Päähän et tykkäsit minusta. Eli et ole kaikkia saanut vakuutettua valheillasi
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
- Anonyymi00002UUSI
Ei se haittaa. Mut en ole koskaan valehdellut, etten tykkäisi. Ei ole kukaan kysynyt asiasta. Ei ole muutenkaan varattuna tapana puhua ihastuksista.
Naiselta- Anonyymi00004UUSI
Mutta vähän kuitenkin silmäpeliä pitää ja lirkutella..
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta vähän kuitenkin silmäpeliä pitää ja lirkutella..
Ai kenen kanssa? En mielestäni edes kaivatun kanssa.
- Anonyymi00003UUSI
aika moniin elämässä ihastunut mutta rakastunut sillain hulluuteen asti kerran ja kerran lievemmin
- Anonyymi00005UUSI
Tai kuvittelit vaan ja sait muut mukaan kuvitelmiis? Et voi tietää toisen ajatuksia.
- Anonyymi00006UUSI
Älä yritä. Luuletko että kaikki on tyhmiä. Sinä se et jättänyt epäselvyyttä.
- Anonyymi00012UUSI
Kyl joskus voi käydä niinkin et tietää toisen ajatukset ja se on ihanan hämmentävää ja pelottavaakin, kun ei voi salata mitään ja tuntee myös Jumalan läsnäolon, vaikkei se pelottavalta tuntunut vaik oon joskus tosi pahoja asioita tehnyt mitä kadun loppu elämäni ajan ja se on ansaittu kohtalo. Kumpikin tietäää kun katsoo toista silmiin toisen ajatukset. Mulle kävi näin yhden miehen kanssa. Toista ei tule, senkin tiedän.
S - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyl joskus voi käydä niinkin et tietää toisen ajatukset ja se on ihanan hämmentävää ja pelottavaakin, kun ei voi salata mitään ja tuntee myös Jumalan läsnäolon, vaikkei se pelottavalta tuntunut vaik oon joskus tosi pahoja asioita tehnyt mitä kadun loppu elämäni ajan ja se on ansaittu kohtalo. Kumpikin tietäää kun katsoo toista silmiin toisen ajatukset. Mulle kävi näin yhden miehen kanssa. Toista ei tule, senkin tiedän.
SMut mä en toki halua häneltä mitään salatakaan vaikkei ollakaan tekemisis nyt enää ollenkaan, mut ollaan näköjään viel yhteystietoina toistemme kaa, en vaan halua häiritä kun se on hänen toive ja viimeisimmät yhteydenottoni on aika noloja. Sellaista on rakkaus ja joskus se toki räiskyy kun oon tulisielu. Toki toivon sydämelläni ihmeitä aina välillä. Ehkä hänkin.
S - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mut mä en toki halua häneltä mitään salatakaan vaikkei ollakaan tekemisis nyt enää ollenkaan, mut ollaan näköjään viel yhteystietoina toistemme kaa, en vaan halua häiritä kun se on hänen toive ja viimeisimmät yhteydenottoni on aika noloja. Sellaista on rakkaus ja joskus se toki räiskyy kun oon tulisielu. Toki toivon sydämelläni ihmeitä aina välillä. Ehkä hänkin.
SParasta on joskus näin "erossa ollessamme" kun tuntee sydämessään myös hänen rakkautensa. Tiesin alusta asti et molemminppuolista ja on varmasti edelleen vaik ollaan kaikenlaosta keretty tahoillamme dusailemaan. Sit usein se surettaa myös. Ja joskus jopa pelottaa muakin, et tunnen miten iso se jänen rakkaus onkaan mua kohtaan. Häpeen sit näotä kirjotuksianikin et hitto jos se lukis, vaik varmaa viimenen paikka hälle tämä. Mut kyl tunnistais, koska tässä on merkkejä joita vain me näemme.
S - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Parasta on joskus näin "erossa ollessamme" kun tuntee sydämessään myös hänen rakkautensa. Tiesin alusta asti et molemminppuolista ja on varmasti edelleen vaik ollaan kaikenlaosta keretty tahoillamme dusailemaan. Sit usein se surettaa myös. Ja joskus jopa pelottaa muakin, et tunnen miten iso se jänen rakkaus onkaan mua kohtaan. Häpeen sit näotä kirjotuksianikin et hitto jos se lukis, vaik varmaa viimenen paikka hälle tämä. Mut kyl tunnistais, koska tässä on merkkejä joita vain me näemme.
SJa oikoluku ei oo mun juttu.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä yritä. Luuletko että kaikki on tyhmiä. Sinä se et jättänyt epäselvyyttä.
"Minä" en ole kukaan tuttusi.
- Anonyymi00008UUSI
Oudot ihmiset tinkaa täällä? Vaikuttavaa.
- Anonyymi00017UUSI
Ootko se älykkö papanoista tinkaaja?
- Anonyymi00009UUSI
Harhaa ne optimistisimmat tuntemukset yleensä vain on.
- Anonyymi00010UUSI
Mitä sä nyt sillä yrität kaivella? Sano suoraan...
- Anonyymi00011UUSI
Ei ollut minulta tämä, ymmärrän nyt että et ikinä välittänyt, kielsithän sen monesti, vain pelailut ja manipuloit T:T
- Anonyymi00013UUSI
Semmonen pikku sivusuhde.
- Anonyymi00018UUSI
Sulla on hyvä näkö. 😯Mä joudun ihan kiinni naamaan menemään että nään.
- Anonyymi00019UUSI
Ehk ulkonäöstä, luonteesi ei ollut niin kiva kuin luulin
- Anonyymi00020UUSI
Silti olet vieläkin ihan pihkassa.
- Anonyymi00021UUSI
Milloin on silloin?
Anteeksi, oli.
https://m.youtube.com/watch?v=Zf9rDU7IucY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79644
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun94579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498