Puolisoni yllätti

Anonyymi-ap

Mun kaverilla on tapana sanoa tullessansa "harrastettaisko kimppaseksiä sinä minä ja sinun vaimosi".
Tiedä sitten onko leikkiä vai puolitotuus mutta olen kuullut sen tosi usein kuten vaimokin.
Kun olimme alkamassa nukkumaan vaimo kysyi mitenköhän tosissaan kaveri o n ehdotuksensa kanssa?
Kerroin että on ehkä puoliksi tosissaan kun katsoo melko kiinnostuneen oloisesti.
Vaimo kysyi pitäisikö meidän säikäyttää hänet?
Kysyin miten?
Vaimoni sanoi suostumalla kimppaan.
Kysyin entä jos hän haluaa kuitenkin panna sinua?
Vaimon mielestä se ei olisi niin paha pitäisi suostua sillä muuten joutuisimme perumaan puheemme vai etkö halua minun antavan tälle kaverille?
Kerroin suostuvani vaimoni ehdotukseen ja sovin vaimoni kertovan kaverille meidän suostuvan kimppaan.
Ja vaimoni pyytää meitä panemaan häntä ja katsotaan miten käy?
Vaimoa pannaan kimpassa tai vaimo joutuu tyytymään vain minuun.
Seuraavan kerran kun kaveri kysyy meitä kimppaseksiin hän saa panna vaimoni jos suostuu muuten jää ilman.

18

1089

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kokeiluun vaan, pientä kipinää suhteeseen

• Anonyymi00002

suurin osa naisista haluaa monta kyrpää peräkkäin, vaikka ne esittää niin kilttiä vaimoa. lutkamaisuus ja sperman himo niillä on ja erittäin irstaita vielä nielee toisesta spermaa samalla kun toinen tyhjentää lastia pilluun. Olen ollut monta kertaa mukana näitä vaimoja täyttämässä spermoillani. -isokullu 49

• Anonyymi00005

Onko sun vaimo ollut mukana?
        Miltä se tuntuu kun useampi mies panee yhtä naista?

• Anonyymi00011

Minkälainen sulla on?
        Ja miten sinuun saa yhteyden?
        Jos vaimoani kiinnostaa niin pääset mukaan ainakin minun puolesta mutta vaimo saa päättää!

• Anonyymi00003

Tyo on totta. Minunkin vaimo oli aika siveän oloinen,näytti kyllä itsensä,alasti saunassa,rannalla mutta seksi oli no no kunnes ensimmäisen kerran sai tutun kalua niin hunajapurkki aukes.

• Anonyymi00018

Meilläkin vaimo otta aurinkoa kesäisin eikä peittele itseään.
        Vaikka mun kaverit on silmät kiiluen katsomassa kun vaimollani on isot rinnat ja upea vartalo.
        Käy meidän miesten kanssa saunassa niin mökillä kuin saunavuorollammekin.
        Jos kysyn kimppaan mukaan niin lähtee kyllä.

• Anonyymi00004

Minua kiihoittaa pirusti kun puhun vaimoni kanssa kaverin mahdollisesta vaimoni panemisesta.
      Minulla alkaa seisomaan kun kuvittelen kaverin panevan mun vaimoa toivon melkein kaverin suostuvan kun vaimo pyytää meitä panemaan.
      Kiihoittaa myös miten vaimo aikoo jutun toteuttaa?
      Kimppa on alkanut kiinnostaa ja taitaa kiinnostaa myös vaimoa ainakin hän on tosi kiihkeä sängyssä kun ollaan puhuttu miten kaveri ehkä panee häntä piankin.
      Kysyin vaimolta haluaako hän kaverin kieltäytyvän vai suostuvan?
      Vaimon mielestä olisi kiinnostavaa kokeilla kahden miehen kanssa.
      Naiset ovat kehuneet kahden miehen kanssa olemista mutta ei ole pettynyt vaikka kieltäytyìsikin.
      Minä olisin kyllä pettynyt jos kaveri ei pane vaimoa niin silloin täytyy löytää toinen mies vaimoa panemaan kun itse ja ilmeisesti myös vaimo ollaan valmiita kimppaseksiin.

• Anonyymi00007

Olisi kyllä ihanaa katsella kun vieras nussisi vaimoani.

