(Miehelle naiselta)
Mun sydän on suhun hellää rakkautta täynnä.
Vieläkin rakkain.
Jos ottaisit käteni omaasi. Tuntuu, että siinä olisi se kaikki, mikä voisi parantaa.
Päivää sinä ihana
10
187
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Ja taas tätä käänteistä 😅
- Anonyymi00002UUSI
Käänteistä? 😄
- Anonyymi00003UUSI
Sun pitää tuntea aloittaja. Muuten et pysty sanomaan noin.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mua ei tunne täällä kukaan muu kuin hän, eikä tämänkään aloitukseni varma tunnistaminen hänelläkään voi olla missään tapauksessa 100%.
Sanoohan sen järki.
Mutta toivon, että jos hän lukisi niin aavistaisi. Hän kun tyylini kyllä tietää ja tietää, että tänne vieläkin välillä kirjoittelen.
-ap - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tarkoitan siis, että tuo vastaaja ei minua tunne.
-ap - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Käänteistä? 😄
Mies naisena miehelle ja nainen miehenä naiselle.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies naisena miehelle ja nainen miehenä naiselle.
Ihan olen nainen ja miehelle kirjoitan.
-ap.
- Anonyymi00007UUSI
https://youtu.be/_37fhDm5Dv0?si=9t4IvOGm8P3J6o6F jos olet eräs nuorempi niin samoin sinulle myös. m-n
- Anonyymi00009UUSI
Olen kyllä nuorempi, mutta varmaan joku muu... enkä ihan nuori enää itsekään. Riippuu kuinka ajattelee.
Kuuntelin Paul Ankaa paljon, kun olin nuori.
-ap
- Anonyymi00010UUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567