Tätä on rakkaus, kirje

Anonyymi-ap

En jaksa enää elää. Ymmärrettävää ettei minua voisi rakastaa. En osaa varmaan oikein itsekään.
En tiedä miksi teit sen kaiken. Ainaista arvoitusta. Ehkä sinulla on viestisi ja tapasi ilmaista se, että en ole tarpeeksi hyvä ja minun tulee nähdä se etten osaa valita oikeita asioita. Sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä, et ottaisikaan, tiedän sen kyllä...ei tarvitse välittää. En enää sitä odota. Minua ei tarvitse rakastaa. En ole rakkauden arvoinen.

Ehkä rakkaus on itsensä uhraamisessa, ei siinä mitä itse tahtoisi rakastaa tai mitä itse tuntee. Tulee oppia rakastamaan sitä mitä kohtaan tuntee jopa vihaa. Kuivassa maassa elää todellinen rakkaus. Rakkaus on tekoja, ei sanoja, ei tunteita. Rakkaus on uhrilahja.

Kirjoitin sen itselleni. Ei saa vastata, en halua palstalaisilta, oudoilta ja tuntemattomilta mitään, ette voi antaa mitään.

32

227

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Anonyymi palsta on sinulle vaarallinen. Mene palstalle johon mennään kirjautuneena. Jos täällä saat vastauksen ketjuusi voi se olla keneltä tahansa hyvässä tai pahassa. Pitää osata suodattaa eikä omia kaikkea itselle.

• Anonyymi00007
        UUSI

Mitä saat siitä että länkytät draamagubelle yhtä hömelöä tekstiä mitä se tuottaa?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä saat siitä että länkytät draamagubelle yhtä hömelöä tekstiä mitä se tuottaa?

Mitähän itse saat siitä että joka väliin tunget idioottimaisia kysymyksiä???

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitähän itse saat siitä että joka väliin tunget idioottimaisia kysymyksiä???

No anteeksi että tulen sukupuolittuneesti alentuvan fantasiasi tielle😉

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No anteeksi että tulen sukupuolittuneesti alentuvan fantasiasi tielle😉

Sä oot vaan helvetin rasittava tyyppi ei muuta.

• Anonyymi00002
      UUSI

Hae apua. Ei ole henkesi arvoinen.

• Anonyymi00008
        UUSI

Niin kuka ei ole palstaäijän hengen arvoinen. alentuva alentuneesti syyntakeinen?

• Anonyymi00003
      UUSI

En tiedä sinua mutta varmaan naiselta miehelle.
      T. Naiselta

• Anonyymi00004
      UUSI

Ap. Kerro nyt kenelle kirjoitat ?
      Lupaan vastata jos mulle.
      T. Naiselta

• Anonyymi00006
      UUSI

Kuten huomaat niin paskan jauhamisella ap. et pidemmälle pääse.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei kai tämän nettiäijän draamailu esim sinun elämänkulkuun vaikuta tuon taivaallista.. TT

• Anonyymi00009
      UUSI

Et tapa itseäsi.

• Anonyymi00013
      UUSI

Nyrkkisääntö näihin on lähes poikkeuksetta se, että he jotka sillä uhkaavat tai ennalta ilmoittavat eivät sitä tee ja ne jotka tekevät eivät siitä ilmoita ettei kukaan pääse estämään.
      Nämä ns.ilmoittamiset ja uhkailut ovat henkisen väkivallan muoto.

• Anonyymi00015
        UUSI

Eli esim aapeeguben tapa räyhätä tyyliin minä tapan ja hakkaan ei ole kovin vakavasti otettava? Banaalia tekstiä

• Anonyymi00018
        UUSI

Ei vaan sairaan nettiukon vuosia kestänyttä itsetuhopropagandaa jota levittelee joka suuntaan. Joskus jopa toisina esiintyen..

Vähän luulen että kyseinen tapaus on jo monelle tuttu, juuri se sama naisia ja lapsia terrorisoiva dead man.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei vaan sairaan nettiukon vuosia kestänyttä itsetuhopropagandaa jota levittelee joka suuntaan. Joskus jopa toisina esiintyen..

