Ja kuuli ja huomas ettet sä tykkää/välitä enää samalla lailla. 😭💔🙍♀️
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä onko miehelle vai naiselle. Vastaan nyt naisena, että minä välitän ja enemmänkin. Mulla on oma taistelu, ja yritän jotenkin pysyä pinnalla. Yhä yhtä voimakkaat tunteet.
- Anonyymi00002UUSI
Mua ei haluta litseä lyhyemmät miehet
Koskee kaikkia miehiä 🥺😭💔- Anonyymi00004UUSI
Heiii…älä masennu. Mun suvusta löytyy myös yli 2 metrisiä miehiä. Asuvat vaan Tampereella. Yksi meni kyllä vasta armeijaan. En tiedä minkä ikäistä haet? Mutta kyllä niitä löytyy.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä, hääkuva pitää olla sellainen, ettei päät mahdu kuvaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heiii…älä masennu. Mun suvusta löytyy myös yli 2 metrisiä miehiä. Asuvat vaan Tampereella. Yksi meni kyllä vasta armeijaan. En tiedä minkä ikäistä haet? Mutta kyllä niitä löytyy.
Suren sitä et yks mies jolla ion kuisesti
Paikka sydämessäni on liian lyhyt minulle .🥲
Ja kiitos tiedosta ... Kyllä mä joskus voin
Löytää sen pitkän mitä kaipaan ja tarvin😃
Naiselta - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suren sitä et yks mies jolla ion kuisesti
Paikka sydämessäni on liian lyhyt minulle .🥲
Ja kiitos tiedosta ... Kyllä mä joskus voin
Löytää sen pitkän mitä kaipaan ja tarvin😃
NaiseltaEhkä ongelma ei ole fyysinen. Danny DeVito liikkuu usein hyvin pitkien naisten kanssa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä ongelma ei ole fyysinen. Danny DeVito liikkuu usein hyvin pitkien naisten kanssa.
Se nimenomaan on fyysinen
Ja varsinkin eroottinen .
Pienet miehet ei haluta mua yhtään ....
Naiselta . - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se nimenomaan on fyysinen
Ja varsinkin eroottinen .
Pienet miehet ei haluta mua yhtään ....
Naiselta .Tietenkin kuka sinun makuasioita kiistää. Ole myös rehellinen, ettei lyhyt mies voi olla sydämessäsi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietenkin kuka sinun makuasioita kiistää. Ole myös rehellinen, ettei lyhyt mies voi olla sydämessäsi.
Olet todennäköisesti tilanteen ulkopuolinen henkilö niin sinulle olisi
Vaikea selittää kaikkia tapahtumia matkan varrelta .. mikä asian selittää .
Ehkä osaan joskus tulevaisuudessa
Kun en enää sure asiaa niin miettiä asioita monelta eri kannalta ja selittää tilanteen auki myös muille .
Kiitos sinulle jokatapauksessa
Nyt on taas jo vähän parempi olo . - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet todennäköisesti tilanteen ulkopuolinen henkilö niin sinulle olisi
Vaikea selittää kaikkia tapahtumia matkan varrelta .. mikä asian selittää .
Ehkä osaan joskus tulevaisuudessa
Kun en enää sure asiaa niin miettiä asioita monelta eri kannalta ja selittää tilanteen auki myös muille .
Kiitos sinulle jokatapauksessa
Nyt on taas jo vähän parempi olo .Niin tuskin olet hän. Tunnen yhden 180 cm naisen, itse olen pari senttiä lyhyempi ja tottakai hänellä on korot. Tiedän siis hänet, en lähemmin tunne, on vielä toisessa maassa, muta ymmärrän kyllä et joitakin voi haitata pienikin pituusero.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin tuskin olet hän. Tunnen yhden 180 cm naisen, itse olen pari senttiä lyhyempi ja tottakai hänellä on korot. Tiedän siis hänet, en lähemmin tunne, on vielä toisessa maassa, muta ymmärrän kyllä et joitakin voi haitata pienikin pituusero.
En ole ja minä olen yli 180cm pitkä
Mutta sulla oli fiksu näkemys ongelmaani
Kiitos siitä.
- Anonyymi00003UUSI
oon jotenkin sisäänpäinkääntynyt mulla on aina kivaa vaan kotona omien samankaltaisen kanssa tuntuu että vain sillon olen hyväksytty. xd en uskalla rakastua
- Anonyymi00005UUSI
Jossain yökerhossa on pään silittelijöitä, juomareita, jopa uimareita. Eihän siellä hullukaan voi havannoida kuka olisi oikeasti kiinnostunut. Vihon viimeinen paikka, jossa voisi tykkäämistään osoittaa.
- Anonyymi00014UUSI
No iteppähän sä pelleilit mun kanssa joka kerta etkä sä muuttunut pitäishän sun jotain oppia jos katoan mutbei hullu tyhmä vain olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567