Tämä on jäänyt jostain syystä palstan kirjoittelijoilta tänne laittamatta, mutta EHEI, tässä se nyt on:
https://www.seiska.fi/katso/is-suosittu-tv-tahti-paatyi-kayttamaan-ozempicia-nain-vauhdilla-paino-tippui/2217966
Milloin saamme lukea juttuja porukalla suosituissa lehdissä tubettajiin kriittisesti suhtautuvista henkilöistä?
MetsaManista juttu Seiska-lehdessä!
8
140
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Eiköhän kriittisistä palstakirjoittajistakin vielä saada lehtijuttu:
”Anonyymi seurasi tubettajaa vuosikausia – tiesi mitä tämä söi, joi, puki päälleen, grillasi, leikkasi nurmikolta ja teki päivänsä aikana, mutta vakuutti edelleen, ettei voisi vähempää kiinnostaa.” 😄
Jutusta voisi tehdä kokonaisen sarjan: ”Näin tunnistat aidon välinpitämättömyyden – 1700 videota myöhemmin.”
Haastateltavien löytäminen tosin saattaa olla hankalaa, kun nimimerkin takaa on paljon mukavampi analysoida julkisuuden henkilöä kuin astua itse lehden sivuille kertomaan, miksi tämän jokainen tekeminen on vuosikausien seurannan arvoista.
Metsa Manista sentään tiedetään, kuka hän on. Siinä on jo aika olennainen ero. - Anonyymi00002
"Haastateltavien löytäminen tosin saattaa olla hankalaa, kun nimimerkin takaa on paljon mukavampi analysoida julkisuuden henkilöä kuin astua itse lehden sivuille kertomaan, miksi tämän jokainen tekeminen on vuosikausien seurannan arvoista."
-varmasti heitä löytyy, monihan kirjoittaa YouTuben kommenttikenttään nimellään "kehuja", niin kuin jotkut sanovat.
Paljon vaikeampaa on löytää henkilö joka astuu itse lehden sivuille kertomaan, että miksi häntä harmittaa että vaikkapa MetsaManin videoita monet seuraa, ja vieläpä kehuu häntä. Toimittajan häntä haastatellessa kun paljastuisi nopeasti että syynä on KATEUS. - Anonyymi00003
Minua ihmetyttää miksi koneman muutti nimensä metsämaniksi?
Senkö takia alkuperäistä metsämania kiusattiin kun haluttiin varastaa sen nimmerkki? - Anonyymi00004
Olikos siinä lehtijutussa masturboinnista mitään?
- Anonyymi00005
Kyllähän siinä oli juttua kyseisestä harrastuksesta. Sanoivat että metsäman kun ei ymmärrä naispuolisista mitään niin käy taavetin takana vetelemässä käteensä.😂
- Anonyymi00007
Eiköhän se kuulu yksinomaan sinun harrastuksiin miksi sitä täällä yrität tuoda esille.
- Anonyymi00006
Metsämanin kitt autoa vietiin korjattavaksi videolla. Kyllä sai nauraa taas, hyvä video oli.
- Anonyymi00009
No joo sehän oli mestari itse tehnyt short videon tuosta siis forest finn, tuusniemen ykköstubettaja. Hyvä video.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1852971- 911315
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2461094- 1241045
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84936- 93790
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104677Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid104599- 38582