Kannattaako muualta päin muuttaa työn perässä Tampereelle? Kuuluu olevan Suomen paras kaupunki nykyisin, niin lienee hyviä työpaikkojakin?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tampereella on Suomen pahin työttömyys. Kaupunkiin ei enää muuta niin paljoa ihmisiä kuin ennen.
- Anonyymi00002
1960 ?
- Anonyymi00003
ei kun tännehän tultiin jo 1800-luvulla kutomoihin ja muihin
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
ei kun tännehän tultiin jo 1800-luvulla kutomoihin ja muihin
Millainen palkkataso Finlaysonilla on nykyään?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millainen palkkataso Finlaysonilla on nykyään?
70 penniä tunnilta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
70 penniä tunnilta.
luojan apulainen saa enemmän 🤣eli loimen luojan apulainen
- Anonyymi00005
Tässä slummissa mitään töitä ole.
- Anonyymi00007
Ei niin, jos ei osaa mitään mistä joku on valmis maksamaan.
- Anonyymi00006
Ei tosiaan kannata työn perässä tulla. Ei ole töitä tai riippuu nyt vähän alastakin. Mutta eiköhän tämä Tampere kupla ole pikkuhiljalleen puhkeamassa.
- Anonyymi00008
Kannattaa. Täällä on tällä hetkellä Eu:n korkein työttömyys.
- Anonyymi00010
siis mitä töitä ? tampereen kunnalle suojatöihin tai kirkolle 🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Kyllähän Tampereen suuntaan kannattaa muuttaa työn perässä elikä jos se työpaikka on jo löytynyt ja asuu vaiks naapurikunnissa.Työttömiä ei kaipaa yksikään kunta tai kaupunki.
- Anonyymi00013
Toisaalta Tampereesta voisi tehdä Suomen työttömien kaupungin, jossa asuisi kaikki Suomen työttömät. Kaupungin väkiluku nousisi kivasti ja ruokakauppiaat saisivat lisätuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580