Alku nyt kuopattu 😢💔
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Mieti järjellä onko sille minkälaiset mahdollisuudet ja resurssit toteutuksen suhteen ?
Voitteko esim tapailla ilman ongelmia ja helposti (asutte esim samalla paikkakunnalla) että asia lähtee myös käynnontasolla liikkeelle .
Eikä jää vain haaveiluksi bittiavaruuteen 🤔- Anonyymi00003UUSI
Om me tunnettu netissä vuodesta 2021 ei olla nähty kertaakaan vielä
Jase lainas multa 2000e rahaa ei meinannu maksaa mutta lopulta sain ne rahat takasi - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Om me tunnettu netissä vuodesta 2021 ei olla nähty kertaakaan vielä
Jase lainas multa 2000e rahaa ei meinannu maksaa mutta lopulta sain ne rahat takasiToi ei oo kyllä rakkautta nähnykkää
Halus sulta vain rahaa - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toi ei oo kyllä rakkautta nähnykkää
Halus sulta vain rahaaJoo näin sen ulisottorekisterin siltä naiselta. Kymmeniä tuhansia eri firmoille ja yksityisillevelka
Oikeusavustajaan asti se minynki piti vefota
Erissä makso pitkän väännön jälkeen
- Anonyymi00002UUSI
💔🤏🥺
🕳️- Anonyymi00010UUSI
Oot huono piirtää 😠
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oot huono piirtää 😠
Mun mielestä jotkut noista on tosi hauskoja ja osuvia, juuri aloitukseen passeleita.
- Anonyymi00005UUSI
ei tietenkään, eihän se olisi minkään arvoinen jos se ensimmäiseen pikku harmiin kaatuisi.
https://www.youtube.com/watch?v=HmkzRyRwUro&list=RDHmkzRyRwUro&start_radio=1- Anonyymi00009UUSI
Määrittele pikku harmi!
- Anonyymi00006UUSI
No ei minun puolelta. ❤️
Naiselta - Anonyymi00011UUSI
Ei ❤️
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä on. Löysin silmälasipäisen.
- Anonyymi00013UUSI
Joo. Kaivetaan se sieltä joskus takaisin, kun halutaan muistella alkua. Tästä jatketaan nyt yhdessä.
- Anonyymi00014UUSI
Toivottavasti ❤️
- Anonyymi00017UUSI
Kivasti sanottu. Kuin pieni aikakapseli, joka odottaa ylös kaivamista. Milloin? Ehkä tässä elämässä tai seuraavassa. Joka tapauksessa, hautaamisen jälkeen en ole enää ollut sama ihminen. sivusta
- Anonyymi00015UUSI
uusi ihana ihminen parantava rakkaus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512