anaaliseksi sattuu!

:D:D

Kokeilimme poikakaverini kanssa anaaliseksiä... kun hän työnsi munansa mu sisää nii sattuu nii saatanan paljon että käskin vaihtaa reikää.. sen jälkeen ei olla sitä kokeiltu.. onko tää normaalia?????? mut ei se onneks jätkää haittaa vaikka ei anaalii harrasteta :)

13

15766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehee

      No mieti nyt minkä kokonen se pyllyreikä on verrattuna siihen toiseen. Tottakai se sattuu!! Tunge sormi emättimeen, ei tunnu. Tunge sormi perseeseen, tulee itku.

      • :D:D

        siin sit on jos se sattuu nii saatanasti koko aja :S


      • Smiley
        :D:D kirjoitti:

        siin sit on jos se sattuu nii saatanasti koko aja :S

        Meillä homma meni suurin piirtein noin vaimon kanssa kun kokeiltiin vuosia sitten. Mutta sattumalta joskus kokeiltiin uudestaan ja vaimo olikin ihan villinä siihen. Edelleen se jonain päivänä on maailman parasta herkkua ja toisena taas mahdotonta. Ihmeellisiä te naiset :)


      • Anonyymi

        Mulla ei satu vaikka laittaisin shaverin pyllyyn kokonaa?! 😉😌


    • 22-v. avorouva

      peppuseksi-palstalta...

    • jannana78

      ei se satu jos oikein oot lämmenny ja hitaasti hommiin......

    • Nainen23v.

      käyttää esim. liukuvoidetta. Tärkeäähän on, että se on tarpeeksi liukas. Ja rentoutua pitää myös, muuten se sattuu. Ja alottakaa varovasti, ei saa kerralla painasta sisään. Sillon se varmasti sattuu.. rauhassa vaan. Ei kannata luovuttaa eka kerran jälkeen, jos homma muuten kiinnostaa..;)

      • naanuu..

        jos ei ole liukuvoidetta lähellä niin kostuta pyllynreikä sitten emätinnesteillä.. :D suositeltavaa on että mies laittaa ensin sormen sisään, että peräaukko "laajenee". sitten PIKKU HILJAA mies työntää peniksen sisään. Erittäin pientä liikettä aluski.. Rentoutua täytyy samalla. Kun penis menee jo kokonaan sisään, suosittelisin ainakin noin parikymmentä hidasta työtöä sisään ennen kuin alkaa kunnon työnnöt.. Lopuksi se tuntuu jo aivan mahtavalta. Vaikka aluksi tuntuukin "kakka sisään, kakka ulos.."
        Lisävinkkinä; suolen tyhjennyt ennen seksiä.. ;D


    • mie33

      totta ettei se ole yhtä helppoa kuin normaaliseksi. Pyllyhän siinä alkaa falskaamaan, seurauxet kun ei ulotu vain seuraavaan päivään. Mitenköhän homot kestää pyllyseksin ilman etteivät pasko sen jälkeen säännöllisesti housuunsa....?

    • kun sen

      tekee oikein ja alkuun rauhassa.
      Sääntö numero yksi, liukkaria. Siis ei mitään käsivoidetta vaan ihan tarkoitukseen tehtyä liukuvoidetta. Löytyy seksiliikkeistä, apteekista ja joidenkin kauppojen kosmetiikkaosastolta.
      Kaksi, lämmittelyä. Ensin sormella, sitten kahdella ja sitten mietitään sitä kalun tunkemista. Annetaan paikkojen tottua tunteeseen.
      Kyllä se siitä, ei muuta kuin uudestaan kokeilemaan.

    • uskomatonta

      Nuorempana tuli sähellettyä vähän enemmän mieheni kanssa ja juotuakin tuli enemmän kuin nyt 40 kymppisenä.
      Yhtenä lomailtana mieheni oli ottanut vähän reilummin ja minä hieman hillitymmin juomapuolta.
      Esileikit oli, suusexit sun muut. Muistan vieläkin, kun mieheni tökkäsi kalunsa "väärään reikään". Hän ei itse huomannut mitään, minä toki huomasin mut en sanonut mitään. Halusin uteliaisuudesta tietää millasta se on.

      Hänen kalunsa oli ollut emättimessäni ensin ja oli aivan märkä ja se tietysti helpotti sisään menoa. Mutta mitään kipua en kokenut.

      Eihän se yhtä mukavalta tuntunut kun emätinyhdyntä, mutta jos hän haluaisi sitä vielä kokeilla joskus niin en panisi hanttiin.

      Minä en kyllä koskaan kertonut hänelle mitä oli tapahtunut. Arvelin hänen olevan liian nolo jos kerron, että hän ei löytänyt hakemaansa pesää vaan jotain ihan muuta.

    • leidih*

      tietenkin se sattuu.. ei anus - aukkoa ole tarkoitettu millekään tuollaiselle. Tiedän itsekin, että se sattuu, nimittäin heräsin siihen ku kundi pani perseseen..

    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­a haluav­­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://1705555.com/H/r9G7G 👈

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe