Kerran laiturilla

Anonyymi-ap

näimme sateenkaaren. Ajattelin: vain valkoista valoa heijastan, sinussa näen monet sävyt kirkkaat. Pitkä on polku - mutta ei koskaan tarpeeksi pitkä, että uskaltaisin huuliltani huokaista kuin rukouksen: olet ainutlaatuinen. Silmiisi tuskin uskallan katsoa, silloin on lämmin lampeni vesi. Linnunmaitokauhan tahtoisin sinulle ojentaa: ota minusta edes hieman sulaneita kyyneleitä.

3

100

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tekoälyllä saa kyllä ihan kivoja runoja mutta niistä puuttuu sielu. Kirjoitan mieluummin itse. Harmi ettei olla nähty sateenkaarta yhdessä laiturilla vaikka moni juttu osuukin tuossa.

• Anonyymi00002

Se ei ainakaan osunut että kirjoittaisin juttuni tekoälyllä.

• Anonyymi00003

Kun kohtaamme, haluan katsoa sinua pitkään. Se voisi olla liian paljastavaa, unohtuisin läsnäolosi valloittaviin pyörteisiin. Kätken sisimmät tunteeni ja ajatukseni, niin kuin mies aarteen peltoon tuhat vuotta vanhassa tarinassa. Jokin havisee, läikkyy, väräjää kun olet siinä. Menen lukkoon, heitän lukkoni avaimen kauas. Puhun tyhjänpäiväisiä tai hiljenen kuin linnut myrskyn edellä. Se myrsky on sisälläni, kuohun ja vapisen. En tiennyt että on tällaisia voimia. Miten olisinkaan halunnut jäädä, jakaa kanssasi ajan, minuutit, vaihtaa ne tunneiksi. Olen pelkuri ja hidas, en keksinyt sopivaa tekosyytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3188
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1023
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      906
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      815
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      59
      633
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      44
      608
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      525
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      518
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      87
      504
    Aihe