Onko kukaan Kymenlaaksossa kiinnostunut leirintäalueelta ja seksistä Repovedellä? Kokonainen porukka naimaan minua olisi mahtavaa.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Hyi saatana näitä piriperseitä taas
- Anonyymi00007UUSI
Sinähän se seurasi valitset. Mitä siinä kiroilet muitahan sä et saa.
- Anonyymi00008UUSI
Joko taas iskit sellasen. Taidat viihtyä niitten kaa.
- Anonyymi00002UUSI
mies 49v voi tulla naimaan. iso ja paksu kulli löytyy. haluatko sellaista?
Missä Missä asut? Oon 24. Oletko kiinnostunut kumpista? Olen huora ja haluan imeä kulliasi ja monta samaan aikaan.
- Anonyymi00003UUSI
Alisa789 kirjoitti:
Missä Missä asut? Oon 24. Oletko kiinnostunut kumpista? Olen huora ja haluan imeä kulliasi ja monta samaan aikaan.
Ah, täällä olisi ihan täydet pallit.
Saisit imeä ne tyhjiksi - Anonyymi00004UUSI
Alisa789 kirjoitti:
kuusaalla. sehän käy.nussin sua pilluun paljaalla.käykö? M49
- Anonyymi00006UUSI
Alisa789 kirjoitti:
Alisa vastaatko? M 49
- Anonyymi00005UUSI
Oon nussinut monesti Alisan.. Kiimainen pikkupillu ja squirttaa herkästi.. Tykkää myös ottaa kullia peppureikään js kun reikä aukeaa ensin kunnolla niin varmasti ratsastaa kullista kaiken irti.. Ahnas mimmi siis ja suosittelen! Ai niin, tykkää myös syväkurkuttamisesta todella paljon.. T. Paksukulli19.5
- Anonyymi00009UUSI
Alisaa nussisin, mutta ei vastaa.. isokyrpä 49 v
kuinka monta teitä täällä on?
- Anonyymi00010UUSI
Hei,en tiedä. Miten sinuun saa yhteyttä? käykö vaikka huomenna tavata? M.49
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505