Vähän luulen että kyseinen tapaus on jo monelle tuttu, juuri se sama naisia ja lapsia terrorisoiva dead man.

Pätee tuo kirjoitukseni tuohonkin. Ei ole tekemässä itselleen mitään…valitettavasti.

• Anonyymi00014
      UUSI

Minulla on samoja tuntemuksia, etten ole rakkauden arvoinen. Mulla ei ole ketään. Ei ole ystäviä, sukulaiset eivät välitä. Oikeastaan olen nykyään välinpitämätön kaiken suhteen. Voi olla, että sulla on vaikeaa, mutta elämä on kuitenkin arvokas lahja. Älä tapa itseäsi. Se ei ole oikea ratkaisu. Toivon sulle voimia ja jaksamista 🫂

• Anonyymi00016
      UUSI

Ei tää AP tyyppi oo itseään vahingoittamasss
      Kunhan purkaa tunteita.
      Tarkistin asian .
      Luetuymmärrys olisi hyvä osata jokaisen ☝🏻

• Anonyymi00017
      UUSI

Olen huono itseni tappamisessa. Tuskin sellaista tekisin enkä siksi niin tainnut kirjoittaa edes. Elämänhalu on kateissa.

Palstalla nähdään asioita mustavalkoisesti, on hyvikset ja pahikset. Täällä tuskin on mihinkään ymmärrystä laajempaan ajatteluun.

Puolisoni , en arvosta häntä. En luota hänen mielipiteisiin tai koe niitä jakavani. En koe viihtyväni hänen seurassaan ja joskus sattuu katsoakin häntä. Meillä ei ole sisäisesti mitään yhteistä. Hän on ihan jotenkin tyhjä, niin koen. Yhteinen jakaminen kiskee sitä milloin bioroskis tyhjennetään. Näen hänet tylsänä ja yksinkertaisena, vaikka toista pitäisi arvostaa lähimmäisenäkin. Jopa tunnen häntä kohtaan vihan tunteita. Koen masentuvani. Hän ei halua erota, vaikka sanoisi ettei häntä rakasta. Vihaaminen on nyös kuluttavaa ja enhän minä todellisesti häntäkään vihaa. Välitän kyllä, kiska hän on ihminen, joka on ollut elämässäni kauan. Koen itseni hirveäksi narsistiksi ja pahaksi ihmiseksi. Tässä silti olen aina, tuskin on vaihtoehtoa muunlaiseen elämään.

Ehkä kusipäät ansaitsevat tällaista ja sitä varmasti olen. En hyvä ihminen. Ei palstalle voi asiaa avata niin, että ihmuset edws voisivat ymmärtää miksi näin jaikkineen on...miksi ei eroa, mitä kaikkea siihen liuttyy, miksi ei opi rakastamaan, vaikka kuinka yrittäisi sitä itsestään saada esiin, aina luopumalla itsestään ja kun näyttää mitä todella tuntee, kokee välillä itsekin ettei edes ole se mikä on, on muuttunut ilkeäksi ihmiseksi.

En odota prinssiä valkealla ratsulla pelastamaan. En tiedä haluaisinko elää elämääni ihan yksin, kun ei ole ystäviäkään elämässä ja hyvin vähän olen kenenkään sukulaistenkaan kanssa tekemisissä. Luultavasti joutuusin soittamaan hänelle, kun auto jää tielle, ei voisi keneltäkään muultakaan kysyä neuvoja, arvostaa neuvoja tai ei. Syy on varmasti itaessäni, en sitä kiellä. En vain opi rakastamaan puolisoani. Olen yrittänyt vuosia ja vuosikymmeniä. Olen yrittänyt olla parempi ihminen. Toinen on tyytyväinen huonossakin suhteessa. Ilmeisesti olen hyödyllinen..kotiorja.

• Anonyymi00019
        UUSI

Eikä se ole arvostettavaa, että toista haukkuu anonyymisti. Ymmärrän ettei se ole hyvä piirre.
        Ehkä olen paha ja viallinen, en osaa arvostaa asioita. Hänhän on toisaalta hyvä ihminen. Mutta ei ihmiseen ilmeisesti rakastuta siksi että on hyvä ihminen. En tiedä miksi pitäisi rakastua hylkääjään?

