🤔 💧 ☕ kun vain ulkona sataa. Oikeastaan vielä paremmin, kun sade vähenee. Pääsee lähtemään keräämään marjoja. 🫐
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Sanotaanko Kukkia nykyään Marjoiks?
Herukkapensaat, mustikat, puolukat ja vatut ei nyt kuki vaan niissä on marjoja. Lakkojakin löytyy, jos lataa puhelimeen satokausi nimisen apin. Se näyttää parhaat marjapaikat jos menee vieraaseen metsikköön.
- Anonyymi00007UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Herukkapensaat, mustikat, puolukat ja vatut ei nyt kuki vaan niissä on marjoja. Lakkojakin löytyy, jos lataa puhelimeen satokausi nimisen apin. Se näyttää parhaat marjapaikat jos menee vieraaseen metsikköön.
"Saton kämppä ja Lumon parveke". -sivu
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Saton kämppä ja Lumon parveke". -sivu
Miksi siteeraat itseäsi gubelle- asutko itse tukiasunnossa ja olet näin hienoista olosuhteista kateellinen vai mikä juttu? Ehkä asun mamman maakellarissa kun ei huoli samaan mökkiin raivoamaan
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi siteeraat itseäsi gubelle- asutko itse tukiasunnossa ja olet näin hienoista olosuhteista kateellinen vai mikä juttu? Ehkä asun mamman maakellarissa kun ei huoli samaan mökkiin raivoamaan
Epäilemättä suhde äitiin on vähän jännitteinen ja kieroitunut. Vaikka aikuisen pojan ahterin pyyhkisi pelkkää valitusta tulee vaan ja ehkä joutuu laittamaan ovet säppiin välillä kun tunteet on pinnassa. Naisviha heijastuu muihinkin varsinkin erääseen. Jos osun oikeaan, niin toivottavasti äitimuori saa hengähdyksen raivohullusta vielä
- Anonyymi00002UUSI
Kun vain ulkona sataa? Milloin sulla on sit sisällä satanut?
- Anonyymi00003UUSI
Vanerisessa kyttäyskopissa varmaan jatkuvasti.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vanerisessa kyttäyskopissa varmaan jatkuvasti.
Miksi multinikkimies, eli aloittaja olisi itsensä sellaiseen ängennyt? T naiselta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi multinikkimies, eli aloittaja olisi itsensä sellaiseen ängennyt? T naiselta
Samasta syystä ku sinäki, kaikki ei mahu yhteen mehu-Maijaan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samasta syystä ku sinäki, kaikki ei mahu yhteen mehu-Maijaan.
Vertauskuva ei sano minulle mitään. Ellet miekkataksia tarkoittanut. Ihan hyvin on palvelu pelannut niiden osalta, mutta takalootassa ei ole tarvinnut ikinä matkustaa. Etupenkillä oon joskus istunut, mutta se oli sitä vanhaa aikaa kun kyydissä oli yksi örveltäjä siellä takana, toinen ajoi ja toinen veti zetaa takapenkillä. Peukalokyydistä kyse
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vertauskuva ei sano minulle mitään. Ellet miekkataksia tarkoittanut. Ihan hyvin on palvelu pelannut niiden osalta, mutta takalootassa ei ole tarvinnut ikinä matkustaa. Etupenkillä oon joskus istunut, mutta se oli sitä vanhaa aikaa kun kyydissä oli yksi örveltäjä siellä takana, toinen ajoi ja toinen veti zetaa takapenkillä. Peukalokyydistä kyse
Ei kai tuo muuten herranjumala ole sellaisen ratin takana ollu, kuumottava ajatus jo ns takautuvasti
- Anonyymi00004UUSI
Sopiva tuulenvire on hyvä niin pysyy itikat poissa.
- Anonyymi00005UUSI
"Ottaa Offia"
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Ottaa Offia"
Jotkus vannovat Mennen partaveden nimiin (saakohan sitä enää kaupasta). Mulla on suihke, joka itikoiden lisäksi suojaa punkeilta ja mäkäröiltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557