Ukm67 Kuopio

• Anonyymi00008

Minä haluaisin omalle kaverille antaa luvan panna mun vaimoa kun tietäisi vain ettei kaveri puhu eteenpäin asiasta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä haluaisin omalle kaverille antaa luvan panna mun vaimoa kun tietäisi vain ettei kaveri puhu eteenpäin asiasta.

Sehän siinä onkin, kun niiden pitää aina alkaa kerskailla kun kerrankin ovat päässeet rotunaista panemaan.

• Anonyymi00010

Vaimosi selvästi toivoo kaverinne panevan häntä.
      Toivon että vaimosi saa vieraampaa ja sinä pääset näkemään kun vaimoasi pannaan.
      Minun naisystäviä on kolmea pantu kimpassa ja yksi on nykyinen vaimoni.

• Anonyymi00012

Eilen kaveri tuli noin klo 17.30 ja tuttu ehdotus tuli heti ja vaimo sanoi hänelle kyllä sopii.
      Kaveri ei ottanut todesta vaimoni sanoja.
      Kun sauna oli valmis vaimo riisui itsensä olohuoneessa ja sanoi meidän pyyhkeiden olevan jo saunalla ja hän meni ulkokautta saunalle.
      Kaveri oli hämmästynyt ja kysyi oliko vaimoni tosissaan.
      Kerroin hänen olleen ja kerroin meidän sopineen että hän saa panna vaimoani. Kaveri soitti jollekin ja kertoi hänelle tulleen todella tärkeän jutun ettei pääse ennen kuin torstaina iltapäivällä.
      Mentiin saunaan ja istuttiin vaimon molemmin puolin.
      Aloin hieromaan vaimon rintaan ja kehoitin kaverinkin kokeilemaan.
      Vaimo nosti jalkansa ylälauteelle ja aukaisi säärensä.
      Vähän aikaa siliteltiin vaimoa kunnes hän sanoi että nyt pesulle ja sitten saatte panna parastanne ja hän saa kahta miestä.

Sisällä kaveri alkoi nuolemaan vaimon pillua eikä ainakaan ollut pettynyt kun kaveri halusi panna häntä.
      Kun akuub päästiin niin vuorotellen pantiin yö vietettiin välillä vaimoa pannen ja myös jatkosta suunnitellen.
      Kaveri kertoi hällä olleen työtapaaminen mutta tulisi mielellään takaisin jos huolitaan.
      Vaimo kertoi jos kunnolla panet niin saat tulla.
      Ķyllä kaveri pani ihan kiitettävästi vaimoani.

• Anonyymi00013

Kaveri soitti ja kestää noin 20min niin hän on meillä.
        Voi jäädä yöksi jos saa jäädä.
        Himoitsee varmaan mun vaimon pillua kun pääsi makuun.
        Kerroin myös vaimolle että hänen rakastajansa tulee panemaan häntä niin vaimo sanoi etten minäkään mitenkään vastenmieliseltä näyttänyt kun katselin kun vaimoa pantiin.
        Täytyy myöntää että kiihoittaa pirusti kun omaa vaimoa nussii toinen mies.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kerroin myös vaimolle että hänen rakastajansa tulee panemaan häntä niin vaimo sanoi etten minäkään mitenkään vastenmieliseltä näyttänyt kun katselin kun vaimoa pantiin.

