Iisalmen kirppikset

Anonyymi-ap

Miksi Vaahteranmäen kirpparilla on tietyt paikat aina varattuina? Nämä ovat lisääntyneet huomattavasti, ja samat romut vuodesta toiseen samoilla paikoilla. Jää katselematta monta hyllyä. Kuopiosta saa keskustastta samalla rahalla kirppispöydän ku Iisalmesta. Onko kovat vuokrat ja kohtuuton provikka veinyt muut asiakkaat paitsi trokareiden paikat täynnä? Olisko aika uudistua ja miettiä hinnottelupolitiikkaa uusiks?

28

499

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kallen kirppis aikaan oli hyvä tuo kirpputori

• Anonyymi00003

Hinnat on nousseet kyllä paljon Kallen ajoista

• Anonyymi00005

Iisalmessa ei ole oikeastaan kuin tämä markkina vetoinen kirpputori, joten voi rahastaa.

• Anonyymi00007

Kun omistaja itse on myyjänä silloin se pystyy pitämään halvemmalla, Jos omistaja itse ei ole töissä, ja pitää työntekijää , ja haluaa kääriä rahaa, hinnat on sen mukaiset.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kun omistaja itse on myyjänä silloin se pystyy pitämään halvemmalla, Jos omistaja itse ei ole töissä, ja pitää työntekijää , ja haluaa kääriä rahaa, hinnat on sen mukaiset.

No nyt kannattaa tarkastaa taustat ensin.

• Anonyymi00004

Kyllähän "trokareilla" on hyvää tavaraa ja joka vaihtuu, koska muuten homma ei kannata. lisäksi he ovat joutuneet maksamaan myös tavarasta jota myyvät. Eikä nämä "trokarit" rikastu näillä hommilla, kyllä se enempi sellainen eläkeläisten harrastus.

• Anonyymi00009

Samat tavarat ja samat pöydät varattuina aina ja täyteen ahdettuina. Ei ole kovinkaan houkuttelevia tai siistejä. Nuo myös lisääntyny ja muuten sit hyllyt tyhjillään.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Samat tavarat ja samat pöydät varattuina aina ja täyteen ahdettuina. Ei ole kovinkaan houkuttelevia tai siistejä. Nuo myös lisääntyny ja muuten sit hyllyt tyhjillään.

Kyllä varmaankin nämä vakinaiset myyjät on yritykselle hyvä, heistä saa varman tulon . Kyllä pöytiä riittää muillekkin, Tosin aika usein kirppari on täynnä. se taasen johtuu siitä että se on ainoa kirpputori, joten tarvittais uusi kilpaileva kirppari.

• Anonyymi00017

Niin on harrastus ei se leiville lyö jälleen myyjänä toimiminen todellakaan

• Anonyymi00006

Kyllä pöytien vuokrat provisioineen on nousseet kymmeniä prosentteja.

• Anonyymi00012

Pittää myydä aika paljon tavaraa, jotta kannattaa edes koko kirppua pitää. Ja provikka vielä, 7% on aika paljon myynnistä.

• Anonyymi00008

Kyllä osaava uusi kirpputori olisi tarpeen iisalmeen, meneistyis varmaan jos ite olis hoitajana, Täällä olis yksi asiakaskin.

• Anonyymi00010

Vaahteramäen kirpputorilla on kummia sääntöjäkin. Kuten ettei saa tuoda teräviä esineitä. veitsiä ,kirveitä, grillihaarukoita ym. on se kumma kun niitä saa myydä muissa liikkeissä ja kirpputoreilla.

• Anonyymi00013

Onkohan hlökunnassa rosvoja, yön aikana hävisi tavaroita.

• Anonyymi00014

Hävisikö vaatteita vai esineitä?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hävisikö vaatteita vai esineitä?

Vaatteita. Viimeisenä edellisenä iltana poistuin ja ensimmäisenä seuraavana aamulla saavuin kirpulle.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Vaatteita. Viimeisenä edellisenä iltana poistuin ja ensimmäisenä seuraavana aamulla saavuin kirpulle.

Minun pydästä oli yksi asiakas saanut ottaa hameen kotiin miettimistä varten, palautti sitten rekkiin seuraavana? päivänä. Kertoi itse minulle. Tällöinhän on mahdollisuus illalla käyttää vaatetta jossain menoissa, oli sellanen vähän juhlavampi hame.

• Anonyymi00016

Porukka luulee että joku maksaa sen mukaan hinnat asiakaspalvelu hyvää kyllä vaahterassa verrattuna kallen kirpparin aikoihin oli niin natsit säännöt trokarit ulos tyyli tms kuka muistaa? Eikä saanut olla ns kopio vaatetta myynnissä sai usein tosi vastenmielistä palvelua eräältä työntekijältä että oksat pois moni jätti käymättä sen vuoksi

• Anonyymi00018

No eihän niitä kopiovaatteita saa nytkään myydä.

• Anonyymi00020

Höpö höpö. Loistava henkilökunta oli Kallen aikaan. Ettei ois vaan peiliin katselun paikka?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Höpö höpö. Loistava henkilökunta oli Kallen aikaan. Ettei ois vaan peiliin katselun paikka?

Vahvistan, Kallen aikaan oli loistava, rehellinen henkilökunta.

• Anonyymi00021

Jotenkin tuntuu että kallen kirppis aikaan ei tainnu olla kovin kannattava. Kaikilta yrityshommat ei onnistu.

• Anonyymi00022

Jos kirpparilla on kovin erikoisia "sääntöjä" niin se on lopun alkua.

• Anonyymi00025

Vastenmielisen sotkuinen, sekava, täyteen ahdettu se ainakin on, ei tee mieli mennä!

• Anonyymi00026

Itse ainakin toivois vaihtuvuutta. Samat tavarat samoilla paikoilla ja parhaimmilla paikoilla vuodesta toiseen. Jotenkin tympii kierrelläkään enää eikä tuu oikein samalla tavalla käytyäkään, kun suurin osa pöytiä on samojen myyjien vakkaripöytiä eikä tavara vaihdu. Tai pöytään siirtyy toisen kirppismyyjän tuotteita kalliimmalla. Omiakin tuotteita on näihin pöytiin päätynyt. Harmittaa, kun haluaisi halvalla myydä ja sen viekin myyjä joka kiinuttaa sen tuoplahinnalla omaan vakiopöytäänsä..

• Anonyymi00027

Olipa aikoinaan hyvä kirppis torin tällä puolella,kun tullaan keskustasta päin..
      Tuli käytyä monesti.Lopetti.Käynyt muissakin.

• Anonyymi00028

Millä puolella?

• Anonyymi00029

Torilla on monta puolta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      75
      1259
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      56
      1101
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      45
      1041
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      929
    5. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      64
      840
    6. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      346
      837
    7. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      754
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      40
      737
    9. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      9
      695
    10. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      183
      659
    Aihe