Eikö niin? Minäkin sinua. Pelko sinua kohtaan tulee alitajunnasta. Tiedän, että en riittäisi sinulle omana itsenäni, ja että sinä et välttämättä koe ainakaan tällä hetkellä niin. Tässä asiassa sinun on kuitenkin vaikea muuttaa mieltäni.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Miksi et mies riittäisi omana itsenäsi? Tietenkin riität. Mikä sellainen asia olisi missä et riittäisi?
- Anonyymi00002UUSI
Ja arvostan tietenkin.
- Anonyymi00003UUSI
Pelkäätkö sitä mistä eniten myös pidät.
Eli pitkiä ja vahvoja ihmisiä
Tai maskuliinista voimaa mies ? 🤔
Johtuuko se siitä että sun pitäs olla ennenmn herkkä ja kiltti itsesi
Tai et oo haastanut itseäsi todentamaan omia voimia riittävän paljon vielä ..
Liittyy sun harrastuksiin ...
Sä oot sanonu olevasi sali tyyppi .
Naiselta - Anonyymi00004UUSI
Pelkään samaa, mutta toisaalta tiedostan, että se ei ole välttämättä totuus.
- Anonyymi00005UUSI
Arvostan sinua, tottakai. Olet aina riittänyt minulle omana itsenäsi, keskeneräisenäkin. Olet jo nyt täydellinen, kaikkine "vikoinesi" ja "puutteinesi". Et ehkä voi sitä ymmärtää. Jos näkisit itsesi minun silmin, rakastuisit itseesi. En minäkään ole "valmis", mutta olen ymmärtänyt, että itseään voi rakastaa keskeneräisenäkin. Hyväksyn itseni tällaisena kuin olen nyt.
- Anonyymi00006UUSI
Hassua kun jiku miettii asiaa jo etukäteen. Itse olen spontaani sen suhteen haluanko johonkin tutustua. Se joko on tai ei ole. Sisäinen tunne ohjaa halua. En voi tietää ollaanko sopivia toisillemme vai ei. Esim. seksuaalinen yhteensopivuus on minulle tärkeää ja se että kumpoani on luotettava, alkoton ja ei käyttäydy väkivaltaisesti. Arvostan myös ajattelevia, myötatuntoisia, filosofisia ihmisiä, joille asiat laatikon ulkopuolellakin kiinnostaa. Mutta voiko sitä tietää ennenkun tutustuu. Taidat nostaa naisen aika korkealle tai vähätellä itseäsi. Voihan nainenkin olla epäsopiva.
- Anonyymi00007UUSI
Heippa. Mähän sanoin, että jään jalkoihin. Meen nyt nukkuun. Hyvää yötä.
- Anonyymi00008UUSI
Haluat kuitenkin yrittää? Tunteet ovat vahvat? Kuuntele niitä tunteita, älä pelkoa.
- Anonyymi00009UUSI
Miksi et muka riittäisi? Ei sinussa ole mitään vikaa.
- Anonyymi00010UUSI
Entä jos minä en riittäisi sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567