Yhtään tuntenut jos mua nyt pahana ihmisenä pidät ku paniikkissa yhden valkoisen valheen sanoin 😢😢 eikä oo kyllä ollenkaan tapaistani 😳
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Tuskin se oli ainoa valhe. Kaikki piti olla sinun silmissä valhetta. Harmittaa että pääsit sydämeeni
- Anonyymi00002UUSI
Se oli kyllä ainut. Kaikki muu oli totta
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se oli kyllä ainut. Kaikki muu oli totta
Ihan kaikki on ollut.
- Anonyymi00004UUSI
Kuule. Ihan vain palstaa tänään lukeneena: Jos sä oot se, joka on jostakin sanonut, ettei ole kiinnostunut. Jos se nainen on kuullut sen, niin ei hän välttämättä pidä sua pahana ihmisenä. Hän vain ajattelee ettet ole kiinnostunut ja/tai olet vedättänyt häntä. Naisena voin sanoa, että sulla ei ole enää minkäännäköistä mahdollisuuksia häneen. Ainut tapa on ehkä olla häneen mahd. Pian suoraan yhteydessä ja selittää ja pyytää anteeksi. Eikä hän siinäkään tapauksessa välttämättä anna tuota anteeksi.
Ei tarvitse kiittää ilmaisesta neuvosta.- Anonyymi00005UUSI
Tai saattoihan se olla mieskin, josta olit noin sanonut. Kuka näitä muistaa niin tarkasti. Sama pätee kyllä miehiinkin.
- Anonyymi00006UUSI
Älä selitä, ÄLÄ SELITÄ💩
- Anonyymi00007UUSI
Monta valhetta on tainnut valunua ennen kuin kiinni jää.
Valehtelijat saavat lähteä, jatkaa omaa tarinaansa.- Anonyymi00008UUSI
Olen aina arvellut että todella paljon on valeita kerrottu, juuri noin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00010UUSI
Ja oisin kyllä lähtenyt ilman sitä yhtä valettakin. Eipä ollut mun paikka
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja oisin kyllä lähtenyt ilman sitä yhtä valettakin. Eipä ollut mun paikka
Onnea teit hyvän valinnan.
Saat valita nyt ihan vapaasti kenen kanssa olet.
- Anonyymi00012UUSI
En pidä pahana. En vaan täällä enää halua jutella.
Enkä todellakaan Anonyymi selvittelyjä usko.
Suoraan voi jutella jos kiinnostaa. - Anonyymi00013UUSI
no onhan se totta etten voi sietää mun mutsia
- Anonyymi00014UUSI
olin kuulemma kun isäni ja olen edelleen sitä koko meidän leiri on ollaan vähän tämmösiä tiiäks taivaanrannanmaalarei
- Anonyymi00015UUSI
mut onneks sillä on lenpi lapset siellä nii lähellä kyl he pitää sen pystyssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911694
- 861443
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..171005- 48949
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44888Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133711Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.87693Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617