Ovat niitä jotka yrittää aivan liikaa naisten kanssa? Eikö kannattaisi kehittää luonnettaan mieluummin
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
se on sitä hyväksynnän hakemista ’ kattokaapas tätä kyllä mä p anna osaan’
- Anonyymi00002
siin tulee helposti se fiilis jos kukaan ei koskaan välittänyt ihanaa saada huomioo sitä kautta
- Anonyymi00003
itekki tajunnu monia asioita vasta näin mummona
- Anonyymi00004
Mummot tietää
- Anonyymi00005
Hanskakäsi Maikkeli sai täältä paljon naisia ennen, kuin sai elinkautisen. Sillä oli teidän mielestä täydellinen luonne. Kuka haluaisi kehittää luonnettaan tuohon suuntaan?
dzz - Anonyymi00006
Ovat harhaluuloista viehätysvoimastaan. Yli 60% miehistä luulee osaavansa lentää lentokonetta tuosta noin vaan.
- Anonyymi00007
Puhuuko AP luonteen ei niin viehättävyydestä
Mitä ne viehättävät sitten muuta voisi kehittää, kuin luonnettaan nekin?
Itse olen ulkonäköni suhteen ollut aina tietoinen, etten ole niitä vetokykyisempiä. Kilpailuutilanteessa jää aina toiseksi. Vaikken edes kilpailisi, ei kannata juosta minkään perässä minkä perässä pitää juosta. Oikeet kääntyy kannoillaan ympäri ja kävelee vastaan, eikä selkä loittone.
Mutten ole koskaan potenut siitä mitään tuskia, kun en ole muita täällä miellyttämässä. Luonteen suhteen sitten onkin pitänyt hioa kulmia terävemmiksi.
Olen ollut liian löperö ja hyväuskoinen hoopo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su46634Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99634- 61619
- 42564
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520