Aivan hiljaiseksi. Et saanut ensimmäistäkään sanaa suustasi, vaikka huomasin sinun yrittävän. Mikä sinänsä on jo saavutus.
Muisto tämäkin.
Sain sinut nainen kerran hiljaiseksi
67
472
Vastaukset 67
- Anonyymi00001
Ai, nyt ei kulje
- Anonyymi00002
Saanen kysyä, mitä teet naisella jonka et koskaan halua kuulla puhuvan sinulle?
- Anonyymi00003
😅 Mikähän tuo tilanne oli niistä kaikista tilanteista?
- Anonyymi00008
Jos olet hän, niin muistat kyllä.
Mietin vain silloin, että mitähän mahdoit sillä hetkellä ajatella. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mietin vain silloin, että mitähän mahdoit sillä hetkellä ajatella.No tämmöisiä tilanteita voi olla kyllä monilla? Joten avaatko vähän.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
No tämmöisiä tilanteita voi olla kyllä monilla? Joten avaatko vähän.
Niin voi. Ja jos tilanteita on ollut useampi, toinen voi muistaa jonkin toisen tilanteen tarkemmin kuin toinen. sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mietin vain silloin, että mitähän mahdoit sillä hetkellä ajatella.Muistan kyllä. Ajattelin, et mitä höpöjä tuo oikein puhuu, mut tottahan se loppujen lopuksi oli. Se on todettu.👍sivusta
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin voi. Ja jos tilanteita on ollut useampi, toinen voi muistaa jonkin toisen tilanteen tarkemmin kuin toinen. sivusta
Ujostelee sinua?
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mietin vain silloin, että mitähän mahdoit sillä hetkellä ajatella.En muista, mitä kertaa tarkoitat. 😅 Mutta varmaan ajatus löi tyhjää ja katsoin sua kuin hidastetusta filmistä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muistan kyllä. Ajattelin, et mitä höpöjä tuo oikein puhuu, mut tottahan se loppujen lopuksi oli. Se on todettu.👍sivusta
Puhetta joo, mutta vähemmän sitä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
En muista, mitä kertaa tarkoitat. 😅 Mutta varmaan ajatus löi tyhjää ja katsoin sua kuin hidastetusta filmistä.
Luulen, että löi tyhjää. Ilme oli hieman eksyneen oloinen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luulen, että löi tyhjää. Ilme oli hieman eksyneen oloinen.
Mitähän mahdoit sanoa? Ehkä teit jotain? sivusta
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ujostelee sinua?
Ja tunteet
- Anonyymi00048
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mietin vain silloin, että mitähän mahdoit sillä hetkellä ajatella.Jäätelöä
- Anonyymi00004
Ei minulle, hän sai minut useammankin kerran hiljaiseksi.
- Anonyymi00005
Okei, mikä oli aihe ja miksi olet siitä iloinen?
- Anonyymi00006
Paljon mahdollista, vaikken muista tällaista. Oliko joku julkinen kehu? En osaa ottaa kehuja vastaan.
- Anonyymi00007
En kait mä nyt niin paljon jutellut. Hän kyllä puhui siitäkin eestä. Eli varmaan meni toisin päin.
- Anonyymi00011
Kyllä sullakin puheripulia esiintyi. 😅
Ja tekstiä tulikin kuin Raimo Häyryseltä. - Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä sullakin puheripulia esiintyi. 😅
Ja tekstiä tulikin kuin Raimo Häyryseltä.Voihan se niinkin olla. 😆 Ja kyllä mä muistan sellaisen tilanteen missä en saanut sanaa suustani. Hän tietää että muistan sen.
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voihan se niinkin olla. 😆 Ja kyllä mä muistan sellaisen tilanteen missä en saanut sanaa suustani. Hän tietää että muistan sen.
Tuoko gubbe nämä feikkidialogit sinulle tunnetta, että kommunikoit oikeasti vastakkaisen sukupuolen kanssa vai mikä tämän makaaberin teatterin funktio on? Höntit kuvittelee, että reaalissa tapahtuvaa vuorovaikutusta jatketaan huuhaapalstalla. Tämän tirkistelyn takia kai lähinnä ovat jumissa täällä. Hymähdys
- Anonyymi00009
Hyvä muisto kuitenkin? En epäile ettetkö olisi saanut. Mistä lie ollaan keskusteltu silloin.
- Anonyymi00012
olen usein toisten seurassa hiljainen koska en ole kiinnostunut hänen lätinästä joka oli alusta asti pelkkää puppua
- Anonyymi00015
Ai siellä rappukäytävässä?
