Niin saisi pienen rauhan jatkuvalta häirinnältäsi
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Ollin pitää Ladata ensin Akut ennenku Voi lähtee sijottelee. Kuulemma.
- Anonyymi00005UUSI
Ilmeisesti yrität aukoa kolmelle eri henkilölle päätäsi puberteettisen kuohuntakohtauksen vallassa guben aloituksessa tjn? Jos arvaus osuu oikeaan, niin toivotaan, että tulee lättyyn
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ilmeisesti yrität aukoa kolmelle eri henkilölle päätäsi puberteettisen kuohuntakohtauksen vallassa guben aloituksessa tjn? Jos arvaus osuu oikeaan, niin toivotaan, että tulee lättyyn
Sun pizzas on nii mautonta ettei kelpaa edes Erkille.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tai sitten viritellään niitä tun kytköksiä taas, aika menee hukkaan näin ollen
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sun pizzas on nii mautonta ettei kelpaa edes Erkille.
Ahaa, lisää randomien nimiä. Et sää vapaalle jalalle kuulu ympäristöjen haitta
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ahaa, lisää randomien nimiä. Et sää vapaalle jalalle kuulu ympäristöjen haitta
Sun toimesta hirttää kaasutki vaa kiinni. Kuulemma.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sun toimesta hirttää kaasutki vaa kiinni. Kuulemma.
Tarkoitatko tällä automobiileihin liittyviä ongelmia? Jos sellaisia on ylipäätään ollut, niin viisaat hankkii näyttöä, eikä jää parkumaan. Jos on varaa pitää autoa, niin on varaa edes yhteen kameraan jotenkin näin. Mutta ei minun murhe sekään nk todistustaakka kuka tälläistä tihutyötä tekee vai tekeekö kukaan. Fe on pofiifiafia fe uffaffaa 😉
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tarkoitatko tällä automobiileihin liittyviä ongelmia? Jos sellaisia on ylipäätään ollut, niin viisaat hankkii näyttöä, eikä jää parkumaan. Jos on varaa pitää autoa, niin on varaa edes yhteen kameraan jotenkin näin. Mutta ei minun murhe sekään nk todistustaakka kuka tälläistä tihutyötä tekee vai tekeekö kukaan. Fe on pofiifiafia fe uffaffaa 😉
Että eiköhän anti ole käytännössä se mitä aina yhtä Värikkäisiin kertomuksiin tulee, että tietty vähemmistö mumisee nurkkapöydässä kuppiloissa ja kahviloissa osan katseen kiertäen vaivaantuneesti pitkin seiniä kun usko oli joskus vahva eikä viitti suoraan sanoa henkilöille, joita on vaikka vyosikymmeniä tuntenut, että puhutte aiva PEHMEITÄ jo
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Johnny Sending FACEBOOT".
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Johnny Sending FACEBOOT".
Jaa no mitä varten se "juhnnie" huhkisi, että pääsee facebookin kirjautumaan- että näkee ensi tilassa kaikki kuumat meemit vai? Näitä sinun psykedeelistä aforismeja voisi tulkita loputtomiin jos pitäisi sitä vaivan arvoisena
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jaa no mitä varten se "juhnnie" huhkisi, että pääsee facebookin kirjautumaan- että näkee ensi tilassa kaikki kuumat meemit vai? Näitä sinun psykedeelistä aforismeja voisi tulkita loputtomiin jos pitäisi sitä vaivan arvoisena
Land Roverin Pekalle kelpaa kortti ku kortti. Kuulemma.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Land Roverin Pekalle kelpaa kortti ku kortti. Kuulemma.
Ihan on tuntematon suuruus minulle
- Anonyymi00002UUSI
Huomaat sen kyllä, kun olen lähtenyt. Ei sun tarvii kuin vain odottaa. En ilmoittele, niin ei tule häirittyä.
- Anonyymi00003UUSI
Kyrpokselle tarkoittanet viritän vain fallokseni uljaaksi ja sitten
- Anonyymi00009UUSI
Kuule setä, mä luulen ettei slaikkas ole ratkaisu mihinkään tilanteeseen. Sivusta
- Anonyymi00004UUSI
olinnhan minä siis jo lapsena kateellinen isäni naiselle kun hänellä oli niin isot r innat ja ajattelin että olen sen ruman lappalaisen tyttöpoika laps ei miehet voi mua koskaan rakastaa
- Anonyymi00006UUSI
Mene hyvä mies sinne ennenkö passis piippaa. Ikävää mukulat, jos ja kun guben aloitusten anti ohenee päivä päivätä. -TT
- Anonyymi00007UUSI
You just got flagged, sailor. Can happen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
You just got flagged, sailor. Can happen.
Jos on saatu rahalla vaikka nimi polien listoille syystä, että kuhan vaan. On se poitsu aika lennokas fantasioija
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos on saatu rahalla vaikka nimi polien listoille syystä, että kuhan vaan. On se poitsu aika lennokas fantasioija
Pizzakin vaatii kyllä oman passinsa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pizzakin vaatii kyllä oman passinsa.
Niin no joo, kyllähän niihin pitsa- tai lounaspasseihin voi leimoja keräillä🙄
- Anonyymi00010UUSI
Mallorca
- Anonyymi00020UUSI
Kauanko sinne ajelee kelan ambulanssilla?
- Anonyymi00023UUSI
Tämä on kurakomedienne aivan uusi termi minulle minkä guben avaukseen haffuttelit. Sivusta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tämä on kurakomedienne aivan uusi termi minulle minkä guben avaukseen haffuttelit. Sivusta
Sallikaamme toki sun sitte kurata omat jälkeiseski. Hiekkalapioshan jo nähtiinkin pankkitiskillä.
- Anonyymi00026UUSI
Eiks siel pala, sitä paitti duunitki alkaa
- Anonyymi00027UUSI
En halua enää ikinä nähdä sitä limossalin bulgarialaista kiusaajastalkkeria heti kun pääsen pois nykyisestä paikasta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 111840
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581