niin pysykää kotonanne, tanssitaitoiset miehet ei teitä kaipaa tanssilavalle.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Suomeksi sanottuna nirppoja ei kaipaa kukaan tanssilavalle.
- Anonyymi00009
Onnellinen kohtaaminen: miesnirppa ja naisnirppa ❤️
- Anonyymi00011
Naisnirpoilla on röntgenkatse millä ne mittaa miesten...
- Anonyymi00002
Minua saa pakittaa, se on reilua, ei tuhlaa aikaa jos ei kiinnosta tai miellytä muuten. Ei kiinnosta kävelyttää tanssihalutonta joka on naama norsunv…..lla. Hain mieluumin jotain toista.
- Anonyymi00005
Samaa mieltä. Mielummin reilut pakit kuin jotain kärsimistä. Mutta olen aika tarkka, ketä haen, joten pakkejakaan ei juuri koskaan tule. En hae itseäni selkeästi nuorempia, enkä huipputaitureita.
- Anonyymi00003
Jokaisella lipun maksaneella on oikeus olla myös vain kuuntelemassa esiintyjää, mutta toki silloin pitää olla pois hakualueelta. Itseäni naisena ärsyttää se että menen istumaan reilusti pois hakualueelta ja silti sieltä joku tulee hakemaan. KA-veivaajille annan pakit
- Anonyymi00004
Pysyn kaukana kaikista tanssipaikoista, koska miehet eivät halua pelkästään tanssia, vaan he ovat aina pillun perässä! Kiitos ei enää koskaan yhtään miestä elämääni, ei edes ystävänä!
- Anonyymi00006
Minä olen miehenä lokenut tanssipaikan melko turvallisexi ympäristöksi lähestymismielessä naiseen. Nimittäin kaikissa muissakin ympäristöissä lähestyminen naista kohti mielessä mies ottaa riskin, että nainen ehdottaa sitä sexiä kanssaan. Tässä havainnossammehan ei varmasti ole mitään ketään yllättävää sinänsä.
Mutta useammissa muissa ympäristöissä mies otta aikamoisia riskejä yrittäessään kieltäytyä naisen ehdottamasta sexistä, koska siitä kieltäytymisestä hurjistunut nainen yrittää pakoittaa ja yleensä onnituukin niskalenkein ja käden- sekä jalanväännöin pakoittamaan miehen kanssaan sexuaalisiin tekoihin, koska mies vaistoaa, että jos hän yrittäisi puolustautua hurjistunutta naista vastaan suojellakseen sexuaalista koskemattomuuttaan ja itsemääräämisoikeuttaan, siitä entistä enemmän hurjistunut nainen soittaisi kostoksi useita poliisipartioita paikalle, mistä ei tunnetustikaan mitään sen parempaa saati turvallisempaa sexistä kieltäytyvälle miehelle koituisi, koska valintatilanteeseen ajautuneet poliisipartiot vslitsisivat tietenkin sen miehen pamputettavaksi sinisenkukertavan kirjavaksi ja putkaan heitettäväksi.
Tanssipaikalla näin ei naista lähestyneellr miehelle yleensä voi käydä, koska tanssipaikka on miehelle maailman turvallisin tila lähestyä naista, jonka on vaan nieltävä kiukkunsam jos mies kieltäytyy naisen ehdottamasta sexixtä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä olen miehenä lokenut tanssipaikan melko turvallisexi ympäristöksi lähestymismielessä naiseen. Nimittäin kaikissa muissakin ympäristöissä lähestyminen naista kohti mielessä mies ottaa riskin, että nainen ehdottaa sitä sexiä kanssaan. Tässä havainnossammehan ei varmasti ole mitään ketään yllättävää sinänsä.
Mutta useammissa muissa ympäristöissä mies otta aikamoisia riskejä yrittäessään kieltäytyä naisen ehdottamasta sexistä, koska siitä kieltäytymisestä hurjistunut nainen yrittää pakoittaa ja yleensä onnituukin niskalenkein ja käden- sekä jalanväännöin pakoittamaan miehen kanssaan sexuaalisiin tekoihin, koska mies vaistoaa, että jos hän yrittäisi puolustautua hurjistunutta naista vastaan suojellakseen sexuaalista koskemattomuuttaan ja itsemääräämisoikeuttaan, siitä entistä enemmän hurjistunut nainen soittaisi kostoksi useita poliisipartioita paikalle, mistä ei tunnetustikaan mitään sen parempaa saati turvallisempaa sexistä kieltäytyvälle miehelle koituisi, koska valintatilanteeseen ajautuneet poliisipartiot vslitsisivat tietenkin sen miehen pamputettavaksi sinisenkukertavan kirjavaksi ja putkaan heitettäväksi.
Tanssipaikalla näin ei naista lähestyneellr miehelle yleensä voi käydä, koska tanssipaikka on miehelle maailman turvallisin tila lähestyä naista, jonka on vaan nieltävä kiukkunsam jos mies kieltäytyy naisen ehdottamasta sexixtä.Kerran mun yhdelle karkealta arviolta paristakolmestakymmenestä parhaimmasta kamusta kävi niin, että kun hän kieltäytyi tanssilattialla naisen ehdottamasta sexistä ja jätti sen pakaroita puristelleen naisen parketille, että tämä nainen huuteli kamun perään NIIN kamalia solvauksia,että kamu ei tiennyt niin kamalia voivan olla edes olemassa!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tanssipaikalla näin ei naista lähestyneellr miehelle yleensä voi käydä, koska tanssipaikka on miehelle maailman turvallisin tila lähestyä naista, jonka on vaan nieltävä kiukkunsam jos mies kieltäytyy naisen ehdottamasta sexixtä.Ethän sinä edes käy siellä tanssipaokoilla. Juutuupista kattelet tanssivideoita ja kuvittelet osaavasi kaikki tanssit ja olevasi jumalainen viejä :DD
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ethän sinä edes käy siellä tanssipaokoilla. Juutuupista kattelet tanssivideoita ja kuvittelet osaavasi kaikki tanssit ja olevasi jumalainen viejä :DD
Turha se sinunkaan on lähteä tansspaikoille olemassaoloasi anteeksi pyytelemään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Turha se sinunkaan on lähteä tansspaikoille olemassaoloasi anteeksi pyytelemään.
Hah hah, minä en anteeksipyytele olemassaoloani missään missä minulla lipun maksaneena on oikeus olla, enkä pyytele muuallakaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hah hah, minä en anteeksipyytele olemassaoloani missään missä minulla lipun maksaneena on oikeus olla, enkä pyytele muuallakaan.
Miehen todellisesta suosiosta naistenhaulla saa vain kalpean aavistuksen sinänsä nimittäin tarkkailemmalla sitä, kuinka moni naisista selvästikin nakkelee niitä sieviä niskojaan sille miehelle, saa kauhean paljon paremman kuvan todellisesta suosiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561