En vaan jaksa. Pakko alkaa miettimään muita asioita. Naiselle
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
Mitä et jaksa?
- Anonyymi00007UUSI
Omituista juttua..
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Omituista juttua..
Ai. Shakaali tuhlas kaks luotia, ja vaa läheltä piti.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä ne muut asiat on?
- Anonyymi00005UUSI
En halua paljastaa
- Anonyymi00003UUSI
Älä jaksa. Ei kai sua kukaan pakota
- Anonyymi00004UUSI
Ei minulta, kuten nainen varmasti luottaa.
- Anonyymi00015UUSI
Ainakin mä luotan että ei ole häneltä.
Ei hän kirjoittais mulle mitään.
Paitsi jotakin lyttäys juttua. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ainakin mä luotan että ei ole häneltä.
Ei hän kirjoittais mulle mitään.
Paitsi jotakin lyttäys juttua.Just joo ja silti kaipaat? Ja se on niin, että kukaan ei tosissaan kirjoittaisi anona missään netissä ettei jaksa vaan ainakin siinä vaiheessa menisi juttelemaan face to face. Kuinka niin moni tarttuu näihin trolleihin ajattelematta asioita!?
- Anonyymi00025UUSI
No tänään on kyllä luotto rakoillut siinämäärin, että suosittelen pohtimaan seuraavalle näkemiselle korjaavia toimia jo etukäteen. Arvostaisin tosi paljon.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No tänään on kyllä luotto rakoillut siinämäärin, että suosittelen pohtimaan seuraavalle näkemiselle korjaavia toimia jo etukäteen. Arvostaisin tosi paljon.
En halua mitään, en edes ystävyyttä yhdeltäkään oman lapseni ikäiseltä koskaan!
- Anonyymi00006UUSI
Pakenet, kun et uskalla?
- Anonyymi00008UUSI
Uskalla mitä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Uskalla mitä?
Viedä asiaasi eteenpäin naisesi suhteen.
- Anonyymi00009UUSI
Sitä todella suosittelen sinulle! Et vain ole halunnut hyväksyä ja ymmärtää sitä, etten ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä kanssasi! Normaalisti ihminen ei roiku toisessa ihmisessä, jos näkee toisen menevän kadun toiselle puolelle, kuten minä tein sinun tullessa minua vastaan!
- Anonyymi00010UUSI
Sähän et tykkää luomista et siitä et tästä et tosta vali vali ja nyt on sitä ja tätää
Kannattaa mennä kauppaan ostamaan barbi. Juttelet vaikka sille niijjh - Anonyymi00011UUSI
Toivon että hän joskus kokisi toiselta samaa kuin itsekin on tehnyt, kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä, leikkiä.
- Anonyymi00017UUSI
No jotkut miehet vaan on semmosia, eteenpäin.
- Anonyymi00013UUSI
Helpompi varmaan olis molemmille jutella ihan muualla. Ainakin ite keksisin paljon paljon kivaa tekemistä yhdessä. No ei tää mulle ole, mut kai sitä saa vähän joskus haaveilla......
Kannattaisko jutella sen naisen kanssa.? - Anonyymi00014UUSI
Tro lo loo!!
- Anonyymi00019UUSI
No en mies luovuta ja tahdon nähdä pian. Olet se oikea ja haluan vain sinut/hänet. ❤️
- Anonyymi00020UUSI
Mikä tekee hänestä sen oikean?
- Anonyymi00021UUSI
OHI
Olen nainen - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
OHI
Olen nainenKantsii sanoa aloituksessa, säästyy OHItteluilta. sivusta vaan
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikä tekee hänestä sen oikean?
Se on vain se tunne, vain hänen kanssaan. Tunnen sen. ❤️
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on vain se tunne, vain hänen kanssaan. Tunnen sen. ❤️
Kivasti kopioitu tämäkin.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kivasti kopioitu tämäkin.
Kopioitu? 😅 no mistähän olen kopioinut. Syytätkö plagioinnista?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kopioitu? 😅 no mistähän olen kopioinut. Syytätkö plagioinnista?
Ei kannata välittää, ihme kommentteja täällä välillä.
- Anonyymi00023UUSI
Täällä tarvitse mitään tehdä, mitä tulee jaksamiseen.
- Anonyymi00029UUSI
Eikä muuallakaan! Pelkkä ystävyys vain ikäiseni miehen kanssa on minun juttuni!
- Anonyymi00028UUSI
Kyllähän se kaipaaminen on raskasta. ☹️
- Anonyymi00031UUSI
Sinun pitää etsiä joku toinen, jos kaipaamasi ihminen ei ole kiinnostunut sinusta ollenkaan!
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinun pitää etsiä joku toinen, jos kaipaamasi ihminen ei ole kiinnostunut sinusta ollenkaan!
Mikä toinen? Kaivattukko en kait mä nyt tunteitani voi muuttaa ketä kaipaan.Enhän minä häntä ole mitenkään tietääkseni häirinnyt missään. 😳 Sattumalta vaan nähnytkin jossain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515