Aamuseisokki

Anonyymi-ap

Juuri heräsin ja 17/4.5 jortikka seisoo kovana, kohta on pakko runkata kun ei meinaa aamuseisokki laskea. T. 66ukm

15

57

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hyvän kokoinen kulli sulla.joko runkkasit.mulla myös aamuseisokki.runkkaan hiljalleen.63m

• Anonyymi00002
        UUSI

Juuri nyt nautiskelen ja vedän tiukkaa esinahkaani ison terskani yli...

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Juuri nyt nautiskelen ja vedän tiukkaa esinahkaani ison terskani yli...

Voisin ottaa sen käteeni ja runkata sua hitaasti.63m

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voisin ottaa sen käteeni ja runkata sua hitaasti.63m

Varmaan tuntuisi hyvältä toisen kosketus, nyt tulen kun kuvittelen sitä että runkkaat minua, spermat lentää sykkien ja käteni tuli aivan spermaiseksi, saanko runkata sun kulliasi niin kauan että laukeat...

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Varmaan tuntuisi hyvältä toisen kosketus, nyt tulen kun kuvittelen sitä että runkkaat minua, spermat lentää sykkien ja käteni tuli aivan spermaiseksi, saanko runkata sun kulliasi niin kauan että laukeat...

En ole ikinä vielä ollut miehen kanssa mutta haluja olisi, mutta rohkeus on puuttunut, haluisin kokea miltä se tuntuisi, varsinkin haluisin imeä kullia ja maistaa spermaa... t. 66ukm

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saat runkata mua.tuntuis hyvältä.saisit spermat käteesi.nyt laukesin.teki hyvää.

• Anonyymi00007
      UUSI

Toisen kosketus, sitä haluan kulli kovana haaveilen, tehtäisiin toisillemme, hyväilen kullia, olen alasti.

• Anonyymi00009
        UUSI

Olisi ihana tuntea toisistamme kosketuksia, imisin hellästi nännejäsi, sitten kulliasi ja välillä runkkasin sinua kunnes laukesit ja saisin maistaa sinun spermaasi...kiitos kun sain fantasoida kanssasi.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olisi ihana tuntea toisistamme kosketuksia, imisin hellästi nännejäsi, sitten kulliasi ja välillä runkkasin sinua kunnes laukesit ja saisin maistaa sinun spermaasi...kiitos kun sain fantasoida kanssasi.

Haluaisin kovasti sinua, kiitos sinulle ajattelin kaikkea mitä ihanaa tekisin,laukesin vatsalle, levitin spermaa sormilla, maistelin ajattelin olisi sinun.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Haluaisin kovasti sinua, kiitos sinulle ajattelin kaikkea mitä ihanaa tekisin,laukesin vatsalle, levitin spermaa sormilla, maistelin ajattelin olisi sinun.

Oot ihana! Minulla alkoi seisomaan uudestaan kun luin viestisi mutta pakko lähteä välillä muihin hommiin.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mulla kulli pystyssä ja kauhea kiima 19/5,5cm
      M61

• Anonyymi00010
        UUSI

Saisipa runkata tuollaista vanhempaa isoa kullia.53M

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Saisipa runkata tuollaista vanhempaa isoa kullia.53M

Haluisitko?

• Anonyymi00014
      UUSI

Voisin runkata vanhemman miehen pitkää paksua kyrpää Vakka-Suomessa. M60

• Anonyymi00016
        UUSI

Mee niuvanniemeen siellä spede antaa näpytellä pikku gigulia buaahaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      886
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      82
      733
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      728
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      613
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      611
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      546
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      525
    10. 26
      511
    Aihe