Ihmiseltä joka näytti ettei sydämessä oo mitään lämpöä toista ihmistä kohtaan.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Kertakaikkiaan tosi ruma temppu joka oli vielä ennalta suunniteltu
- Anonyymi00002UUSI
Ai. Renkaanpotkija luuli pelkäksi vanteeks. -sivu
- Anonyymi00003UUSI
Joko nämä joko kuvitteelliset tai todelliset tapahtumat on narulla? Ei varmaan teidän poppoolla ainakaan, mutta. Popparit tulilla hengen tasolla, enhän minä niitä kuvia pääse pällistelemään kun joku lavastajahemmo tusaa arse pitkällä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joko nämä joko kuvitteelliset tai todelliset tapahtumat on narulla? Ei varmaan teidän poppoolla ainakaan, mutta. Popparit tulilla hengen tasolla, enhän minä niitä kuvia pääse pällistelemään kun joku lavastajahemmo tusaa arse pitkällä
Muovikukkia ei tarvi kastella.
- Anonyymi00004UUSI
Könkkää epäilly pitkään
- Anonyymi00006UUSI
Lopeta jo !
Sä et muita selvästi käsitä etkö ymmärrä
Empatia puuttuu...
Tais ollakki niin että oletkin narsisti tai psyko. Tai muuten epärehellinen .
Minä luulin pitkään muuta
Mutta nyt olen pettynyt
Näkemiin mies 😭- Anonyymi00017UUSI
Iso mies itkee ja kertoilee itsestään.
- Anonyymi00007UUSI
Hän ei varmaa tiedä et kirjoitat täällä.
- Anonyymi00010UUSI
Tietää se
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietää se
Tuostako hänen pitäis sitte itsensä tunnistaa. Jos et muuten osaa rakentavasti henkilön kanssa asioita hoitaa kahden keskes. Voisko olla parempi mennä myrkyttämästä täältä muidenkin ilmapiiriä. Jotkut haluasi muutakin tänne sisältöä kun jatkuva katkuruus ja ulina kiusaamisesta.
- Anonyymi00008UUSI
..sen paremmin hänellä kuin kellä.. Ei tämä aloituskaan kuulosta kovin lämpimältä.
- Anonyymi00009UUSI
Oli semmonen temppu etten anna koskaan sitä anteeksi
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oli semmonen temppu etten anna koskaan sitä anteeksi
Sulla on vastuu omista tunteista
Mut ei voi laittaa muiden syyksi
Vaan on kasvun paikka ! - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla on vastuu omista tunteista
Mut ei voi laittaa muiden syyksi
Vaan on kasvun paikka !Kyllä voin. Saatanan ruma temppu
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä voin. Saatanan ruma temppu
Ja mun silmissä oot ruma ihminen tästä lähtien
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja mun silmissä oot ruma ihminen tästä lähtien
Ja näin 🖕
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä voin. Saatanan ruma temppu
Olisitko ja sä taas tekemässä kärpäsestä härkäs tai ymmärtänyt asiat jotenkin siten kun itse haluat
Etkö edes keskustelut koskaan
Käsityksitäsi tai tempuista
Sen kohteen kanssa
Mutta jäkötät netid
Kun et osaa kommunikoida !
Nyt ei mee nettihöpöhöpöt läpi .
Kun voisit sanoa suoraan toisaalla !.
Oot rehellinen ja avoin
Aina oot mainostanut
Miten puhut suoraan
Mutta sitte ku pitäis niin et kykene 😂😂
Taidain jättää tuommoisen ikuisen lapsosen tänne riehumaan
Puheille saa tulla toisaalla .
Eri on erttä uskaltaako...
- Anonyymi00018UUSI
Mikä on anteeksipyynnön tarkoitus edes yleensä anteeksipyytäjä helpottaa niin itse itselleen omatuntoaan eikö olosi helpompaa käyttäytyä niin ettei ole mitään anteeksipyydettävää keltään vai olenko jotenkin tyhmä ei stressaa ainakaan omaatuntoa jos moisen omaa kaikilla kun ei ole sitäkään
- Anonyymi00019UUSI
Minusta tulee mieleen palstariehuja, joka yrittää sanoittaa tunteitaan kirjoittamalla vaikka oikeassa elämässä ei tunteet räiskähtele, koska hän elää vain sanojen kautta, ei tosielämää lainkaan, rauhallisesti, kahvikuppi kädessään, nenäänsä hieman pyyhkäisten, hän antaa kynänsä roihuta vihaansa miehelle, joka on pilannut hänen elämänsä, vaikka eivät ole vielä tavanneet oikeassa elämässä ja kaiken lisäksi tämä ”kynävihaaja” on mies ja hänen kohteensa on mies, jota ei varmasti kiinnosta ensimmäinenkään mies tässä maailmassa.
- Anonyymi00020UUSI
Eikö olisi saanut pahoittaa mieltään, jos satuit käyttäytymään huonosti häntä kohtaan? Eli kerrasta muuttui kylmäksi…?
- Anonyymi00021UUSI
sinulla oli useita naisia ja kaikenlisäksi kuvasit materiaalia joka on ilmeisesti vuotanut halusinko sitä koskaan julkiseksi:) ymmärrät varmaan etten luota suhun enään koskaan:) olet kuollu mies
- Anonyymi00023UUSI
Kaikista törkein ihminen tässä maailmassa on mies, joka tunkee itseään tuntemattoman miehen elämään. Yrittää estää miestä tapaamasta naisia, ikäänkuin mustasukkaisuuttaan. Kuvittelee kuuluvansa jotenkin miehen elämään. Tuollainen on varmasti kaikkein mielestä; aivokuollutta.
- Anonyymi00022UUSI
Niin, mutta aika hankalahan se on pysyä onnellisena ja lämpöisenä, jos vuodesta toiseen tapahtuu kaikenmoisia ohareita. Kyllä siinä alkaa suojelemaan omaa sydäntään, jos jatkuvasti satutetaan ja viis veisataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515