vaikka ihan tyhjästä, vaikka ei pitäisi paikkaa. Se antaisi lohdutusta hetkeksi rikkinäiselle sydämelle. Minulle riittäisi ihan pienikin paikka sydämessäsi. Koska sydän on pakahtumassa ikävästä.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Vinkki sinulle nainen: jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei tunne sinua kohtaan mitään. Jatka elämääsi vielä kun olet nuori.
- Anonyymi00008
Nainen jatkaa tai ei, hän tekee itse sen päätöksen.
- Anonyymi00010
Tää ei pidä paikkaansa sitten.
- Anonyymi00002
Ei ole ongelma kohdata. Mikset itse kohtaa
- Anonyymi00003
Sinullahan on aina paikka sydämessäni, mutta en tiedä milloin kohtaamme uudestaan.
- Anonyymi00012
Tästä tuli hyvä mieli❤️
vaikka tiedän, ettei se voi olla häneltä.
- Anonyymi00004
Käys irl puolella lukemas viestit mies.
Kiitos- Anonyymi00007
Kävin lukemassa ihanuus 😘
- Anonyymi00005
Kyllä me vielä nähdään ja jutellaan. Monen monituista kertaa😘
Naiselta - Anonyymi00006
Ärsyttää nää toistuvat vaginoosit.
- Anonyymi00009
Ollan kohdattu, ja tullaan kohtaamaan. Ei välttämättä tavalla mitä visioit päässäsi. Mutta ymmärrät sitten. Ei tässä sydämessä paikat ole kortilla. Muutit sinne jo, se on sinun loossisi nyt. Sisusta se turvapaikkasi omannäköiseksi. <3
- Anonyymi00011
Kenelle? Tää nyt alkoi hieman surettamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518