kantavaesto-muuttaa-pois-ita-helsingista
Anonyymi-ap
2026-07-28 12:50:19
https://www.suomenuutiset.fi/kantavaesto-muuttaa-pois-ita-helsingista-uudet-koulurajat-pakottavat-perheet-liikkeelle/
oulussa sama suuntaus kuin helsingissä?
18
98
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Sitten vielä ihmetellään kun maahanmuuttajien kotouttaminen ei onnistu.
- Anonyymi00002
Ei työssäkäyvät ja opiskelevat kuuntele sitä huutoa ja möykkäämistä iltoja ja öitä! Vaan haluavat elää normaalia rauhallista elämää ja nukkua yönsä heräämättä! Vai mitä, vihervasurirkp!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei työssäkäyvät ja opiskelevat kuuntele sitä huutoa ja möykkäämistä iltoja ja öitä! Vaan haluavat elää normaalia rauhallista elämää ja nukkua yönsä heräämättä! Vai mitä, vihervasurirkp!
Kerroppas tuo virimopoilla riehuville ja teiniraasereilla kaahaaville popittajille, heistä on eniten haittaa öisin, mutta muuten olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerroppas tuo virimopoilla riehuville ja teiniraasereilla kaahaaville popittajille, heistä on eniten haittaa öisin, mutta muuten olen täysin samaa mieltä.
Riippuu tietysti missä osassa kaupunkia asuu.
- Anonyymi00005
Tuhottua jättömaata nykyisin.
- Anonyymi00007
kantikset maalle vaan-huumekaupungit yleistyy
- Anonyymi00008
Maaseutu toivottaa kaikki tervetulleeksi, pidetään maa asutettuna.
- Anonyymi00010
Suomesta muurataan paljon pois, koska jotkut kokomevat että maassa ei pelaa palvelut.
- Anonyymi00013
Ulkomailla ulkomaalaiset ylläpitävät kaikki palvelut, suomalaisten pitämät palvelut ovat ulkomailla suht harvassa.
- Anonyymi00011
Nyt kun ollaan tarkkiksella, NIIN, KYLLÄ PITÄISI PELATA
- Anonyymi00012
Jos niillä riittä asiakaskuntaa. Vauva otettiin syyttä suotta hyostaan(kaleva). Jotku karttavat sitten noita palveluita, koska ne eivät toimi toivotulla tavalla.
Oululainen Laura haki apua, kun huomasi psyykkisen vointinsa heikenneen. Nyt vauvaa ollaan huostaanottamassa, vaikka Laura kokee, että olisi pärjännyt pienemmällä tuella.- Anonyymi00014
Elikkä tukea ei saa riittävästi tai sitten tuputetaan liikaa, toisaalta niinhän orpon hallituskin toimi Garden Helsingin tuen kanssa, pyydettiin 30 miljoonaa ja orpon hallitus oli tuputtamassa 35 miljoonaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Elikkä tukea ei saa riittävästi tai sitten tuputetaan liikaa, toisaalta niinhän orpon hallituskin toimi Garden Helsingin tuen kanssa, pyydettiin 30 miljoonaa ja orpon hallitus oli tuputtamassa 35 miljoonaa.
Mukavat kanssaihmiset sen tuen antavat. Yhteiskunnan palveluista ei ole hyvää sanottavaa, salassapito ei pidä jne. Monesti juurisyyt ongelmana, miksi organisaatio toimii niin huonosti. Saa minun puolesta yrittää kerätä asiakaskuntaa, itse kukin organisaatio.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mukavat kanssaihmiset sen tuen antavat. Yhteiskunnan palveluista ei ole hyvää sanottavaa, salassapito ei pidä jne. Monesti juurisyyt ongelmana, miksi organisaatio toimii niin huonosti. Saa minun puolesta yrittää kerätä asiakaskuntaa, itse kukin organisaatio.
😷 : lycka till vaan. Maanantaina alkaa jälleen TVR, tiedonurkinnan viran rikollisten viikko.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Organisaatiot ja yhteiskunnat koostuvat samoista mukavista kanssaihmisistä.
- Anonyymi00017
Mitäpä sitä huonoja, edes "käyttämään":)
- Anonyymi00019
woke.opetukseen ei ole pakko osallistua
- Anonyymi00022
ssss
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561