Mutta en oikeasti tarkoittanut niin. Olen kokoajan ollut kiinnostunut ja sinut halunnut. Valehtelin hätäpäissäni ku menin paniikkiin ja kun en tiennyt sinun ajatuksistasi mitään🥺❤️ Anteeksi 😢😢
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Naiselle vai nivelille? Eikö toinen ole kertonut tuneista?
- Anonyymi00006UUSI
T naiselle. Varmaan kuullut että kerran valehtelin ettei olisi häntä kohtaan tunteita. Ja on tosi paha mieli siitä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
T naiselle. Varmaan kuullut että kerran valehtelin ettei olisi häntä kohtaan tunteita. Ja on tosi paha mieli siitä
No ei siis ollut mulle, hän on kieltänyt useamman kerran..
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole mitään tunteita sinuun.
- Anonyymi00003UUSI
Näin ettei enää ollut 😢😢
- Anonyymi00004UUSI
Et edes kerro keneen, pahoitat vain turhaan jonkun mielen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et edes kerro keneen, pahoitat vain turhaan jonkun mielen.
Eihän se ikinä kerro.
- Anonyymi00005UUSI
Mistä tuo hätäpäissään johtui?
- Anonyymi00008UUSI
Tuli niin äkkiä se tilanne etten tiennyt mitä sanoa. Ja kun joskus ollut tunteita häntäkin kohtaan. Silti olen tiennyt kokoajan että sinut haluan jos vaan tunnet samoin.Enkä halunnut satuttaa häntä vaikka jälkeenpäin ymmärrän että valheella satutin enemmän.Vaikka ei hänkään tunteistaan koskaan oikeasti ole puhunut, siis suoraan
- Anonyymi00010UUSI
Koittaisit nyt olla itsekurinen tyyppi ja etkä valehtelis niin monet kerrat annoin ja toivoin että olisit muuttunut ja oppinut niistä edellisistä mitä sanoit mut ei joa me nyt alettaisiin taas niin ei menis montaa kuukautta kunntaas tulisit musta sukkaiseksi ja tulis sellasta tekstiä ettei luoja niin antaa olla mulla on nyt hyvä olla kun viime kerralla irroitit minut teistä eipä mulla ole enää mitään tunteita teitä tai sua kohtaan olette mulle ihan tuntemattomia no ketä voit syyttää ihan ihannitseäsi ettei enää ikinä nähdä ole nyt onnellinen ja yksinäinen hyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567