Mitä olisi pitänyt vastata koko äänettömän pitkän ajan jälkeen? 🙄
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Ei olisi tarvinnut kun näyttää kiinnostuneelta tutustumaan.
- Anonyymi00002UUSI
ohi
- Anonyymi00003UUSI
Varmaan häneltä voisit suoraan kysästä tätä.
- Anonyymi00004UUSI
Ei sulta kukaan mitään ole kysynyt.
- Anonyymi00005UUSI
Olisin iloinen jos tuollaisen viestin saisin.
- Anonyymi00015UUSI
Ole sitten
- Anonyymi00007UUSI
Ihan mitä vaan, etkö osaa puhua ”vieraalle” ??
- Anonyymi00019UUSI
Minulla ei ole mitään tarvetta keskustella stalkkerin kanssa koskaan!
- Anonyymi00008UUSI
Sanko sinun puh numeron 🐻
- Anonyymi00009UUSI
Nro...Narsisi
- Anonyymi00010UUSI
Esitätkö vaikeasti saatavaa tai tavoiteltavaa naista?
Sivusta - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Esitätkö vaikeasti saatavaa tai tavoiteltavaa naista?
SivustaEn esitä mitään koskaan, olen aina oma itseni! Siitä olen todella tarkka, kenen kanssa voisin aikaani viettää ja se ei koskaan voi olla minua paljon nuorempi henkilö! Pakit tulee satavarmasti!
- Anonyymi00022UUSI
Ei koskaan narsistia minun elämääni!
- Anonyymi00011UUSI
Saako sulta pyytää puh numeroa ?
- Anonyymi00017UUSI
Hänellä on numeroni..
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hänellä on numeroni..
OHI
- Anonyymi00012UUSI
Koska vaistoan jotain omituista. Se voi olla joku ex-soppa tai vastaava, mutta ei minun puolelta.
- Anonyymi00013UUSI
Ei soppaa
- Anonyymi00014UUSI
Ehkä se yrittää vokotella sinua? Kävikö mielessä tuollainen?🙄
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei soppaa
Jos voisit hypätä pääni sisään, näkisit miten olen jo kauan joutunut sietämään epäselviä tilanteita.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos voisit hypätä pääni sisään, näkisit miten olen jo kauan joutunut sietämään epäselviä tilanteita.
Hmm, valaise vähän
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hmm, valaise vähän
Suoraan sanottuna. Viestintä juuri siellä IRL ei ole ollut koskaan minun mielestä suoraa minua kohtaan ja muutenkin, onhan minua lähestynyt aikojen saatossa muutama nainen ja ikävä kyllä mieskin ja tilannetta ei helpota, onhan minulla ollut yhteyksiä netin kautta. Ne ovat vaan siinä mielessä vahingollisia, ettei niitä voi henkilöittää varmasti kehenkään ja muutenkin kun ollaan epäsuoria minulle irl. Olen luonteeltani suora ja rehellinen, eikä se tarkoita että haluan heti sänkyyn, mutta en hätkähdä vaikka nainen aloittaa tutustumisen suudelmalla.
- Anonyymi00025UUSI
Vaikka että kukkuluuruu, entäs sulle..tuollein
- Anonyymi00026UUSI
mulla on ollu kova ikävä tänään kaikkea sitä hyvää ja siksi jotenkin tuntuu että pääsenkö edes koskaan eteenpäin
- Anonyymi00028UUSI
Juuri sitä ajattelin, haluaisitko sen hyvän jatkuvan kanssani.
- Anonyymi00027UUSI
Kauanko on pitkä aika?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911694
- 861443
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..171005- 48949
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44888Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133711Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.87693Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617