Yö?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Samanlainen kuin kaikki muutkin yöt. Mites sulla?
- Anonyymi00004
Tuskin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuskin
Mitäpä tuskia oli?
- Anonyymi00002
seinänaapuri ja hänen ukkonsa ovat semmoinen kaksikko ketä en voi silmissäni sietää
- Anonyymi00003
Yölläkö ne sinun silmissä ovat?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
TOIVOTTAVASTI EI ENÄÄN KOSKAAN
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Antoisa, hyvä yö oli.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vähän suppeaksi käy nämä WT-viritelmäsi palstaäijän naapurustoon liittyvistä pakko ajatuksista tai ihan vaan trollottelusta. Sinullakin taitaa olla sellaisia pakkoajatuksia, mutta lähinnä muiden naapurustoista? TT
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vähän suppeaksi käy nämä WT-viritelmäsi palstaäijän naapurustoon liittyvistä pakko ajatuksista tai ihan vaan trollottelusta. Sinullakin taitaa olla sellaisia pakkoajatuksia, mutta lähinnä muiden naapurustoista? TT
Omista vain eikä niinkään pakko omasta tahdosta vaan heidän. Trol.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Omista vain eikä niinkään pakko omasta tahdosta vaan heidän. Trol.
Just, no juttele vaikka työterveyden puolella näistä jutuista. Ja minäkö se trolli sitten olen kun kehtaan kyseenalaistaa ajatusapparaatteja trollaa vain äijän kon tenttiä kohtaan. Erikoista o
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Just, no juttele vaikka työterveyden puolella näistä jutuista. Ja minäkö se trolli sitten olen kun kehtaan kyseenalaistaa ajatusapparaatteja trollaa vain äijän kon tenttiä kohtaan. Erikoista o
Trollaavan äijän*. Mutta niin, makustele tätä
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No job. No.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Narsisti voi tehdä mitä vaan, kunhan saa sen mitä haluaa! Mutta kyllä narsistillekin osataan asettaa rajat!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Narsisti voi tehdä mitä vaan, kunhan saa sen mitä haluaa! Mutta kyllä narsistillekin osataan asettaa rajat!
Siihen en ota väliin kiilannut palstaäijä kantaa, tukahdutan utopististia tarinallisuuksia vain, älä mulle keuhkoa ns🥱
- Anonyymi00009
No minähän se nukkua posotin menemään. Nääs ku laittaa ns ajoissa nukkumaan, niin herääkin ajoissa. T naiselta voimia samoilla silmillä painajille, ei oo herkkua varmaan😉
- Anonyymi00010
Perus lyhyt.
- Anonyymi00014
Perus uneton.
- Anonyymi00016
Unet on Seattlessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1752914- 861270
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1231026
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 91763
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid103581- 38572