Miksi nauroit mulle?🤨- Anonyymi00036
Onko gubbe sinulla samoja tuntemuksia ns rappukäytävästä, eli asuintalosta toiseen, että niissä tapahtuu epätavallisia asioita? Ikävä tuottaa pettymys suolistolaisille
- Anonyymi00018
No annetaanko vain asioiden olla, vanhojen asioiden mies? Tahdotko edelleen rakastaa ja jatkaa? ❤️ enkö tiedä miksi tuo erikoinen sävy, oletko ajatellut, että voi olla joitain asioita, joista ei niin helppo puhua?
- Anonyymi00019
Tuon tempun kokenut useasti, kun isäntä survoo meisselinsä suuhun.
- Anonyymi00020
Kuulostat ahdistavalta ja alentuvalta tyypiltä. En usko että olet kaivattuni. Hyvä niin.
- Anonyymi00022
Joo, jonkinlainen setämäisyys ja itsetyytyväisyys paistaa tässä läpi.
- Anonyymi00038
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo, jonkinlainen setämäisyys ja itsetyytyväisyys paistaa tässä läpi.
Minusta kyseessä on omissa maailmoissaan elävän ukkelin kuvitellut tapahtumat vaivaannuttavan fiktion muodossa🥱
- Anonyymi00023
en voi koskaan antaa j miehelle anteeksi tulen ikuisesti olemaan hänelle psykoottinen. hän rikkoi mut niin pahaan jamaan. hän myös haukkui värkkiäni ja rintojani ja olin alusta asti lasten kanssa hyvin yksin. jos hän on herännyt isyyteen vasta kun lapsi on melkein kouluikäinen tyyliin että ’nyt tämä on ihan kivaa” niin ei se auta enään. homma kun kustiin huolella reisille jo vuosia sitten.
- Anonyymi00039
Vai että tällainen lisätarinallisuus gubbe erittäin järkeville ja johdonmukaisille ihmisille. Onko ollut jo vuosikymmeniä tämä nk jiivaihe päällä? Päräyttävää että erityisesti tähän kirjaimeen jääneet jumiin kun vintillä vinkka käypi
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Vai että tällainen lisätarinallisuus gubbe erittäin järkeville ja johdonmukaisille ihmisille. Onko ollut jo vuosikymmeniä tämä nk jiivaihe päällä? Päräyttävää että erityisesti tähän kirjaimeen jääneet jumiin kun vintillä vinkka käypi
Ei pitäisi olla enää mitään epäselvää siinä mistä tässä on kyse. Erikoinen defenssi olla tunnistamatta asiaa mm oikeassa olemisen eetoksen merkeissä tjn. Lisäys
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei pitäisi olla enää mitään epäselvää siinä mistä tässä on kyse. Erikoinen defenssi olla tunnistamatta asiaa mm oikeassa olemisen eetoksen merkeissä tjn. Lisäys
Ottakaa näistä tuumailuista vaikka niitä näyttökuvia gallerioihinne
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
oot järkyttävä ihminen se miten puhut mulle saa mut oksentamaan sun päälle. toistan. olet järkyttävä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
oot järkyttävä ihminen se miten puhut mulle saa mut oksentamaan sun päälle. toistan. olet järkyttävä.
No voi juku, kauheeta että otin gubbe kantaa näin hyväntahtoiseen kerrontaan. Pillitä sitä performatiivisesti vaikka sitten
- Anonyymi00028
Vaikeneminen saattoi johtua monesta syystä, eikä se automaattisesti tarkoita, että sinä olit ollut "voitolla".
Haluatko mitallinen vai?- Anonyymi00064
Vaikeneminen on kultaa, puhuminen hopeaa. 😂
- Anonyymi00030
Jouduitko siitä puhutteluun?
- Anonyymi00031
Silloin kun vaikenen kannattaa A) ottaa lusikka kauniiseen käteen ja pyytää anteeksi koska olet loukannut niin etteivät sanat riitä kertomaan, B) juosta ja ihan v*tun lujaa, todella kauas, ja pysyä siellä kiusaamasta minua. Ja jos mielessäsi käy valita C) eli joku muu, älä tule itkemään ettenkö varoittanut.
Muutenhan olen maailman herttaisin.- Anonyymi00032
Palstagubbe on tällä kertaa tyytyväinen itseensä, kun osasi esiintyä naisena.
