Että maksaisin :) Aivan turha mies
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Niin. En uskonutkaan.
- Anonyymi00002
En ole ikinä mitään rahaa halunnutkaan.
- Anonyymi00007
En minäkään. Vain ensi alkuun 800 000 pusua, joiden avulla olisi päässyt neuvottelemaan kanssani. Tuo määrä kasvaisi sitten neuvottelujen mukaan. Ahnehan minä olen, hyi minua. T. Kirjoittaja 1
- Anonyymi00003
Kuule on hieman eri tavalla resursseja hankkia rahaa kuin sinulla.
- Anonyymi00008
Tämä hymiögubbe taisi trollotella vähän eri suuntaan stooriaan mutta kerro ihmeessä oma ”versiosi” monetarismista tmv🤭
- Anonyymi00004
Paljon tonnin seteleitä.
- Anonyymi00005
Panokset kovenee?
- Anonyymi00010
En osaa sanoa tähän muuta kuin sen, että toisten tonnit on kaadettu kurkusta alas ja vedetty nokasta sisään ajat sitten
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En osaa sanoa tähän muuta kuin sen, että toisten tonnit on kaadettu kurkusta alas ja vedetty nokasta sisään ajat sitten
Pitkä viikonloppu nk minuuttimiljonäärinä ja vuosien kusinen salailu ymym. Ei käy kateeksi rostiruunat
- Anonyymi00006
Joku toinen maksaa vaikka en koskaan pyytäisi. Toisilla on vain kyky ja halu antaa ja hyvä ihminen antaa sitä mitä hänellä on antaa. Jos joku kokee saavansa jotain elämäänsä, jotain korvaamatonta ja arvokasta, silloin rahan antaminen on kuin lahjapaperi hyvän asian päällä, se ei ole se tärkein juttu vaan aitous, vilpittömyys, ainutlaatuisuus. Sellaiset asiat ovat korvaamattomia rahallisesti.
- Anonyymi00009
ei tullu mahtavia pulleita mussukoita koskaan mutta mitä sitten
- Anonyymi00013
Nyt saat puoleen hintaan tän viikon ajan?
- Anonyymi00014
Meen aivan veteläks aina kun mietin miten söpö oot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518