Milloin mies lähdet sinne kyprokselle taas

Anonyymi-ap

Niin saisi pienen rauhan jatkuvalta häirinnältäsi

27

127

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ollin pitää Ladata ensin Akut ennenku Voi lähtee sijottelee. Kuulemma.

• Anonyymi00005
        UUSI

Ilmeisesti yrität aukoa kolmelle eri henkilölle päätäsi puberteettisen kuohuntakohtauksen vallassa guben aloituksessa tjn? Jos arvaus osuu oikeaan, niin toivotaan, että tulee lättyyn

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ilmeisesti yrität aukoa kolmelle eri henkilölle päätäsi puberteettisen kuohuntakohtauksen vallassa guben aloituksessa tjn? Jos arvaus osuu oikeaan, niin toivotaan, että tulee lättyyn

Sun pizzas on nii mautonta ettei kelpaa edes Erkille.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tai sitten viritellään niitä tun kytköksiä taas, aika menee hukkaan näin ollen

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sun pizzas on nii mautonta ettei kelpaa edes Erkille.

Ahaa, lisää randomien nimiä. Et sää vapaalle jalalle kuulu ympäristöjen haitta

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ahaa, lisää randomien nimiä. Et sää vapaalle jalalle kuulu ympäristöjen haitta

Sun toimesta hirttää kaasutki vaa kiinni. Kuulemma.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sun toimesta hirttää kaasutki vaa kiinni. Kuulemma.

Tarkoitatko tällä automobiileihin liittyviä ongelmia? Jos sellaisia on ylipäätään ollut, niin viisaat hankkii näyttöä, eikä jää parkumaan. Jos on varaa pitää autoa, niin on varaa edes yhteen kameraan jotenkin näin. Mutta ei minun murhe sekään nk todistustaakka kuka tälläistä tihutyötä tekee vai tekeekö kukaan. Fe on pofiifiafia fe uffaffaa 😉

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tarkoitatko tällä automobiileihin liittyviä ongelmia? Jos sellaisia on ylipäätään ollut, niin viisaat hankkii näyttöä, eikä jää parkumaan. Jos on varaa pitää autoa, niin on varaa edes yhteen kameraan jotenkin näin. Mutta ei minun murhe sekään nk todistustaakka kuka tälläistä tihutyötä tekee vai tekeekö kukaan. Fe on pofiifiafia fe uffaffaa 😉

Että eiköhän anti ole käytännössä se mitä aina yhtä Värikkäisiin kertomuksiin tulee, että tietty vähemmistö mumisee nurkkapöydässä kuppiloissa ja kahviloissa osan katseen kiertäen vaivaantuneesti pitkin seiniä kun usko oli joskus vahva eikä viitti suoraan sanoa henkilöille, joita on vaikka vyosikymmeniä tuntenut, että puhutte aiva PEHMEITÄ jo

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

"Johnny Sending FACEBOOT".

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Johnny Sending FACEBOOT".

Jaa no mitä varten se "juhnnie" huhkisi, että pääsee facebookin kirjautumaan- että näkee ensi tilassa kaikki kuumat meemit vai? Näitä sinun psykedeelistä aforismeja voisi tulkita loputtomiin jos pitäisi sitä vaivan arvoisena

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jaa no mitä varten se "juhnnie" huhkisi, että pääsee facebookin kirjautumaan- että näkee ensi tilassa kaikki kuumat meemit vai? Näitä sinun psykedeelistä aforismeja voisi tulkita loputtomiin jos pitäisi sitä vaivan arvoisena

Land Roverin Pekalle kelpaa kortti ku kortti. Kuulemma.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Land Roverin Pekalle kelpaa kortti ku kortti. Kuulemma.

Ihan on tuntematon suuruus minulle

• Anonyymi00002
      UUSI

Huomaat sen kyllä, kun olen lähtenyt. Ei sun tarvii kuin vain odottaa. En ilmoittele, niin ei tule häirittyä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kyrpokselle tarkoittanet viritän vain fallokseni uljaaksi ja sitten

• Anonyymi00009
        UUSI

Kuule setä, mä luulen ettei slaikkas ole ratkaisu mihinkään tilanteeseen. Sivusta

• Anonyymi00004
      UUSI

olinnhan minä siis jo lapsena kateellinen isäni naiselle kun hänellä oli niin isot r innat ja ajattelin että olen sen ruman lappalaisen tyttöpoika laps ei miehet voi mua koskaan rakastaa

• Anonyymi00006
      UUSI

Mene hyvä mies sinne ennenkö passis piippaa. Ikävää mukulat, jos ja kun guben aloitusten anti ohenee päivä päivätä. -TT

• Anonyymi00007
        UUSI

You just got flagged, sailor. Can happen.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

You just got flagged, sailor. Can happen.

Jos on saatu rahalla vaikka nimi polien listoille syystä, että kuhan vaan. On se poitsu aika lennokas fantasioija

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos on saatu rahalla vaikka nimi polien listoille syystä, että kuhan vaan. On se poitsu aika lennokas fantasioija

Pizzakin vaatii kyllä oman passinsa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pizzakin vaatii kyllä oman passinsa.

Niin no joo, kyllähän niihin pitsa- tai lounaspasseihin voi leimoja keräillä🙄

• Anonyymi00010
      UUSI

Mallorca

• Anonyymi00020
      UUSI

Kauanko sinne ajelee kelan ambulanssilla?

• Anonyymi00023
        UUSI

Tämä on kurakomedienne aivan uusi termi minulle minkä guben avaukseen haffuttelit. Sivusta

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tämä on kurakomedienne aivan uusi termi minulle minkä guben avaukseen haffuttelit. Sivusta

Sallikaamme toki sun sitte kurata omat jälkeiseski. Hiekkalapioshan jo nähtiinkin pankkitiskillä.

• Anonyymi00026
      UUSI

Eiks siel pala, sitä paitti duunitki alkaa

• Anonyymi00027
      UUSI

En halua enää ikinä nähdä sitä limossalin bulgarialaista kiusaajastalkkeria heti kun pääsen pois nykyisestä paikasta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2189
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      152
      924
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      893
    5. 64
      881
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      38
      856
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      111
      840
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe