Viimeisien vuosien kuluessa uutisista saanut kuunnella sekä lukea kuinka ulkomaisia marjanpoimijoita on käytetty hyväksi, nythän on syynätty tarkkaan mitkä toimijat ovat saaneet tuoda marjanpoimijoita ja ketkä eivät.
No Lieksassa tämä on mennyt suureksi vitsiksi onhan yksi tunnetuimpi kusettajia saanut tuoduksi näitä pomijoita, olikohan majoitus hommissa jo ensi kusetukset.
Nimi vaihtuu sama kusetus jatkuu...
Marjanpoimijat ulkomailta
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
mitäs ukropi hohlat, ovatko metsässä?
- Anonyymi00002UUSI
tällä hetlellä ovat lomalla ukrainassssa
- Anonyymi00003UUSI
Auto huijaukset vaihdettu muuhun huijaukseen.
- Anonyymi00004UUSI
Sitähän yrittäminen on. Yritetään huijata asiakasta, palkattua työntekijää ja verottajaa. Menestyvä yrittäjä onnistuu kaikissa kolmessa asiassa.
- Anonyymi00005UUSI
Parhaita yrittäjiä ovat nämä jotka painostavat vanhusta 5 tuntia kunnes tämä lopulta suostuu kauppoihin. (Tosi tarina)
- Anonyymi00006UUSI
Elisa oli myynyt eräälle vanhukselle kahteen kertaan liittymät ja palvelut joita tämä ei olisi tarvinnut edes yhtä kertaa. Suostui irtisanomaan vasta kun tytär nosti metelin somessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475