spermaiseksi, saanko runkata sun kulliasi niin kauan että laukeat...
En ole ikinä vielä ollut miehen kanssa mutta haluja olisi, mutta rohkeus on puuttunut, haluisin kokea miltä se tuntuisi, varsinkin haluisin imeä kullia ja maistaa spermaa... t. 66ukm
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saat runkata mua.tuntuis hyvältä.saisit spermat käteesi.nyt laukesin.teki hyvää.
- Anonyymi00007UUSI
Toisen kosketus, sitä haluan kulli kovana haaveilen, tehtäisiin toisillemme, hyväilen kullia, olen alasti.
- Anonyymi00009UUSI
Olisi ihana tuntea toisistamme kosketuksia, imisin hellästi nännejäsi, sitten kulliasi ja välillä runkkasin sinua kunnes laukesit ja saisin maistaa sinun spermaasi...kiitos kun sain fantasoida kanssasi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisi ihana tuntea toisistamme kosketuksia, imisin hellästi nännejäsi, sitten kulliasi ja välillä runkkasin sinua kunnes laukesit ja saisin maistaa sinun spermaasi...kiitos kun sain fantasoida kanssasi.
Haluaisin kovasti sinua, kiitos sinulle ajattelin kaikkea mitä ihanaa tekisin,laukesin vatsalle, levitin spermaa sormilla, maistelin ajattelin olisi sinun.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haluaisin kovasti sinua, kiitos sinulle ajattelin kaikkea mitä ihanaa tekisin,laukesin vatsalle, levitin spermaa sormilla, maistelin ajattelin olisi sinun.
Oot ihana! Minulla alkoi seisomaan uudestaan kun luin viestisi mutta pakko lähteä välillä muihin hommiin.
- Anonyymi00008UUSI
Mulla kulli pystyssä ja kauhea kiima 19/5,5cm
M61- Anonyymi00010UUSI
Saisipa runkata tuollaista vanhempaa isoa kullia.53M
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Saisipa runkata tuollaista vanhempaa isoa kullia.53M
Haluisitko?
- Anonyymi00014UUSI
Voisin runkata vanhemman miehen pitkää paksua kyrpää Vakka-Suomessa. M60
- Anonyymi00016UUSI
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa näpytellä pikku gigulia buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161886
- 82733
- 56728
- 46613
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?41611- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71546Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35525- 26511