• Anonyymi00024
        UUSI

Siitä tulee ristiriita. Tietää, että itsessä on se vika. Kipuilee oman rakkaudettomuuden kanssa, ettei se riitä siihen mittakaavaan mitä pitäisi olla. Pitäisi oppia ymmärtämään mikä on rakkaus, oppia luopumista. Kaipaa, että olisi joku joka ymmärtää. Se joka on vierellä ei osoita ymmärtävänsä, enkä minä häntä. Inhoan sitä kun kerron jotain ja se vastaus on jotain tällaista...esimerkki...sanon etten jaksa kuunnella hänen sukulaisten juttelua siitä kuinka erinomaisia he ovat ja sitä että ovat keskenään, siellä on ulkopuolinen...on aina ollut...ei kiinnosta keskustella mitä kuuluu tasolla, että sekin voi olla kuluttavaa, ei virkistävää...ettei kiinnosta mökkeillä heidän kanssaan että miksi minun pitää aina yrittää..hän vastaa venyttäen "kun kaikki muuuut aina yrittäää" ja keikuttaa päätään ja hitsi se ärsyttää..mitä yrittää? Yksin istun jossain hiljaa...ei tule jotenkin tunne, että olemme samalla puolella. Ne on pienen kuuloisia asioita yksittäin...kommunikoimme kuin eri maailmassa...

• Anonyymi00020
      UUSI

AP ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja sinäkin voisit mennä reippaalla lenkille, mieliala on aivan erilainen kun tulet lenkiltä. Kyllä selviät.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ai silläkö se elämä muuttuu muuksi. Täällä on niin mahtavia neuvoja, mutta ettehän te mitään psykologeja olekaan vaan matti ja maija meikäläisiä...

• Anonyymi00025
        UUSI

Tilaa pizzaa ja ottaa hömssyt.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ai silläkö se elämä muuttuu muuksi. Täällä on niin mahtavia neuvoja, mutta ettehän te mitään psykologeja olekaan vaan matti ja maija meikäläisiä...

Sun pitäis ruveta arvostamaan itseäsi
        Ja pistät sen naisen tekemään kotitöitä
        Jos ei tottele vuokraat oman kämpän toisaalle
        Siis jos tilanne ei ole persaukista tasoa
        Alat lataa rajoja .
        Kiltti pitää olla mutta ei liian kiltti .
        Ja sun pitää kertoa asiat teon
        Ei sanoilla vain jatkossa niin sitten sun naisen on oikeasti herättävä siihen mikä
        Sun tilanne on .
        Ja se ei oo yhtään itsekästä .
        Vaan sitä että huoledit itsestäsi
        Ja ja pidät terveestä puolisosi ilman ettet katoa ihmisenä .
        Sulla pitää olla paikka olla sinä mies !
        Kyllä sä tuosta kuule nouset
        Olen siitä aivan varma .

Terveisin salaisuutesi.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sun pitäis ruveta arvostamaan itseäsi
        Ja pistät sen naisen tekemään kotitöitä
        Jos ei tottele vuokraat oman kämpän toisaalle
        Siis jos tilanne ei ole persaukista tasoa
        Alat lataa rajoja .
        Kiltti pitää olla mutta ei liian kiltti .
        Ja sun pitää kertoa asiat teon
        Ei sanoilla vain jatkossa niin sitten sun naisen on oikeasti herättävä siihen mikä
        Sun tilanne on .
        Ja se ei oo yhtään itsekästä .
        Vaan sitä että huoledit itsestäsi
        Ja ja pidät terveestä puolisosi ilman ettet katoa ihmisenä .
        Sulla pitää olla paikka olla sinä mies !
        Kyllä sä tuosta kuule nouset
        Olen siitä aivan varma .

Terveisin salaisuutesi.

