kuinka toimisit jos näkisit kaivattusi ja kaikki menisi nappiin?
Vastaukset 35
- Anonyymi00001UUSI
En ole kuvitellut tuollaista.
- Anonyymi00025UUSI
Jatkan tähän vielä.
Se menisi joka tapauksessa siihen nappiin, jos tapaisimme. Ei sitä tarvitse etukäteen miettiä. Menee miten menee, mutta se ois se nappi kuitenkin.
- Anonyymi00002UUSI
Sen sijaan
https://youtu.be/Iw1eGf95NYs- Anonyymi00026UUSI
Aika rajua..
- Anonyymi00003UUSI
Tottakai, on tullut mietittyä. Se pitää hyväksyä, että jos kaikki ei meekkään nappiin. Ja vielä sekin, että jos eka tapaamisella ei kaikki suju, niin ei se tarkoita vielä sitä, etteikö uudestaan voisi tai kannattaisi tavata. Ja jos tunteet ei kohtaa, ainahan voi ola sit vaikk kamu. Sithän se on helppoo, jos molemmat toteen emme ole luotuja toisillemme.
- Anonyymi00004UUSI
Kaverina vain voin kohdata.
- Anonyymi00005UUSI
OK.
- Anonyymi00006UUSI
Kyseenalasta on edes kaveruus petollisten / juonivien ihmisten kanssa
- Anonyymi00012UUSI
No sekin on totta, vaan mistäs tietää että toinen on rehellinen ja luotettava?
- Anonyymi00015UUSI
Siksi olen kertonut, etten ole pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa koskaan edes ystävänä minua paljon nuoremman kanssa! Hänessä on sellaisia piirteitä, jotka kehottivat minua pysymään aina kaukana hänestä!
- Anonyymi00007UUSI
Voihan sitä kuvitella. Mut mut tuntien aina kaikki menee niin prseeleen kuin mennä vaan voi 😂
- Anonyymi00008UUSI
Olen kuvitellut, mutta osaan kuvitella sen vain tiettyyn pisteeseen asti. Toivoisin, että siihen liittyisi hymy ja käden kosketus toisen käteen.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä ja en!
- Anonyymi00010UUSI
Olen kuvitellut. Pienen alkukankeuden jälkeen viettäisimme kivan illan yhdessä. Molemmat myöhemmin omissa kodeissamme tajuaisimme, että siinä nyt on se ihminen, jonka kanssa haluaa olla.
- Anonyymi00013UUSI
Ihana tulevaisuudenkuva.
- Anonyymi00016UUSI
En osaa ajatelle kenestäkään noin, koska en etsi suhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En osaa ajatelle kenestäkään noin, koska en etsi suhdetta kenenkään kanssa!
Olet sanonut tuon tuhansia kertoja täällä jo. Ei tarvi enää.
- Anonyymi00022UUSI
Noin kävi kerran...🤩
- Anonyymi00011UUSI
Olen liian ahdistunut kohtaamaan naista. Liikaa pääni sisällä. En osaisi toimia jos näkisimme. Meitä ei vain yhdistä mikään paikka tai yhteisö toisiimme. Ja siksi on aika vaikeaa.
- Anonyymi00014UUSI
En ole koskaan ajatellut noin, koska minulla ei ole kaivattua! Enkä sellaisesta enää ole edes haaveillut! Pelkkä ystävyyssuhde on juuri minun näköistä elämää! Ja ikäeroa ei voi olka montaa vuotta!
- Anonyymi00017UUSI
Tuommoset kuvitelmat ei ainakaan auta irrottautumaan, jos sellaista aikoo.
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä ei aio?
Naiselta sivusta
- Anonyymi00018UUSI
Voin kertoa rehellisesti, että kukaan ei kiinnosta minua niin paljoa, että haluaisin suhteen hänen kanssaan! Yksi kauan kestänyt suhde riitti minulle, en jaksa enää olla suhteessa kenenkään kanssa!
- Anonyymi00020UUSI
Pienen hetken elämässä kaikki meni nappiin.
- Anonyymi00033UUSI
Ja oli aika helmee..
- Anonyymi00021UUSI
- Anonyymi00024UUSI
Arvaa vaan, montako kertaa.
- Anonyymi00027UUSI
100?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
100?
Jos joka päivä niin montako kertaa olisit miettinyt? 😁
- Anonyymi00029UUSI
Tuhansia?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuhansia?
Noin 400.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Noin 400.
Osuu.
n to m - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
100?
En ole laskenut.
- Anonyymi00030UUSI
se tunne ja toista saisi pitää hyvänä ja hyväillä sielunsa kyllyydestä.
https://www.youtube.com/watch?v=3wFZCJZG4T8&list=RD3wFZCJZG4T8&start_radio=1 - Anonyymi00034UUSI
En miksi turhaan tiedän tasan tarkkaan miten toimia mitä turhaa tehdä yhtään enempää kuin toinenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515