teidän takia menetin mielenterveyteni lopullisesti
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Minkäs takia se alunperin meni?
- Anonyymi00003UUSI
sinä olit kirsikkana kakun päällä senkin cian naama
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
🍒
🎂 - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sekö kunnia mulla ny taas on? Kiitti. Saako tästä mitalin?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eiku metsä-, muista.. Metsä-.
- Anonyymi00012UUSI
Mitä sulle on kyselyautomaatti tapahtunut kun jaksat porskuttaa näitä guben keskusteluita uskollisena itsellesi eteenpäin?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sekö kunnia mulla ny taas on? Kiitti. Saako tästä mitalin?
Voi kun se on huomion kipeällä tuulella taas palstaäijän kanssa. Oot varmaan se nk let’s go
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä sulle on kyselyautomaatti tapahtunut kun jaksat porskuttaa näitä guben keskusteluita uskollisena itsellesi eteenpäin?
Kun jaksat porskuttaa..... Ja mitä on tapahtunut..... Ööööö.. Uskollisena.... Ei vissiin mitään mun nähdäkseni 🤷
- Anonyymi00002UUSI
🤪🤪
👉👈 - Anonyymi00007UUSI
Jaksuhalit!
- Anonyymi00008UUSI
Anteeksi ei ollut tarkoitus. 😇
- Anonyymi00010UUSI
Parasta on se kun pääsee myrkyllisistä ihmisistä eroon.
- Anonyymi00011UUSI
Se ei ole ok että jotkut yrittää keinolla millä tahansa pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat. Enemmän sellaisten mielenterveydestä pitäis olla huolissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512