Tulee paha mieli

Anonyymi-ap

Kun muistelee kun olen ollut palstalla ilkeä sulle. 😢🥺😔

23

176

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen joskus myrkyllinen ihminen. 😔 Henkistä väkivaltaa teen. En kyllä haluaisi olla paha koskaan. Ap

• Anonyymi00003
        UUSI

Kuka sinä olet?
        Anyway, paha mieli on kaiken alku. Voi viedä aikaa että oppii siitä pois. Tai sitten se käy nopeastikin. Ja joskus se on enää muisto.

• Anonyymi00002
      UUSI

Olenkohan jotenkin psykopaatti/sosiopaatti. 😭 Ap

• Anonyymi00023
        UUSI

Päivänselvästi ainakin haluaisit olla palstasetä kun rakennat tätä vahvan miehen minuutta

• Anonyymi00004
      UUSI

Olet niin kultainen ja en kestä kun olen ollut sulle ilkeä. 😭 Ap

• Anonyymi00020
        UUSI

No eipä mitään palstaäijä joudut itse itkemään näitä kauheita ilkeyksiä, sillä ketään järkevää ei kiinnosta. Euron maalittajat on toki erikseen, mutta ne vasta yhtä tyhjän kanssa onkin

• Anonyymi00005
      UUSI

norsuille ja häne pennuille yleensä ollaan ilkeitä

• Anonyymi00008
        UUSI

nnii

• Anonyymi00019
        UUSI

Norsu on onnen tuoja joissakin kulttuureissa:-)

• Anonyymi00006
      UUSI

Et ole paha. Sulla on ollut vaan paha olla. Mutta niin kaunis sielu, että kaiken on voinut ottaa vastaan jakaakseen taakkaasi. <3

• Anonyymi00009
      UUSI

Ajattele ensin, toimi vasta sitten.

• Anonyymi00010
        UUSI

Joskus ei tule ensin ajateltua, varsinkaan silloin ei, kun on jokin tunne siinä päällimmäisenä. Ihminen on inhimillinen ja näin ollen erehtyväinen. Itsekin saanut oppia sen, että ensireaktio ei ole se lopullinen reaktio.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joskus ei tule ensin ajateltua, varsinkaan silloin ei, kun on jokin tunne siinä päällimmäisenä. Ihminen on inhimillinen ja näin ollen erehtyväinen. Itsekin saanut oppia sen, että ensireaktio ei ole se lopullinen reaktio.

Sinulla on tekemistä sitten vielä itsesi kanssa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinulla on tekemistä sitten vielä itsesi kanssa.

Niin on. Olen yhä keskeneräinen. Myönnän.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kaikille käy joskus noin...

• Anonyymi00013
      UUSI

Niin se on, joskus tulee tehtyä ennen kuin ajattelee.

• Anonyymi00014
      UUSI

Nooo,olenko osannut puolestani loukata sinua?

• Anonyymi00016
      UUSI

Olen kyllä ollut ihmeissäni siitä kun haukut sitä tukevaa tätiä täällä ja se kostaa se minulle kun luulee, että minä kirjoitan. Samaten kun kirjoitat minulle niin hän luulee, että ne ovat hänelle. En ymmärrä mistä se on keksinyt sen katkeruus jutun kun sehän se on ollut ulkopuolinen koko tämän ajan enkä minä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Oletko nainen vai mies ja kenelle olet ollut ilkeä?

• Anonyymi00021
        UUSI

Etsitkö ensisijaisesti negatiivista törkyä aloittajaäijän geneeristä avauksista vai sitä tun kaipaus_kontenttia?

• Anonyymi00018
      UUSI

Minäkin olen ollut varmaan ihan hirveä, anteeksi! En ikinä haluaisi satuttaa mussukkaani ❤️ Paitti ehkä vähän nipistellä 😛

• Anonyymi00022
      UUSI

Miksi mitä luulet sen hyödyttävän sua kertoo kaiken tarpeellisen kuinka toisia kohtelee käytös ei yleensä valehtele ellei ole hyvät näyttelijäntaidot kirjoitukset täällä nekin kertoo omaa karua kieltään suhtautumisesta elämään si kysyn ihan uteliaisuudesta miksi syyttömän tarvitsisi puollustautua ellei henkeä uhata niin ja sille yhdelle eläkeläiselle bensiksellä tiedoksi se miksi kysyin oliko se lupaus oli siksi ettei mun tartti turhaan alkaa soitteleen poliisille laittoman uhkauksen takia ymmärtääkseni ei ole kenelläkään oikeutta uhata joku hakkaavansa oli syy mikä tahansa pitää opetella v ittuilemaan paremmin takas

• Anonyymi00024
        UUSI

Uhkasiko joku muka irl suoraan hakkaamista?
        Oi,olisin iki kiitollinen jos tuommlonen noinkin rohkea tulisi uhkaileen minua suoraan.
        Eipä ne uskalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe