Ei siitä mahdollisesta suhteesta

Anonyymi-ap

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle

19

336

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En välitä vaikka saisi tietää. Olet se. ❤️❤️❤️

• Anonyymi00002
      UUSI

olet ainoani.

• Anonyymi00003
      UUSI

mistä suhteesta, en halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan..

• Anonyymi00006
        UUSI

Kunpa projektia ei olisi koskaan aloitettu, se on tehnyt elämästäni pelkkää helvettiä!

• Anonyymi00004
      UUSI

Se on siis mahdollista 😍 Loistavaa! Öitä 😘

• Anonyymi00005
      UUSI

Salaisuuksien pohjalle on huono idea rakentaa mitään, missä on sydän mukana.

• Anonyymi00007
      UUSI

No ainakin minä sain siitä juuri tietää.

• Anonyymi00008
      UUSI

Sun pitäisi tuoda mulle se siinä tapauksessa jotenkin ilmi ja meillä pitäisi olla niin läheiset välit, että pystyn luottamaan sinuun. Luottamuksen rakentuminen tapahtuu ystävystymällä ja olemalla irl paljon tekemisissä.

• Anonyymi00009
        UUSI

En halua koskaan olla missään tekemissä stalkkerin kanssa! Jos projekti yhä jatkuu, lähtee paljon tietoa eteenpäin viranomaisille!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En halua koskaan olla missään tekemissä stalkkerin kanssa! Jos projekti yhä jatkuu, lähtee paljon tietoa eteenpäin viranomaisille!

Tuskin on trollaa vain äijä kiintoisaa tietoa tämä provoilusi kenellekään

• Anonyymi00010
      UUSI

Luuletko että haluaisin jonkun siitä tietävän jos aloittaisimme suhteen?! Ja salasuhteilla on tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin ja mulla on aivan liikaa menetettävää, joten joudun sanomaan "ei kiitos" suhteelle. Käyn vielä moraalikamppailua edelliseen tapaamiseemme liittyen ja vähän vielä pelkään tuleeko siitä jotain mahdollisia seuraamuksia/selvittelyjä :(

• Anonyymi00018
        UUSI

Kerro tarinan janoisille gubbe lisää tästä viime tapaamisesta

• Anonyymi00011
      UUSI

Luulen että vanhempi kaunotar haluaa tätä samaa kanssa.

• Anonyymi00012
        UUSI

Kyllä, mutta avoimesti.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä, mutta avoimesti.

Mahdatkohan olla oikea sitten?

• Anonyymi00014
      UUSI

Minun miehen ja naisen suhde ei tule onnistumaan salassa, aina on silmät jossain todistamassa. Ennenkaikkea en halua salasuhdetta, koska avoin, julkinen suhde on myös toisen kunnioittamista ja arvostamista ja ennen kaikkea rakkauden osoitus yhdessä olemiseen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Mä olisin valmis sellaiseen hänen kanssa vaikka tulunkin torjutuksi mutta ovi on edelleen auki, jos mieli on muuttunu❤️. Kyllä osaan pitää suunni kiinni 🤫

• Anonyymi00016
      UUSI

Eiköhän sulla JP niitä suhteita piisaa muutenkin?

• Anonyymi00019
        UUSI

JP:t voi ainakin minusta pysyä mahdollisimman kaukana, yksi sellainen riitti tässä elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      106
      1095
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      804
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      697
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      30
      674
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      672
    7. 47
      620
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      555
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe