Onko ollut kyse aisurileikeistä vai kunnon ryhmäseksistä tai jotain siltä väliltä?
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Meillä oltiin puhuttu kimpusta ja vaimon toiveesta saada isoa kalua.
Sekä puhunut joskus halusta kokeilla mustaa miestä.
Minulla on musta parikymppinen työkaveri ja yhtiön virkistyspäivillä nähnyt miehen jopa lepoasennossa ison ja paksun kalun.
Kerroin vaimolle asiasta ja hän kiinnostui.
Lupasin puhua miehelle jos haluaa panna mun vaimoa kimpassa mun kanssa.
Otettiin muutama alastonkuva vaimosta ja näytin miehelle kuvat kun kysyin haluaako hän mukaan kimppaan panemaan mun vaimoa.
Kyllä mies halusi ja kertoi ettei ole useaan kuukauteen saanut naista.
Oli hurjaa katsella kun 192cm 100kg mies pani mun 157cm 48kg vaimoa.
Mikä tärkeintä vaimoni oli tyytyväinen ja saatiin panna molemmat.- Anonyymi00003
Ja satusetä saikin tapolan mustaa makkaraa persesuoleen hähähää
- Anonyymi00005
Kyllä noi on ollut vaimoni ja mustien miesten välistä panemista/rakastelua, itse odotellut et saavat aktinsa suoritettua silloin kun olen ollut mukana.
- Anonyymi00006
Oletko katsonut kun vaimo saa mustaa sisäänsä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko katsonut kun vaimo saa mustaa sisäänsä?
Olen nähnyt. Tosin kaikki eivät pidä siitä että mies on katselemassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen nähnyt. Tosin kaikki eivät pidä siitä että mies on katselemassa.
Katselitko vai teitkö jotain muutakin? Miltä näytti kun vaimo antoi mustalle ja nauttiko vaimo?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Katselitko vai teitkö jotain muutakin? Miltä näytti kun vaimo antoi mustalle ja nauttiko vaimo?
Vain katselin ja kuuntelin. Oli toki mustia mitkä halusivat oikein näyttää miten ottavat vaimoni ja kuinka panevat. Tietenkin vaimoni nautti mustista suuresti ja äänekkäästi, itsehän hän niitä halusi. Ja totta kai hän varattuna vaaleana naisena sai huomiota noilta.
- Anonyymi00010
Meillä mies haluaisi mustan miehen naimaan minua. Minä en ole siihen vielä suostunut.
N58- Anonyymi00011
Vielä.... Oletko kuitenkin harkinnut asiaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571