Tämä edellyttää myös sitä että MeToo pitää ensi vuoden vaihteessa unohtaa vuoden ajaksi.
Esim työyhteisössä ei saisi tuomiota vaikka työkaveria taputtelisi pyllylle tai muutoin kourisi tai ehdottelisi suoraa toimintaa. Tällainen tapa voisi nosta syntyvyyttä.
Syntyvyys nousuun
9
115
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ei nostaisi. Ainakaan minun kohdalla. Käyn katkaisuttamassa piuhat, niin ei pitäisi olla pelkoa.
- Anonyymi00005
Tuossa näyttää jo olevan (i) kirjain välissä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuossa näyttää jo olevan (i) kirjain välissä.
Mitä sitten?
- Anonyymi00002
Syntyvyys lähtisi tulevaisuudessa nousuun sillä, että kiusaamistapausten selvittelyä tehostettaisiin kouluissa. Mikäli kiusaamista ja maailman muuta negatiivisuutta ei saada vähenemään, ei kukaan tervejärkinen lapsia halua näin pahaan maailmaan.
- Anonyymi00003
Kenen Herra Jeesus on,semmonen ihminen ei kiusaa puhein eikä teoin !
- Anonyymi00006
Ei "tehostamalla" paksuksi
- Anonyymi00007
Antaisiko joku pillua?
- Anonyymi00008
Priteläinen antaa, mutta vain nuolla. He eivät ota vastuuta suomalaisen ihmiskunnan jatkuvuudesta. Isossa kirjassakin kerrotaan, että ihmiskunta itse tuhoaa itsensä. Rotu, uskonto ja kulttuuri vaihdetaan suomeen vaikka väkisin. Asia näkyy jo katukuvassa, voi tarkistaa vaikka Helsingistä, Vantaalta tai Espoosta, siellä viheralueet ovat alkaneet mustumaan.
- Anonyymi00009
Ei anna, MeToo kausi menossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666