Sittenkin. Vaikka yritit kaikkesi sen pitämiseen piilossa. Jotain ne katseet minusta kertoivat, alta kulmien vilkaisut. Ujosti.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
En,olin rakastunut!
- Anonyymi00008UUSI
Hyvin sen pidit omana tietonasi. Jos noin oli.
- Anonyymi00002UUSI
Ei se heti tullut mutta aika pian.
- Anonyymi00003UUSI
Milloin oli alku? Koska loppua ei näy..
- Anonyymi00004UUSI
Missä tilanteessa ja milloin tapahtui?
- Anonyymi00005UUSI
Ihastuin sinuun pian sen jälkeen kun huomasin sinun ihastuneen minuun. En vain ole halunnut sitä tuoda aiemmin julki. Varmaan olis pitänyt olla hiljaa siitä vieläkin.
- Anonyymi00007UUSI
Ei hän ihastuksestaan ole kertonut mitään.
- Anonyymi00006UUSI
Olin Teemu ihan alusta….
- Anonyymi00009UUSI
Olin ja olen edelleen. Ujosti.
- Anonyymi00010UUSI
Etkä tuo sitä miehelle tietenkään ilmi?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Etkä tuo sitä miehelle tietenkään ilmi?
Toisin jos voisin.
- Anonyymi00011UUSI
Alussa kyllä. Mutta olin mielestäni vääränlainen sinulle, joten en ajatellut tehdä asialle mitään. Sitten näytti siltä, että kiinnostuit muista niin minunkin ihastus sitten lopulta lopahti ja siirtyi muualle.
- Anonyymi00012UUSI
Heti alussako. Olin vaan hämilläni aloit niin innostuneesti jututtaa.
- Anonyymi00014UUSI
Joskus muuten oli sulta kommentti, "olen hämmentynyt".
Oli jotain läheistä meillä. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oli jotain läheistä meillä.Siinä keskenkaikenko. Miks mä jotain sellaista oon menny sanomaan. 😂 kauheaa.🫣
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oli jotain läheistä meillä.Apua nyt mä muistan mitä tarkoitat 😍 Niin se hetki ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Vai että oikein kulmien alta vilkuili. Aikamoinen klisee tuo nainen.
- Anonyymi00015UUSI
Ujon ilmeen huomaa kyllä.
- Anonyymi00026UUSI
Niin huomaa.
- Anonyymi00016UUSI
Kun rakastuin häneen, en vilkuillut, vaan unohdin kaikki muut ympärillä ja uppouduin hänen silmiinsä niin, että ajan kulu unohtui.
Tätä ihmettelen vieläkin, miten uskalsin. - Anonyymi00017UUSI
Mitä sillä enää on väliä, mitä ajattelin tai tunsin. Sulla näyttää olevan uusi nainen käsipuolessa, joten unohda meidät.
- Anonyymi00019UUSI
Hämmentynyt. En tiedä miksi.
- Anonyymi00020UUSI
Eikö mitään muuta?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö mitään muuta?
Mua hämmensi sun huomio. Hämmennyin kuin katsoin sua kun puhuit ja katsoit takaisin niin säikähdin. Ekan kerran kun puhuit mulle en odottanut sitä ja menin ujoksi. Tutustuessa opin luottamaan.
- Anonyymi00023UUSI
Olin n-n
- Anonyymi00025UUSI
Olin ja yllätyin tunteitani.
Olet ainoa mies johon olen ihastunut monen vuoden sinkkuuden jälkeen.
🩷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun95579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498