Nyt loppui vaimosta veto jas aikoo nukkua ainakin jonkin aikaa.
        Ei ole vaimo pihtaillut ollaan saatu aina panna kun ollaan haluttu ja parit kerrat vaimo on imenyt kalut pystyyn.
        Kaveri otti vaimon lusikkaan ja ainakin lepäili muna vaimon pakaroita vasten molemmat alasti.
        Itse olen sen verran kiihdyksissä enkä voi nukkua.
        Olipa mahtavaa panna vaimoa kimpassa.
        Tätä täytyy saada lisää eikä se ainakaan omasta vaimosta jää kiinni ja kaveri pani kyllä kiimaisesti ja useat lasit vaimon pilluun.
        Tuli useita pyyhkeitä käytettyä sperman pyyhkimiseen vaimon pillusta ja käytettiin pyyhkeitä vaimon pyllyä alla.kunhan vaimo herää niin saa alkaa antamaan pillua taas.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nyt loppui vaimosta veto jas aikoo nukkua ainakin jonkin aikaa.
        Ei ole vaimo pihtaillut ollaan saatu aina panna kun ollaan haluttu ja parit kerrat vaimo on imenyt kalut pystyyn.
        Kaveri otti vaimon lusikkaan ja ainakin lepäili muna vaimon pakaroita vasten molemmat alasti.
        Itse olen sen verran kiihdyksissä enkä voi nukkua.
        Olipa mahtavaa panna vaimoa kimpassa.
        Tätä täytyy saada lisää eikä se ainakaan omasta vaimosta jää kiinni ja kaveri pani kyllä kiimaisesti ja useat lasit vaimon pilluun.
        Tuli useita pyyhkeitä käytettyä sperman pyyhkimiseen vaimon pillusta ja käytettiin pyyhkeitä vaimon pyllyä alla.kunhan vaimo herää niin saa alkaa antamaan pillua taas.

Yöllä kun vaimo jäi nukkumaan ja kaveri lepäämään niin ei mennyt kuin 10-15min niin meidän sänkyyn alkoi natista liitoksistaan.
        Tiesin kaverin panevan vaimoani.
        Oli sekin kiihoittavaa kuunnella panemisen ääniä ja nähdä mielessään miten omaa vaimoa nussitaan kunnolla.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Yöllä kun vaimo jäi nukkumaan ja kaveri lepäämään niin ei mennyt kuin 10-15min niin meidän sänkyyn alkoi natista liitoksistaan.
        Tiesin kaverin panevan vaimoani.
        Oli sekin kiihoittavaa kuunnella panemisen ääniä ja nähdä mielessään miten omaa vaimoa nussitaan kunnolla.

Mun mielestä vaimolle ja vieraalle pitäisi aina järjestää myös kaksin keskeinen hetki.
        Olen omasta vaimosta huomannut että tuo lisä nautintoa kun hän saa nussia vieraan kanssa välillä kaksistaankin.
        Luulisin saman pätevän myös muihin naisiin jotka on suostunut kimppajuttuun mukaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yöllä nukuttiin kolmistaan ja heräsin kaksi kertaa kun kaveri alkoi ensimmäisellä kerralla nuolemaan vaimoni pillua.
        Vaimo hiuksia silitellen painoi päätä piĺuun tiukemmin ennen kuin pyysi kaveria nussimaan.
        Kaveri pani melko rajusti eikä pystynyt pidättämään vaan tuli ilmeisesti ennen aikoja.
        Vaimo sai kalun uuteen seisokkiin ja tarjosi pyllyään pantavaksi takaapäin ollessaan nelinkontin pylly pystyssä ja tällä kertaa vaimo sai kunnon orgasmin.
        Toisen kerran heräsin aamulla kun kaveri alkoi pikkuhiljaa panemaan kyljellään ollen takaapäin.
        Katselin kumpanakin kertana salaa heidän panemista

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yöllä nukuttiin kolmistaan ja heräsin kaksi kertaa kun kaveri alkoi ensimmäisellä kerralla nuolemaan vaimoni pillua.
        Vaimo hiuksia silitellen painoi päätä piĺuun tiukemmin ennen kuin pyysi kaveria nussimaan.
        Kaveri pani melko rajusti eikä pystynyt pidättämään vaan tuli ilmeisesti ennen aikoja.
        Vaimo sai kalun uuteen seisokkiin ja tarjosi pyllyään pantavaksi takaapäin ollessaan nelinkontin pylly pystyssä ja tällä kertaa vaimo sai kunnon orgasmin.
        Toisen kerran heräsin aamulla kun kaveri alkoi pikkuhiljaa panemaan kyljellään ollen takaapäin.
        Katselin kumpanakin kertana salaa heidän panemista

En tykkää jos vaimo pettää mutta lupaan jos hän kysyy jos hän antaisi tälle miehelle niin olen luvannut.
        Myös kun vaimo menee tyttöjen iltaan niin jos tapaa jonkun kiinnostavan miehen niin saa käydä panemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1476
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1304
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      107
      767
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      118
      740
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      54
      645
    6. 44
      596
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      36
      568
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      539
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      505
    10. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      275
      471
    Aihe