Tämä on jäänyt jostain syystä palstan kirjoittelijoilta tänne laittamatta, mutta EHEI, tässä se nyt on:
https://www.seiska.fi/katso/is-suosittu-tv-tahti-paatyi-kayttamaan-ozempicia-nain-vauhdilla-paino-tippui/2217966
Milloin saamme lukea juttuja porukalla suosituissa lehdissä tubettajiin kriittisesti suhtautuvista henkilöistä?
MetsaManista juttu Seiska-lehdessä!
8
164
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Eiköhän kriittisistä palstakirjoittajistakin vielä saada lehtijuttu:
”Anonyymi seurasi tubettajaa vuosikausia – tiesi mitä tämä söi, joi, puki päälleen, grillasi, leikkasi nurmikolta ja teki päivänsä aikana, mutta vakuutti edelleen, ettei voisi vähempää kiinnostaa.” 😄
Jutusta voisi tehdä kokonaisen sarjan: ”Näin tunnistat aidon välinpitämättömyyden – 1700 videota myöhemmin.”
Haastateltavien löytäminen tosin saattaa olla hankalaa, kun nimimerkin takaa on paljon mukavampi analysoida julkisuuden henkilöä kuin astua itse lehden sivuille kertomaan, miksi tämän jokainen tekeminen on vuosikausien seurannan arvoista.
Metsa Manista sentään tiedetään, kuka hän on. Siinä on jo aika olennainen ero. - Anonyymi00002
"Haastateltavien löytäminen tosin saattaa olla hankalaa, kun nimimerkin takaa on paljon mukavampi analysoida julkisuuden henkilöä kuin astua itse lehden sivuille kertomaan, miksi tämän jokainen tekeminen on vuosikausien seurannan arvoista."
-varmasti heitä löytyy, monihan kirjoittaa YouTuben kommenttikenttään nimellään "kehuja", niin kuin jotkut sanovat.
Paljon vaikeampaa on löytää henkilö joka astuu itse lehden sivuille kertomaan, että miksi häntä harmittaa että vaikkapa MetsaManin videoita monet seuraa, ja vieläpä kehuu häntä. Toimittajan häntä haastatellessa kun paljastuisi nopeasti että syynä on KATEUS. - Anonyymi00003
Minua ihmetyttää miksi koneman muutti nimensä metsämaniksi?
Senkö takia alkuperäistä metsämania kiusattiin kun haluttiin varastaa sen nimmerkki? - Anonyymi00004
Olikos siinä lehtijutussa masturboinnista mitään?
- Anonyymi00005
Kyllähän siinä oli juttua kyseisestä harrastuksesta. Sanoivat että metsäman kun ei ymmärrä naispuolisista mitään niin käy taavetin takana vetelemässä käteensä.😂
- Anonyymi00007
Eiköhän se kuulu yksinomaan sinun harrastuksiin miksi sitä täällä yrität tuoda esille.
- Anonyymi00006
Metsämanin kitt autoa vietiin korjattavaksi videolla. Kyllä sai nauraa taas, hyvä video oli.
- Anonyymi00009
No joo sehän oli mestari itse tehnyt short videon tuosta siis forest finn, tuusniemen ykköstubettaja. Hyvä video.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2381548Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3041175Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71835Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48743- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka36638Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt40626- 50576
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45517
- 32501
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48495- 33487
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463- 77432
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8427- 19417
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K7412Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401