Ilmeisesti Kepun ilmastopolitiikkaa koskevan Kepun itse tekemän linjauksen käsitteleminen ei sitten ollut tämän palstan aihepiiriin kuuluvaa, kun se näytetään poistetun. Ehkä palstan aiheen voisi ohjeistaa niin, että täällä voi kirjoittaa kaikesta muusta paitsi Kepusta ja sen politiikasta.
Taisi ottaa joillekin avaukseni niin koville, että se piti saada keinolla millä hyvänsä poistettua. Tosin jokuhan kommentoi, ettei Kepun politiikkaa ole se, mitä puolueohjelmiin on tullut kirjoitetuksi vaan se, mitä tupailloissa turpakäräjöidään. Palstan oikeat aiheet siis edellyttäisivät kepulaisiin tupailtoihin osallistumista. En taida mennä, vaikka voisihan se huonon kesäteatteriesityksen voittaakin.
Taisi sitten mennä poistoon
19
61
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Toista vaan se avaus, kepuloisille oli todella kipeä piste. Siis omien näkemys..
- Anonyymi00002UUSI
Avauksestasi ei missään yhteydessä selvinnyt että asia liittyy kepuun.
Se on tosiasia. Ja jos lainasit tekstiä kepun puolueohjelmasta muttet maininnut lähdettä avaus on sääntöjen vastainen.
Samat säännöt täällä on kaikille. Olet hyvä kirjoittaja joten lopeta kiukuttelu omasta mokastasi.- Anonyymi00003UUSI
Se näkyi kaikessa, mutta kepuloisena et ole lukenut teidän puolueen ohjelmaa. MPP toisti vaan sitä ja sinulle järkyttävä yllätys. Minä niin nautin tästä kepuloisuudesta.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se näkyi kaikessa, mutta kepuloisena et ole lukenut teidän puolueen ohjelmaa. MPP toisti vaan sitä ja sinulle järkyttävä yllätys. Minä niin nautin tästä kepuloisuudesta.
Missä välissä olen väittänyt olevani kepulainen?
Etpä arvaa kuka?
- Anonyymi00004UUSI
Ei se sen vuoksi mennyt, ettei olisi ollut Kepun politiikkaa. Vaan kopioinnin vuoksi. Ei välttämättä avauksen, vaan kommenttien joissa oli pitkiä kopsauksia eri lähteistä
Tekoälyrobotit valvoo näitä palstoja nykyisin, ja kopioinnit lähtee poistoon, mikä on ihan hyvä niiden kannalta (ei siis sinun) jotka kykenevät itse tuottamaan ajatuksia ja laatimaan niistä kirjoituksia. - Anonyymi00005UUSI
Iskit niin suoraan kepun idiotismiin, että eivät edes itse siedä sitä vaan poistivat. Siis suoran lainauksen Kepun ympäristöpolitiikasta..o
- Anonyymi00006UUSI
Aina Väyrysen itsensä näyttelemät Kekkosen, Koiviston, Väyrysen, Hurtzevin jne jne Väyrynen säästi ja näytteli itse. Väliajalla kahvia ja pullaa.
- Anonyymi00009UUSI
Kepulainen ilmastopolitiikka johtuu äänestäjän haluttomuudesta, tai ymmärtämättömyydestä ajatella omaa parastaan ja toisaalta äänestettävän politikon raakalaisuudesta äänestäjäänsä kohtaan asettamalla äänestäjänsä ilmastomuutoksen uhriksi.
- Anonyymi00011UUSI
Luulen ettei ollut aloituksen syy poistoon, vaan liian hyvän vastauksen, joka oheiti miten uusia poltttoaineita tehdään, joilla dieselikin saadaan käymään puhtaasti. Iltatuuriin tullut äärivihreä pruukaa näitä poistaa. Ininööri kielellä oikea vastaus.
- Anonyymi00012UUSI
Ei toki MPP:n vika mutta huvittaa tuo punakaarti joka juoksee perässä kehumassa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei toki MPP:n vika mutta huvittaa tuo punakaarti joka juoksee perässä kehumassa.
Punakaartin malli toisia punaisia kehua, peruja Neuvostoliitosta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvien veljien, Paituli-Majurin "keskinäistä" molotusta. #punakaarti#neuvostoliitto
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Varsinkin Stalinin ajan Neuvostoliitossa oli tapana antaa tovereille palautetta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Varsinkin Stalinin ajan Neuvostoliitossa oli tapana antaa tovereille palautetta.
Hirikoyden tai luodin muodossa. Stalin oli perehtynyt siihen jos nyt 20 miljoonan kansalaisensa murhaaminen siihen antoi kokemusta.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvien veljien, Paituli-Majurin "keskinäistä" molotusta. #punakaarti#neuvostoliitto
Varo ettei soppatykkis kaadu Ay-pelle.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hirikoyden tai luodin muodossa. Stalin oli perehtynyt siihen jos nyt 20 miljoonan kansalaisensa murhaaminen siihen antoi kokemusta.
Nyt sama Punakaartin malli vallalla tälläkin palstalla.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Varo ettei soppatykkis kaadu Ay-pelle.
Mitäs muuta kommunistin ystävän, TPSL:n Sapeli-Simosen ihailijalle kuuluu? Päivä mennyt taas "akkuja lataillen", niin jaksaa taas koko yön vouhottaa vaikkapa ex-taistolaiskommunisti Jari Ehrnroothin aivopieruja?
"Yhdistäkää työväenliike ja sosialismi niin saatte sosiaalidemokraattisen liikkeen joka rientää suoraa tietä "luvattuun maahan"
"Sosialidemokraatteja on lyötävä joka päivä."
-Josif Stalin- - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt sama Punakaartin malli vallalla tälläkin palstalla.
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä
- Anonyymi00020UUSI
Kommunistien poistojen uhriksi sinäkin viimein jouduit. Kykenivätkö sentään nettiyhteyttäsi katkaisemaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520