saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
En välitä vaikka saisi tietää. Olet se. ❤️❤️❤️
- Anonyymi00002UUSI
olet ainoani.
- Anonyymi00003UUSI
mistä suhteesta, en halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan..
- Anonyymi00006UUSI
Kunpa projektia ei olisi koskaan aloitettu, se on tehnyt elämästäni pelkkää helvettiä!
- Anonyymi00004UUSI
Se on siis mahdollista 😍 Loistavaa! Öitä 😘
- Anonyymi00005UUSI
Salaisuuksien pohjalle on huono idea rakentaa mitään, missä on sydän mukana.
- Anonyymi00007UUSI
No ainakin minä sain siitä juuri tietää.
- Anonyymi00008UUSI
Sun pitäisi tuoda mulle se siinä tapauksessa jotenkin ilmi ja meillä pitäisi olla niin läheiset välit, että pystyn luottamaan sinuun. Luottamuksen rakentuminen tapahtuu ystävystymällä ja olemalla irl paljon tekemisissä.
- Anonyymi00009UUSI
En halua koskaan olla missään tekemissä stalkkerin kanssa! Jos projekti yhä jatkuu, lähtee paljon tietoa eteenpäin viranomaisille!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En halua koskaan olla missään tekemissä stalkkerin kanssa! Jos projekti yhä jatkuu, lähtee paljon tietoa eteenpäin viranomaisille!
Tuskin on trollaa vain äijä kiintoisaa tietoa tämä provoilusi kenellekään
- Anonyymi00010UUSI
Luuletko että haluaisin jonkun siitä tietävän jos aloittaisimme suhteen?! Ja salasuhteilla on tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin ja mulla on aivan liikaa menetettävää, joten joudun sanomaan "ei kiitos" suhteelle. Käyn vielä moraalikamppailua edelliseen tapaamiseemme liittyen ja vähän vielä pelkään tuleeko siitä jotain mahdollisia seuraamuksia/selvittelyjä :(
- Anonyymi00018UUSI
Kerro tarinan janoisille gubbe lisää tästä viime tapaamisesta
- Anonyymi00011UUSI
Luulen että vanhempi kaunotar haluaa tätä samaa kanssa.
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä, mutta avoimesti.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä, mutta avoimesti.
Mahdatkohan olla oikea sitten?
- Anonyymi00014UUSI
Minun miehen ja naisen suhde ei tule onnistumaan salassa, aina on silmät jossain todistamassa. Ennenkaikkea en halua salasuhdetta, koska avoin, julkinen suhde on myös toisen kunnioittamista ja arvostamista ja ennen kaikkea rakkauden osoitus yhdessä olemiseen.
- Anonyymi00015UUSI
Mä olisin valmis sellaiseen hänen kanssa vaikka tulunkin torjutuksi mutta ovi on edelleen auki, jos mieli on muuttunu❤️. Kyllä osaan pitää suunni kiinni 🤫
- Anonyymi00016UUSI
Eiköhän sulla JP niitä suhteita piisaa muutenkin?
- Anonyymi00019UUSI
JP:t voi ainakin minusta pysyä mahdollisimman kaukana, yksi sellainen riitti tässä elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1061095Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!30674- 69672
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530