Mun kaverilla on tapana sanoa tullessansa "harrastettaisko kimppaseksiä sinä minä ja sinun vaimosi".
Tiedä sitten onko leikkiä vai puolitotuus mutta olen kuullut sen tosi usein kuten vaimokin.
Kun olimme alkamassa nukkumaan vaimo kysyi mitenköhän tosissaan kaveri o n ehdotuksensa kanssa?
Kerroin että on ehkä puoliksi tosissaan kun katsoo melko kiinnostuneen oloisesti.
Vaimo kysyi pitäisikö meidän säikäyttää hänet?
Kysyin miten?
Vaimoni sanoi suostumalla kimppaan.
Kysyin entä jos hän haluaa kuitenkin panna sinua?
Vaimon mielestä se ei olisi niin paha pitäisi suostua sillä muuten joutuisimme perumaan puheemme vai etkö halua minun antavan tälle kaverille?
Kerroin suostuvani vaimoni ehdotukseen ja sovin vaimoni kertovan kaverille meidän suostuvan kimppaan.
Ja vaimoni pyytää meitä panemaan häntä ja katsotaan miten käy?
Vaimoa pannaan kimpassa tai vaimo joutuu tyytymään vain minuun.
Seuraavan kerran kun kaveri kysyy meitä kimppaseksiin hän saa panna vaimoni jos suostuu muuten jää ilman.
Puolisoni yllätti
Anonyymi-ap
0
130
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes931123Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361112Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.99762- 67743
- 25726
- 34718
- 8621
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619