En ole tuntenut enää mitään sen jälkeen kun annoit "ystäväpusun" ja sitten torjuit kuitenkin. Kiitos vain tästäkin.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
rakastin sitä miestä liikaa ja rakastan edelleen tää on vaan vaikeaa
- Anonyymi00002UUSI
Olet itsekkin pelleillyt.
- Anonyymi00003UUSI
Kun kaikki on niin epäselvää. Minut saa valtavan sekaisin jos nainen vaikka liikkuu miehen kanssa, mutta silti on kiinnostunut minusta. En hitossa voi arvata mikä kuvio siinä on takana vai onko sitä. Olen kyllä suora ihminen, mutta samalla niin hiton korrekti, otan toiset huomioon.
- Anonyymi00004UUSI
Jos on epäselvää niin sitten kysyt.
Sivusta - Anonyymi00005UUSI
Voi se olla vaikka naisen veli, serkku, työkaveri, siskon mies, ystävä… Naiset ei ole parisuhteessa niiden kaikkien miesten kanssa, joiden kanssa puhuvat. 😱
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi se olla vaikka naisen veli, serkku, työkaveri, siskon mies, ystävä… Naiset ei ole parisuhteessa niiden kaikkien miesten kanssa, joiden kanssa puhuvat. 😱
Kuitenkin minun ja hänen tapauksessa on ollut muitakin ”rajoja”, enkä tarkoita että olisi varattu, mutta kuitenkin.
- Anonyymi00007UUSI
Otatko ehkä liikaa toiset huomioon? Ota itsesikin. Jos haluat naisen, selvität asian etkä mustasukkaisuudessa ole vahingossa ja turhaan torjuva.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Otatko ehkä liikaa toiset huomioon? Ota itsesikin. Jos haluat naisen, selvität asian etkä mustasukkaisuudessa ole vahingossa ja turhaan torjuva.
En ole mustasukkainen, olen vain luonnostaan korrekti ja muut huomioon ottava. Ei sellaista vain napsauteta pois päältä. Naisen pitää olla henkilökohtaisesti minusta kiinnostunut ennen kuin ”uskon”.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole mustasukkainen, olen vain luonnostaan korrekti ja muut huomioon ottava. Ei sellaista vain napsauteta pois päältä. Naisen pitää olla henkilökohtaisesti minusta kiinnostunut ennen kuin ”uskon”.
Ei tietenkään, mutta naisella voi olla samoja arvoja joten vaatii molemmilta vastaantuloa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta naisella voi olla samoja arvoja joten vaatii molemmilta vastaantuloa.
Epäilemättä meissä on paljon samaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Epäilemättä meissä on paljon samaa.
Jos näette säännöllisesti (?), mahdollisuuksia vielä tulee.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos näette säännöllisesti (?), mahdollisuuksia vielä tulee.
Siitä ei ole varmuutta, mutta tottakai, kaikki on mahdollista.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siitä ei ole varmuutta, mutta tottakai, kaikki on mahdollista.
Me ei nähdä, mutta ei mikään mahdotonta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1201519Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois211774Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 72708
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä60569- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551