Hänen täytyy panetella loppuun saakka, eikä hän voi lopettaa. Riippuuko koko hänen elämänsä siitä?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
on hyvä pitää pitkä tauko.
- Anonyymi00002UUSI
Mä lähden nyt panemaan auton myyntiin.
- Anonyymi00004UUSI
Rahastatko autoasi
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rahastatko autoasi
Joo. Käytän sitä hyväkseni.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo. Käytän sitä hyväkseni.
Sehän antaa sulle kyytiä.
- Anonyymi00003UUSI
Panettelijan päivän pilaa kohteensa elossa olo.Täällä ollaan vielä.
- Anonyymi00005UUSI
Jep siitähän siinä on usein kyse kun yhdestä ihmisestä levitellään yhä ufommaksi käyviä tarinoita, että hän luovuttaisi lopullisesti. Tavallaan ihan hyvä höynäytettävien juntti urpolan asukkaiden kannalta, ettei kapasiteetti riitä sisäistämään sitä kun muutenkin tuo jälkipyykki tulee kestämään pitkään missä oikeasti mennään ja sketsi-ilme hymy jäätyy naamaan kiinni. Moni olisi ollut vuosia sitten jojossa kiikkumassa. Mutta heillä on suurta surua ja kipua jo nyt. Niin koskettavaa, toivotaan että Kieksi tekee dokumentin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jep siitähän siinä on usein kyse kun yhdestä ihmisestä levitellään yhä ufommaksi käyviä tarinoita, että hän luovuttaisi lopullisesti. Tavallaan ihan hyvä höynäytettävien juntti urpolan asukkaiden kannalta, ettei kapasiteetti riitä sisäistämään sitä kun muutenkin tuo jälkipyykki tulee kestämään pitkään missä oikeasti mennään ja sketsi-ilme hymy jäätyy naamaan kiinni. Moni olisi ollut vuosia sitten jojossa kiikkumassa. Mutta heillä on suurta surua ja kipua jo nyt. Niin koskettavaa, toivotaan että Kieksi tekee dokumentin
Mihin omaan tarkoitukseen viranhaltijat kerää henkilöistä dokumentteja? Eilen viimeksi.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mihin omaan tarkoitukseen viranhaltijat kerää henkilöistä dokumentteja? Eilen viimeksi.
Varmaan johonkin viiden centin sensaationalismiin, luulen tätä taustaa vasten tarkastellen. Näitä dokumentteja voidaan myös väärennellä ymmärtääkseni. Leima on kato ny
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varmaan johonkin viiden centin sensaationalismiin, luulen tätä taustaa vasten tarkastellen. Näitä dokumentteja voidaan myös väärennellä ymmärtääkseni. Leima on kato ny
Onhan se tietysti ymmärrettävää, että sellaiset dokumentit saattaa tehdä johonkin perustiskillä istuvaan liukuhihnatyötä tekevään suuren vaikutuksen, mutta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan se tietysti ymmärrettävää, että sellaiset dokumentit saattaa tehdä johonkin perustiskillä istuvaan liukuhihnatyötä tekevään suuren vaikutuksen, mutta
"Huone 105, saavu sinne siis".
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Huone 105, saavu sinne siis".
No jos kerran niin salaisia dokumentteja on että oikein kammioon pitää viedä niitä kyttäämään. Yritä olla hauska itkuntuherruksesi keskellä, hyvältä näyttää
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No jos kerran niin salaisia dokumentteja on että oikein kammioon pitää viedä niitä kyttäämään. Yritä olla hauska itkuntuherruksesi keskellä, hyvältä näyttää
Ps kiitos että kannustit jatkamaan saapahan näkyvyyttä paremmin, puupää
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jussi odottaa vatsa pin keenä jo Luostarin kammiossa. Kuulemma.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jussi odottaa vatsa pin keenä jo Luostarin kammiossa. Kuulemma.
En varmaan tunne sinun tuttavapiiriäsi tms, sanonpahan vaan että kaikkea ei kannata kirjoitella impulssikontrollin pettäessä näistä tyypeistä ettei mene nenä läjään. Mikä lie oli funktiosi tällä kertaa, en minä sitä ymmärrä
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En varmaan tunne sinun tuttavapiiriäsi tms, sanonpahan vaan että kaikkea ei kannata kirjoitella impulssikontrollin pettäessä näistä tyypeistä ettei mene nenä läjään. Mikä lie oli funktiosi tällä kertaa, en minä sitä ymmärrä
Mutta mikäpä minä opettamaan serkkuani soutamaan. En kovin liikkuis keskikaupungilla ottaen monet nimien viljelyt huomioon
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ps kiitos että kannustit jatkamaan saapahan näkyvyyttä paremmin, puupää
Sun pitkäkestoinen virkamiesura muuttuu kyllä hyvinkin nopsaan lyhyenlännäks. Ja jopa koko palstan tuella.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sun pitkäkestoinen virkamiesura muuttuu kyllä hyvinkin nopsaan lyhyenlännäks. Ja jopa koko palstan tuella.
Herranjestas, tunnen itseni ihan yli-komentajaksi nyt. Nyt meni ehkä psykologiset tulitukset ristiin. Tai sitten ei HQ se vasta hämärää olisikin se
- Anonyymi00011UUSI
Turha omia tekstejä itseensä. Yksi ketju kirjoituksia Taten veljeksistä vain vai oletko sukulainen Tateille kuin noin kirpaisi ?
- Anonyymi00014UUSI
Tuo yksi tyyppi ainakin kuvittelee saavansa kaikki palstan miehet itselleen väittämällä naisia miehiksi.
- Anonyymi00015UUSI
Vai mikä logiikka naisena esiintyvä spede jota harmittaa kun tarinaa uhataan ns🥱
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai mikä logiikka naisena esiintyvä spede jota harmittaa kun tarinaa uhataan ns🥱
Ja kaksi palstan typerintä bimboa äänesti kommentaaria close enough- periaatteella. Lisäys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557