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jep, näiden vastausten takia nämä pökkelöt sen ketjuja souvaa
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jep, näiden vastausten takia nämä pökkelöt sen ketjuja souvaa
Jokohan tylsät mielet alkaa murtua. Rakentavat kuplansa joka jumalan aamu uudelleen uffaffaa uffaffaa. Ei tuo ole elämää
- Anonyymi00054
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kerro toki lisää
- Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kerro toki lisää
No mitä kerrottavaa siinä on, että äijä vastailee itselleen naisena esiintyen, kuten edellinen totesi? Tämä se jaksaa yrittää tietämättä enää itsekään mitä
- Anonyymi00065
Anonyymi00059 kirjoitti:
No mitä kerrottavaa siinä on, että äijä vastailee itselleen naisena esiintyen, kuten edellinen totesi? Tämä se jaksaa yrittää tietämättä enää itsekään mitä
Harhoja on kyllä montaa sorttia, sinullakin
- Anonyymi00033
et olisi lähtenyt varastamaan ha estämään kaikkea mikä minulle on tärkeää. semmoiset ihmiset lykätään pois minun elämästä jotta pääsen kiinni takaisin omiin unelmiin, suunnitelmiin ja elämään. olettekin liian monta vuotta päässeet hakkaamaan, nujertamaan, ryöstämään ja tuhoamaan kaikkea.
- Anonyymi00044
Mun aloittajasetä kirjoittelet tätä saagaa estämisestä hakkaamisesta ja ryöstämisestä, niin kirjoitatko vertauskuvallisesti vai onko kyseessä aidot harhat naisen äänellä suunnattoman älykkäille kirjoitellen? Kerro siitä vaikka lissää
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mun aloittajasetä kirjoittelet tätä saagaa estämisestä hakkaamisesta ja ryöstämisestä, niin kirjoitatko vertauskuvallisesti vai onko kyseessä aidot harhat naisen äänellä suunnattoman älykkäille kirjoitellen? Kerro siitä vaikka lissää
Kun* mutta niin, kerro siitä lisää. Ihan vaan yleisen erittäin tärkeän edun nimissä kyselen
- Anonyymi00035
maailma on miehiä täynnä, hyviäkin. ja hyviä ihmisiä ystäviksi jotka ei haetaan hyötyä ja hakua saada sinusta omaan elämään kaikkea. niitä ihmisiä onkinnollut liikaa minun elämässä.
- Anonyymi00037
sääliksi käy ihmisiä jotka varastettua mitä vaan ottaneet teiltä vastaan, veitset hakattu. tuo kaikki pahaa heille.
- Anonyymi00046
Pitäisiköhän sinun selvittää pääsi ensin? Ensin mietit läpi, mitä haluat kirjoittaa ja vasta sitten ryhdyt toimeen.
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun selvittää pääsi ensin? Ensin mietit läpi, mitä haluat kirjoittaa ja vasta sitten ryhdyt toimeen.
Mitä skuuppia yrität rakentaa gubelle mumisemalla tällä kertaa, hombre?
- Anonyymi00051
Etpä tuota itsekkään pukahtanut siellä puskan takana:-(
- Anonyymi00052
Kyllä mä muistan. Sait varmasti tosi välkyn kuvan minusta.😅 En muista, että koskaan olisi sellaista tilannetta muuten ollut. Se oli ainutkertainen…Päässä ei liikkunut mitään…
Täytyy sanoa, ettet sinäkään varmasti ihan parhaimmillasi ollut ❤️ Muistan yhden tilanteen, jossa ajattelin, että mitä me oikein duunataan, kun vaikutti, ettei kumpikaan tajunnut mitään, vaikka jotain me tarkasteltiin yhdessä 😂
Oi niitä aikoja!- Anonyymi00053
On muuten aivan totta naisena esiintyvä emojikeskeinen äijä, että tavattoman yksinketaisesti ihmiset uskoo näihin illustraatioihisi naissukupuolesta. Etenkin nainen kuvittelemassa alentaa omaa arvoaan reippaasti uffauskomuksilla. TT
- Anonyymi00055
Ja odotat kuola suupielessä valuen, että saat sen teltassas lopullisesti vaiennettua lakanan alle? -sivu
- Anonyymi00058
On sulla sivukölvi erikoisia Vantasioita.
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
On sulla sivukölvi erikoisia Vantasioita.
Ja sulla nupit Kaakossa.
- Anonyymi00056
- Anonyymi00057
Älä anna turhaa toivoa.
- Anonyymi00060
Silloin, kun suutelit. Muistan.
- Anonyymi00062
Kyllä mä muistan. Muistan ne ajatuksetkin vielä, mitkä päässä risteili.
- Anonyymi00063
Suojeletko häntä?
- Anonyymi00066
Jos multa kysytään, niin kunnioitus on kanssaihmisiä ja eläimiä kohtaan.
- Anonyymi00067
En kyllä muista 🤔
Valasekko vähän harva mua saa hiljaseks - Anonyymi00068
Mut saa helposti hiljaiseksi. Sanomalla jotain niin tyhmää, etten viitsi kommentoida. Tai että puren hammasta tai kieltäni, etten sano, mitä ajattelen.
Luultavasti sen sun naisen kohdalla on ihan samoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508