Se ei taida osata tehdä niitä kotitöitä, oikeasti. Se ei ole vitsi. Joskus olen tehnyt valmiiksi edellisenä päivänä ruan lounaaksi. Hän on työttömänä ja minä töissä. Sitä arvostetaan niin, että sitä ei ole syöty sieltä. Ovatko olleet syömättä tai hakeneet mikroruokaa...mutta kyse ei ole kotitöistä vaan logiikasta mitä ei ymmärrä. Minut kulutetaan jotenkin. Minulle on selvinnyt ettei hän voi mitään itselleen. Hän kerran vei uimataidottoman lapsen uimahalliin ja poistui kotiin etätöihin. Tulin itse töistä ja olin kuolla siihen pelkoon...hän ei ikinä ole ymmärtänyt miksi huusin peloissani heti häntä hakemaan lasta.. olin itse kauhuissani että menin ihan toimintakyvyttömäksi. Salasin pitkään tätä ettei ulkopuolella nähtäisi tilannetta...

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se ei taida osata tehdä niitä kotitöitä, oikeasti. Se ei ole vitsi. Joskus olen tehnyt valmiiksi edellisenä päivänä ruan lounaaksi. Hän on työttömänä ja minä töissä. Sitä arvostetaan niin, että sitä ei ole syöty sieltä. Ovatko olleet syömättä tai hakeneet mikroruokaa...mutta kyse ei ole kotitöistä vaan logiikasta mitä ei ymmärrä. Minut kulutetaan jotenkin. Minulle on selvinnyt ettei hän voi mitään itselleen. Hän kerran vei uimataidottoman lapsen uimahalliin ja poistui kotiin etätöihin. Tulin itse töistä ja olin kuolla siihen pelkoon...hän ei ikinä ole ymmärtänyt miksi huusin peloissani heti häntä hakemaan lasta.. olin itse kauhuissani että menin ihan toimintakyvyttömäksi. Salasin pitkään tätä ettei ulkopuolella nähtäisi tilannetta...

Siis tilannetta kaikkineen. Hän osaa tehdä asioita mutta joissakin logiikka ontuu niin pahasti ettei vaan ymmärrä. Minulle on selvinnyt asiat vasta sitä kautta, kun useammalla kuin yhdellä lapsella on alettu epäilemään autismin kirjon oireita, joka on perinnöllistä. Täytyyhän minussakin olla pahasti vialla, etten ole sitä ymmärtänyt. Ihmettelin vain että miksi hän käyttäytyy joskus tunnepuolella kuin narsisti,cei koskaan kyennyt huomioimaan tunteitani, kokemustani...tiesin että hän on kiltti ihminen. Olen miettinyt täytyykö ihmisen kantaa omat taakat ja kärsiä.

• Anonyymi00022
      UUSI

On itsekästä ottaa itseltä henki, olet kuitenkin monelle se hänen täydellinen rakkautensa kohde, kuin he sinulle. Niin ja moni paljon useampi se väärä sinulle ja sinä hyväksikäytettävä heille.

• Anonyymi00027
        UUSI

AP pitäis hoksata mitä hänen pitää tehdä toisin . Ja se ei ole mikään itsemurha
        Mutta vaatii käytöksen ja tapojen selkeää muuttumista
        Eli tavallaan on pieni kuolema kaikelle entiselle mitä oli .
        Muttei kuitenkaan tuo lopullinen vielä .
        Minä tuen AP . Olen voimasi sydämessäsi
        Nyt ala tehdä muutoksia !
        Minäkin teen .
        Sillä minä voin vielä parantua .

• Anonyymi00028
      UUSI

YKSIKÄÄN toinen ihminen ei ole sinun henkesi arvoinen. Ei olisi edes lapsi joka ei välittäisi sinusta. Eikä varsinkaan joku kuviteltu rakkauden kohde joka ei rakasta takaisin.

• Anonyymi00030
      UUSI

Höpö höpö

• Anonyymi00032
      UUSI

Kirjoitin paljon kirjeitä ennen. Tällainen ei ikinä multa.

Tsemppiä aloittajalle, elämäsi on sua varten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      181
      1465
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1303
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1048
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      869
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      763
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      666
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      636
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      96
      582
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      576
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      557
    Aihe