Puolisoni yllätti

Anonyymi-ap

Mun kaverilla on tapana sanoa tullessansa "harrastettaisko kimppaseksiä sinä minä ja sinun vaimosi".
Tiedä sitten onko leikkiä vai puolitotuus mutta olen kuullut sen tosi usein kuten vaimokin.
Kun olimme alkamassa nukkumaan vaimo kysyi mitenköhän tosissaan kaveri o n ehdotuksensa kanssa?
Kerroin että on ehkä puoliksi tosissaan kun katsoo melko kiinnostuneen oloisesti.
Vaimo kysyi pitäisikö meidän säikäyttää hänet?
Kysyin miten?
Vaimoni sanoi suostumalla kimppaan.
Kysyin entä jos hän haluaa kuitenkin panna sinua?
Vaimon mielestä se ei olisi niin paha pitäisi suostua sillä muuten joutuisimme perumaan puheemme vai etkö halua minun antavan tälle kaverille?
Kerroin suostuvani vaimoni ehdotukseen ja sovin vaimoni kertovan kaverille meidän suostuvan kimppaan.
Ja vaimoni pyytää meitä panemaan häntä ja katsotaan miten käy?
Vaimoa pannaan kimpassa tai vaimo joutuu tyytymään vain minuun.
Seuraavan kerran kun kaveri kysyy meitä kimppaseksiin hän saa panna vaimoni jos suostuu muuten jää ilman.

2

151

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kokeiluun vaan, pientä kipinää suhteeseen

• Anonyymi00002
      UUSI

suurin osa naisista haluaa monta kyrpää peräkkäin, vaikka ne esittää niin kilttiä vaimoa. lutkamaisuus ja sperman himo niillä on ja erittäin irstaita vielä nielee toisesta spermaa samalla kun toinen tyhjentää lastia pilluun. Olen ollut monta kertaa mukana näitä vaimoja täyttämässä spermoillani. -isokullu 49

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      133
      721
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      196
      656
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      23
      627
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      617
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      95
      586
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      56
      570
    7. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    8. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    9. 41
      519
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      505
    Aihe