Sen näki kilometrin

Anonyymi-ap

Päähän et tykkäsit minusta. Eli et ole kaikkia saanut vakuutettua valheillasi

22

266

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI
    • Anonyymi00002
      UUSI

Ei se haittaa. Mut en ole koskaan valehdellut, etten tykkäisi. Ei ole kukaan kysynyt asiasta. Ei ole muutenkaan varattuna tapana puhua ihastuksista.
      Naiselta

• Anonyymi00004
        UUSI

Mutta vähän kuitenkin silmäpeliä pitää ja lirkutella..

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta vähän kuitenkin silmäpeliä pitää ja lirkutella..

Ai kenen kanssa? En mielestäni edes kaivatun kanssa.

• Anonyymi00003
      UUSI

aika moniin elämässä ihastunut mutta rakastunut sillain hulluuteen asti kerran ja kerran lievemmin

• Anonyymi00005
      UUSI

Tai kuvittelit vaan ja sait muut mukaan kuvitelmiis? Et voi tietää toisen ajatuksia.

• Anonyymi00006
        UUSI

Älä yritä. Luuletko että kaikki on tyhmiä. Sinä se et jättänyt epäselvyyttä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Kyl joskus voi käydä niinkin et tietää toisen ajatukset ja se on ihanan hämmentävää ja pelottavaakin, kun ei voi salata mitään ja tuntee myös Jumalan läsnäolon, vaikkei se pelottavalta tuntunut vaik oon joskus tosi pahoja asioita tehnyt mitä kadun loppu elämäni ajan ja se on ansaittu kohtalo. Kumpikin tietäää kun katsoo toista silmiin toisen ajatukset. Mulle kävi näin yhden miehen kanssa. Toista ei tule, senkin tiedän.

S

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyl joskus voi käydä niinkin et tietää toisen ajatukset ja se on ihanan hämmentävää ja pelottavaakin, kun ei voi salata mitään ja tuntee myös Jumalan läsnäolon, vaikkei se pelottavalta tuntunut vaik oon joskus tosi pahoja asioita tehnyt mitä kadun loppu elämäni ajan ja se on ansaittu kohtalo. Kumpikin tietäää kun katsoo toista silmiin toisen ajatukset. Mulle kävi näin yhden miehen kanssa. Toista ei tule, senkin tiedän.

S

Mut mä en toki halua häneltä mitään salatakaan vaikkei ollakaan tekemisis nyt enää ollenkaan, mut ollaan näköjään viel yhteystietoina toistemme kaa, en vaan halua häiritä kun se on hänen toive ja viimeisimmät yhteydenottoni on aika noloja. Sellaista on rakkaus ja joskus se toki räiskyy kun oon tulisielu. Toki toivon sydämelläni ihmeitä aina välillä. Ehkä hänkin.

S

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mut mä en toki halua häneltä mitään salatakaan vaikkei ollakaan tekemisis nyt enää ollenkaan, mut ollaan näköjään viel yhteystietoina toistemme kaa, en vaan halua häiritä kun se on hänen toive ja viimeisimmät yhteydenottoni on aika noloja. Sellaista on rakkaus ja joskus se toki räiskyy kun oon tulisielu. Toki toivon sydämelläni ihmeitä aina välillä. Ehkä hänkin.

S

Parasta on joskus näin "erossa ollessamme" kun tuntee sydämessään myös hänen rakkautensa. Tiesin alusta asti et molemminppuolista ja on varmasti edelleen vaik ollaan kaikenlaosta keretty tahoillamme dusailemaan. Sit usein se surettaa myös. Ja joskus jopa pelottaa muakin, et tunnen miten iso se jänen rakkaus onkaan mua kohtaan. Häpeen sit näotä kirjotuksianikin et hitto jos se lukis, vaik varmaa viimenen paikka hälle tämä. Mut kyl tunnistais, koska tässä on merkkejä joita vain me näemme.

S

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Parasta on joskus näin "erossa ollessamme" kun tuntee sydämessään myös hänen rakkautensa. Tiesin alusta asti et molemminppuolista ja on varmasti edelleen vaik ollaan kaikenlaosta keretty tahoillamme dusailemaan. Sit usein se surettaa myös. Ja joskus jopa pelottaa muakin, et tunnen miten iso se jänen rakkaus onkaan mua kohtaan. Häpeen sit näotä kirjotuksianikin et hitto jos se lukis, vaik varmaa viimenen paikka hälle tämä. Mut kyl tunnistais, koska tässä on merkkejä joita vain me näemme.

S

Ja oikoluku ei oo mun juttu.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Älä yritä. Luuletko että kaikki on tyhmiä. Sinä se et jättänyt epäselvyyttä.

"Minä" en ole kukaan tuttusi.

• Anonyymi00008
      UUSI

Oudot ihmiset tinkaa täällä? Vaikuttavaa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ootko se älykkö papanoista tinkaaja?

• Anonyymi00009
      UUSI

Harhaa ne optimistisimmat tuntemukset yleensä vain on.

• Anonyymi00010
      UUSI

Mitä sä nyt sillä yrität kaivella? Sano suoraan...

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei ollut minulta tämä, ymmärrän nyt että et ikinä välittänyt, kielsithän sen monesti, vain pelailut ja manipuloit T:T

• Anonyymi00013
      UUSI

Semmonen pikku sivusuhde.

• Anonyymi00018
      UUSI

Sulla on hyvä näkö. 😯Mä joudun ihan kiinni naamaan menemään että nään.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ehk ulkonäöstä, luonteesi ei ollut niin kiva kuin luulin

• Anonyymi00020
        UUSI

Silti olet vieläkin ihan pihkassa.

• Anonyymi00021
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      161
      2478
    2. 80
      1077
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      966
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      79
      644
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      94
      579
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      556
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      532
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36