Mun kaverilla on tapana sanoa tullessansa "harrastettaisko kimppaseksiä sinä minä ja sinun vaimosi".
Tiedä sitten onko leikkiä vai puolitotuus mutta olen kuullut sen tosi usein kuten vaimokin.
Kun olimme alkamassa nukkumaan vaimo kysyi mitenköhän tosissaan kaveri o n ehdotuksensa kanssa?
Kerroin että on ehkä puoliksi tosissaan kun katsoo melko kiinnostuneen oloisesti.
Vaimo kysyi pitäisikö meidän säikäyttää hänet?
Kysyin miten?
Vaimoni sanoi suostumalla kimppaan.
Kysyin entä jos hän haluaa kuitenkin panna sinua?
Vaimon mielestä se ei olisi niin paha pitäisi suostua sillä muuten joutuisimme perumaan puheemme vai etkö halua minun antavan tälle kaverille?
Kerroin suostuvani vaimoni ehdotukseen ja sovin vaimoni kertovan kaverille meidän suostuvan kimppaan.
Ja vaimoni pyytää meitä panemaan häntä ja katsotaan miten käy?
Vaimoa pannaan kimpassa tai vaimo joutuu tyytymään vain minuun.
Seuraavan kerran kun kaveri kysyy meitä kimppaseksiin hän saa panna vaimoni jos suostuu muuten jää ilman.
Puolisoni yllätti
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505