Espooseen. Katellaan vielä tämä viikko lieksaa. Viimeiset romut hävitetty ja pakattu. Voimia jatkoon tänne lieksaan.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Onnea matkaan.
- Anonyymi00002
Moikka
Ei, sitä olisi, tarvinnut raportoida. Luulisi olevan muuttokiireitä muutenkin - Anonyymi00003
On siinä työmaa kun kaikki pitää pakata lähtöä varten, koko omaisuus 😂
Miten ne menikään evakon.laulun sanat 🤔 - Anonyymi00004
Mikä matkan pää ?
Se selviää kun pääset perille.
Annamme mukaan vielä kaljalaatikon.
Jotta muistat rakkaat Lieskun ja hyvät kaverit 🤠 - Anonyymi00005
espoossa on liika ulkomaalaisia, sinäki tunget tänne
- Anonyymi00006
Olipa jo aikakin sinun päästä hoitojaksolle Espoon päihdesairaalaan, hyvä että jakso alkaa jo maanantaina! 👍
- Anonyymi00007
Matinkylään moktaria moikkaamaan?
- Anonyymi00008
Somppuleiden perään
- Anonyymi00009
tulitko jo takaisin
- Anonyymi00010
Espoossa ei seurailla muiden tekemisiä eikä juoruta ja kateus voita koko elämää. Hyvä lähteä muualle pohjoikarjalasta kateuden pesästä. toki hyviä paikkoja on keskisuomessa ja lännessäkin. ja lounaassa..kunhan ei muuta savoon tai e-karjalaan jossa on ihan sama pahansuopuus kuin p-karjalassa.
- Anonyymi00014
Kyllä poikaystäväni seuraa. Rikas keski-ikäinen Espoolainen. Suosittelen sinullekin muuttoa Espooseen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä poikaystäväni seuraa. Rikas keski-ikäinen Espoolainen. Suosittelen sinullekin muuttoa Espooseen.
Minä myös! Ja mahdollisimman pikaisesti! 🙋♂️
- Anonyymi00011
Lukeekohan pian Lieksan lehdessä että "Lieksa sai muuttovoittoa".
Kuinkahan surkeaksi menon pitää mennä ja kylän kuihtua että MYÖNNETTÄISIIN tosiasiat että alueen ilmapiiri on tunkkainen ja luotaantyöntävä. Kateus, juoruilu ja kyttäys ja itsetunto-ongelmat pilaa alueen. Ei vain lieksaa vaan myös Joensuun.
Peitellään vaan tosiasiota ja valehdellaan itselle että ollaan niin erinomainen paikkakunta. - Anonyymi00012
No onhan siellä muitakin vertaisiasi näitä "espoolais miehiä".
- Anonyymi00013
Mä oon jo tääl Espoos! Muutin puolitoista kuukautta sit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666