Tuli nyt kumminki selväksi 😘❤️
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä
T Petrisi - Anonyymi00002UUSI
joo kyllä mä näin,,,
- Anonyymi00018UUSI
En osannut peittää 🤭🥰
- Anonyymi00003UUSI
Kauniisti sanottu, kyllä ne välittyy tarkoittamallesi henkilölle tavalla tai toisella. Jos tykkää kovasti, näkyy se olemuksessa eikä se pieni läheisyyskään saa säpsähtämään kuin mielihyvästä.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5X_7NYWZcQ&list=RDY5X_7NYWZcQ&start_radio=1 - Anonyymi00004UUSI
Kasvotusten kaunihimpi 😘❤️
- Anonyymi00005UUSI
Ei ole selvät, ei.
- Anonyymi00006UUSI
Miten ne olisi tullut ja missä? ❤️ ei kyllä tullut, ymmärrän oikeastaan vain selkää viestintää.
- Anonyymi00007UUSI
Kuulostaa autismilta ?
Oletko autisti ? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuulostaa autismilta ?
Oletko autisti ?Vitsi näitä autisti- ja adhd- kortteja käytetään nykyään aivan liikaa. Ei kaikki kirjolla olevat ole esim. tunneälyttömiä tai tunnista tunteita.
- Anonyymi00008UUSI
Ai kun puhelin ostajalla oli boy or girl lappuja torissa myynnissä
- Anonyymi00010UUSI
No missä ja miten ne kerroit?
- Anonyymi00012UUSI
Sanoin mm että oot söpö ja että oon ihastunut vieläki 😍😉
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanoin mm että oot söpö ja että oon ihastunut vieläki 😍😉
Mikä on kirjaimesi ja kenelle sanoit? Oletko ihana prinsessa?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mikä on kirjaimesi ja kenelle sanoit? Oletko ihana prinsessa?
Oon N ja Teelle sanoin.Naisia kumpikin
- Anonyymi00013UUSI
Missä ne nyt selväksi olisi tulleet eli ei.
- Anonyymi00019UUSI
No nythän ne tuli taas kerrattua ja kerrottua irl pitkästä aikaa, etten vain pääse unohtamaan.. Ehkä sen voimin taas yhden puoli vuotta pärjää? Vaikka eipä tuolla mitään väliä kyllä pitäisi olla :/
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä ne tuli. Olet vain niin nuori, mutta liiankin tyrmäävä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520