Sua siellä vessassa 😁🤭❤️ Anteeksi olin varmaan vähä pöllö 😂
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
sun pää ois pitäny käyttää siä pöntössä
- Anonyymi00005UUSI
Aika säälittävää uhoa palstaäijän emojien kautta- onko kaikki ihsn kunnossa siellä sinun paralleelissa? Ei tietenkään ole..
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aika säälittävää uhoa palstaäijän emojien kautta- onko kaikki ihsn kunnossa siellä sinun paralleelissa? Ei tietenkään ole..
Miksei näitä beaviksiä ja buttheadeja tule nyt höröttämään tuon ed puupään perään öhö hö hö hö
- Anonyymi00002UUSI
Sehän on hyvä paikka sille.
- Anonyymi00009UUSI
Eikö 😂 mut siellä sai hetken olla kaksin..
- Anonyymi00003UUSI
Aikuinen nainen mä oon.
- Anonyymi00004UUSI
Joo niii oot ja niin oon minäki 🤣 oli kyl vähä teini olo 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Onko täällä aikuisia miehiä uskomassa palstaäijän emojeihin? Ei se siltä näytä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo niii oot ja niin oon minäki 🤣 oli kyl vähä teini olo 🤣
🥰🥰
👉🤏 - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
🥰🥰
👉🤏Oisinpa ollut selvinpäin.Tosin silloin tuskin oisin uskaltanut sanoa sulle kaikkea sitä😁🤭😘
- Anonyymi00010UUSI
Huhuilitko vieraisiin koppeihin 🦉
- Anonyymi00012UUSI
Mitä noista tietää jos varattua yrittää saa mustasukkaisen puolison peräänsä. Kanattaa välttää. Siitä ne ulkona tappelee.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä noista tietää jos varattua yrittää saa mustasukkaisen puolison peräänsä. Kanattaa välttää. Siitä ne ulkona tappelee.
Kyllä yleensä vapaissa kopeissa käynyt.
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä kunnon vessapano kiimassa on välillä ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475