Turvallisuussyistä jouduin poistamaan numerosi puhelimestani. Ihan kaikkien parhaaksi. Mutta kirjoitin sen lapulle ylös ja piilotin, jos sitä joskus tarvisin. En usko että ikinä tulisin sulle laittamaan viestiä tai soittamaan, etkä kyllä sinäkään rohkene koskaan ottaa yhteyttä minuun. Eikä tarvikaan. Se oli vain joku päähänpisto vaihtaa numeroita. Muuten kaikki lienee ok meidän välillä kuitenkin, ainakin toivon niin.. 😌
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Esität häntä naista E. Olet se hänen kiristäjä tai yksi niistä, jotka haluaa väkisin päättää hänen elämästään. Etkö tajua, kenenkään elämää ei voi tässä maailmassa väkisin yrittää hallinnoida, takuuvarmasti se tulee tavalla tai toisella julki ja seuraus on tekojen mukainen.
- Anonyymi00020UUSI
Ilkeä nainen.
- Anonyymi00002UUSI
Loputon sekoilu se on sitä ja hiljaisuuteen pyrkiminen auttaa.
- Anonyymi00003UUSI
Eiköhän ole aika nostaa kissa pöydälle.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se ei oo turvallista .
Muuten kyllä voisikin . - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se ei oo turvallista .
Muuten kyllä voisikin .Turvallista ei ole nimenomaan jatkaa turvatonta elämää ikuisesti. Sellaista ei kestä pitkään kukaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Turvallista ei ole nimenomaan jatkaa turvatonta elämää ikuisesti. Sellaista ei kestä pitkään kukaan.
Jaa ei vai .
On täs ollu 40 turvatonta vuotta takana
Ja elän ihmekyllä vieläkin
Mulla ei oo ollu mitään tasaisia ja turvallista aikaa ikinä
Aina on saanu pelätä ja tressata jotakin
Ja aina on ollu taistele tai pakene tila päällä
Kun on jokin asia huonosti .
Tai joku paikka kipinä
Mulle todellakin kelpaisi helppo ja varma tasaisuus ja rauha jos se olisi mitenkään mahdollista järjestää 😭💔
Naiselta - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
miau..
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jaa ei vai .
On täs ollu 40 turvatonta vuotta takana
Ja elän ihmekyllä vieläkin
Mulla ei oo ollu mitään tasaisia ja turvallista aikaa ikinä
Aina on saanu pelätä ja tressata jotakin
Ja aina on ollu taistele tai pakene tila päällä
Kun on jokin asia huonosti .
Tai joku paikka kipinä
Mulle todellakin kelpaisi helppo ja varma tasaisuus ja rauha jos se olisi mitenkään mahdollista järjestää 😭💔
NaiseltaEi taatusti ollut naiselta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei taatusti ollut naiselta.
Oli en pidä siitä että käy iskemässä sukupuolioletusluuloja päin honkia ihmisten kirjoituksiin .
Kun et osaa tunnistaa tekstejä oikein niin sitä ei tule tyhmänä jatkaa
- Anonyymi00004UUSI
Se mies ei saa yhteyttä siihen naiseen, ikinä.
- Anonyymi00005UUSI
Entäs jos sinulle käy vaikka jotain ja et ole enää sitä päättämässä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Entäs jos sinulle käy vaikka jotain ja et ole enää sitä päättämässä.
Uhkailetko?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Uhkailetko?
Ei tarvitse kenenkään uhkailla. Itsehän uhkailet ja yrität väkisin hallita naisen elämää. Oletpa kuka tahansa, et onnistu ikuisesti hän vangitsemisessa vaan joudut tavalla tai toisella kiinni.
- Anonyymi00018UUSI
ei kai kukaan voi päättää aikuisen ihmisen puolesta, saako yhteyttä johonkuhun vaiko ei?!
- Anonyymi00008UUSI
Totta
Suojelen. Mies mainettasi ja henkeäsi.
Myöskin aikuisten oikeasti .
Olen nyt ymmärtänyt että sillä oli tarkoituksensa ettei asiat edennyt
Vaikka kummallakin oli vahvoja tunteita tai toiveita .
Ja haaveita .
Minä tein vaikeassa tilanteessa parhaani
Kuten sinäkin mies teit .♥️- Anonyymi00011UUSI
Kuulkaas minua miestä ei tarvitse suojella. Minä olen nimenomaan mies, joka ratkaisee asioita eikä jätä niitä huonoon jamaan. Vaikka he tappaisivat minut, se todennäköisesti saisi viimeistään valtavan selvitystyön aikaan ja sinäkin saisit takuuvarmasti vapautesi. En yhtään pelkää kuolemaa, koska eihän ihminen voi koskaan tietää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, joten siitä on turha murehtia, samoin kun tekijät eivät voi tietää tekojensa vaikutusta heidän elämään ja heidän seuraavaan elämään.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuulkaas minua miestä ei tarvitse suojella. Minä olen nimenomaan mies, joka ratkaisee asioita eikä jätä niitä huonoon jamaan. Vaikka he tappaisivat minut, se todennäköisesti saisi viimeistään valtavan selvitystyön aikaan ja sinäkin saisit takuuvarmasti vapautesi. En yhtään pelkää kuolemaa, koska eihän ihminen voi koskaan tietää mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, joten siitä on turha murehtia, samoin kun tekijät eivät voi tietää tekojensa vaikutusta heidän elämään ja heidän seuraavaan elämään.
Ei ollut sinulle
Olet liian ylimielinen häneksi josta puhun - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ollut sinulle
Olet liian ylimielinen häneksi josta puhunEt ole ainakaan kummoinen ihmistuntija.
- Anonyymi00010UUSI
Vanha numero ei oo edes olemassa enää.
Turvallisuudesta täällä ei ole tietoakaan.
Kellään....
Tv Kadulla asunnottomana ensi viikolla- Anonyymi00023UUSI
Toivottavasti löydät jostain asunnon 🙏
- Anonyymi00016UUSI
Jos AP ei ikinä aio viestiä lähettää eikä soittaa niin miksi säilytät numeroa paperilapulla?
Soitatko tai lähetät sitten viestin kun katsot että numeron omistaja on enää ainoa oljenkorsi.- Anonyymi00019UUSI
Eiköhän tuo ole se skenaario mitä on tapahtunut ja nyt saa taas haluamansa niin varamies lentää helvettiin 🤭
- Anonyymi00021UUSI
vanhene ja kuole kunnialla yksin tai koirasi kanssa
- Anonyymi00026UUSI
Taas yksi taivaanrannan maalari. Varmaan itse vetelee lähes viimeisiä korahduksia.
- Anonyymi00027UUSI
No mietis nyt mitä ilkeitä musta sukkaisia viestejä laitoit joka kerta menit ihan sekasin ei kerta kaikkiaan tule meidän viestittelystä mitään kun noin käyttäydyt olisit normaali muttet osaa hyvästi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512