Taisi sitten mennä poistoon

Ilmeisesti Kepun ilmastopolitiikkaa koskevan Kepun itse tekemän linjauksen käsitteleminen ei sitten ollut tämän palstan aihepiiriin kuuluvaa, kun se näytetään poistetun. Ehkä palstan aiheen voisi ohjeistaa niin, että täällä voi kirjoittaa kaikesta muusta paitsi Kepusta ja sen politiikasta.

Taisi ottaa joillekin avaukseni niin koville, että se piti saada keinolla millä hyvänsä poistettua. Tosin jokuhan kommentoi, ettei Kepun politiikkaa ole se, mitä puolueohjelmiin on tullut kirjoitetuksi vaan se, mitä tupailloissa turpakäräjöidään. Palstan oikeat aiheet siis edellyttäisivät kepulaisiin tupailtoihin osallistumista. En taida mennä, vaikka voisihan se huonon kesäteatteriesityksen voittaakin.

19

61

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Toista vaan se avaus, kepuloisille oli todella kipeä piste. Siis omien näkemys..

• Anonyymi00002
      UUSI

Avauksestasi ei missään yhteydessä selvinnyt että asia liittyy kepuun.
      Se on tosiasia. Ja jos lainasit tekstiä kepun puolueohjelmasta muttet maininnut lähdettä avaus on sääntöjen vastainen.
      Samat säännöt täällä on kaikille. Olet hyvä kirjoittaja joten lopeta kiukuttelu omasta mokastasi.

• Anonyymi00003
        UUSI

Se näkyi kaikessa, mutta kepuloisena et ole lukenut teidän puolueen ohjelmaa. MPP toisti vaan sitä ja sinulle järkyttävä yllätys. Minä niin nautin tästä kepuloisuudesta.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se näkyi kaikessa, mutta kepuloisena et ole lukenut teidän puolueen ohjelmaa. MPP toisti vaan sitä ja sinulle järkyttävä yllätys. Minä niin nautin tästä kepuloisuudesta.

Missä välissä olen väittänyt olevani kepulainen?
        Etpä arvaa kuka?

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei se sen vuoksi mennyt, ettei olisi ollut Kepun politiikkaa. Vaan kopioinnin vuoksi. Ei välttämättä avauksen, vaan kommenttien joissa oli pitkiä kopsauksia eri lähteistä

Tekoälyrobotit valvoo näitä palstoja nykyisin, ja kopioinnit lähtee poistoon, mikä on ihan hyvä niiden kannalta (ei siis sinun) jotka kykenevät itse tuottamaan ajatuksia ja laatimaan niistä kirjoituksia.

• Anonyymi00005
      UUSI

Iskit niin suoraan kepun idiotismiin, että eivät edes itse siedä sitä vaan poistivat. Siis suoran lainauksen Kepun ympäristöpolitiikasta..o

• Anonyymi00006
      UUSI

Aina Väyrysen itsensä näyttelemät Kekkosen, Koiviston, Väyrysen, Hurtzevin jne jne Väyrynen säästi ja näytteli itse. Väliajalla kahvia ja pullaa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kepulainen ilmastopolitiikka johtuu äänestäjän haluttomuudesta, tai ymmärtämättömyydestä ajatella omaa parastaan ja toisaalta äänestettävän politikon raakalaisuudesta äänestäjäänsä kohtaan asettamalla äänestäjänsä ilmastomuutoksen uhriksi.

• Anonyymi00011
      UUSI

Luulen ettei ollut aloituksen syy poistoon, vaan liian hyvän vastauksen, joka oheiti miten uusia poltttoaineita tehdään, joilla dieselikin saadaan käymään puhtaasti. Iltatuuriin tullut äärivihreä pruukaa näitä poistaa. Ininööri kielellä oikea vastaus.

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei toki MPP:n vika mutta huvittaa tuo punakaarti joka juoksee perässä kehumassa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei toki MPP:n vika mutta huvittaa tuo punakaarti joka juoksee perässä kehumassa.

Punakaartin malli toisia punaisia kehua, peruja Neuvostoliitosta.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hyvien veljien, Paituli-Majurin "keskinäistä" molotusta. #punakaarti#neuvostoliitto

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Varsinkin Stalinin ajan Neuvostoliitossa oli tapana antaa tovereille palautetta.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Varsinkin Stalinin ajan Neuvostoliitossa oli tapana antaa tovereille palautetta.

Hirikoyden tai luodin muodossa. Stalin oli perehtynyt siihen jos nyt 20 miljoonan kansalaisensa murhaaminen siihen antoi kokemusta.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hyvien veljien, Paituli-Majurin "keskinäistä" molotusta. #punakaarti#neuvostoliitto

Varo ettei soppatykkis kaadu Ay-pelle.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hirikoyden tai luodin muodossa. Stalin oli perehtynyt siihen jos nyt 20 miljoonan kansalaisensa murhaaminen siihen antoi kokemusta.

Nyt sama Punakaartin malli vallalla tälläkin palstalla.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varo ettei soppatykkis kaadu Ay-pelle.

Mitäs muuta kommunistin ystävän, TPSL:n Sapeli-Simosen ihailijalle kuuluu? Päivä mennyt taas "akkuja lataillen", niin jaksaa taas koko yön vouhottaa vaikkapa ex-taistolaiskommunisti Jari Ehrnroothin aivopieruja?

"Yhdistäkää työväenliike ja sosialismi niin saatte sosiaalidemokraattisen liikkeen joka rientää suoraa tietä "luvattuun maahan"

"Sosialidemokraatteja on lyötävä joka päivä."

-Josif Stalin-

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nyt sama Punakaartin malli vallalla tälläkin palstalla.

Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

Esko Nurmijärveltä

• Anonyymi00020
      UUSI

Kommunistien poistojen uhriksi sinäkin viimein jouduit. Kykenivätkö sentään nettiyhteyttäsi katkaisemaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe