Mun rakas harrastus ja on se sitä edelleen vaikka sitten yksin ja piilossa 😁 ihan vaan ettei tullut väärinkäsiryksiä. Kaikkein eniten ollut aina mun juttu, ja ylipäätään siis musiikki. ❤️
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Tykkäät kuunnella musiikkia. Ja ne korvamadot.
- Anonyymi00004
Mä oon korvamato.
- Anonyymi00002
Laula kanssain.
- Anonyymi00009
En tiedä haluaako hän enää mitään kanssani tehdä😔
- Anonyymi00003
Voisin laulaa sulle, en ole ihan huonoimmasta päästä, tiedän sen itsekin, koska en ole älykääpiö. Mutta en harrasta laulua, kun tääl ei oikein voi, muuten kyllä. Joskun laulaa luikautan
- Anonyymi00005
Ja oon hyvä huilisti
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja oon hyvä huilisti
😂.
- Anonyymi00007
Hyräiletkö töissä, ja vapaa-ajalla touhuillessa?
- Anonyymi00011
Vähä riippuuu tilanteesta
- Anonyymi00008
Kyllä mä oon siis haaveillut et joskus vielä ehkä kuoroon menis tai jotain 😊
- Anonyymi00010
Erkki Junkkarisella oli hyviä biisejä. Miten ja missä tahdissa se hetken pienen kuuluisi tanssia?
- Anonyymi00012
Ei kirjoittanut tätä. Joku esittää. Miksi teillä on pakkomielle häneen?
- Anonyymi00015
N nainen kirjoitti tämän
- Anonyymi00013
En osaa laulaa ei ole lauluääntä yhtään.
Korvamadot pyörii kyllä ahkerasti, siinä olen lahjakas.- Anonyymi00016
Minä osaaan jollainlailla ja haluaisin kyllä vielä kehittyäkin. Soitan myös pianoa jollain tavoin ilman nuotteja. Oikeastaan mun suurimmat kiinnostuksen kohteet on elämässäni aina ollut laulu ja pianonsoitto. Niitä joskus harrastin isomminkin tunneilla ja kuorossa mutta lopetin ku ujous kasvoi liian suureksi.Jotta olisi voinut kehittyä taitavammaksi olisi pitänyt jatkaa.
- Anonyymi00014
Kaikkien laulu ei oo musiikkia korville.
- Anonyymi00017
Niinku esim M miehen. Mutta kyllähän se variskin kraakkuu äänellään
- Anonyymi00018
Jännitys ja humalatila saa aika isojakin asioita aikaan musiikillisesti lahjakkaankin ihmisen äänessä. Ja minun ksivattuni ainaki luulisi ymmärtävän tämän
- Anonyymi00019
laulaminen on mullekin semmonen luontanen asia se tulee vaikka en edes ajattelis asiaa
- Anonyymi00020
kunhan vaan hoilotan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1933227- 951453
- 1301148
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481132Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112697Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56695Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108668- 39607