silloin. En tiennyt ikääsi mutta päättelin sen. Sinä tuskin tiesit minun ikääni. Kivasti katsottiin toisiamme silmiin kun juteltiin. Niin, kiva muisto siitä hetkestä ainakin jäi.
Naiselle
Liian nuori olit
10
139
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Kaunis. 🫶🏻 ja ne silmät ..huh. Hiukset, olemus.
- Anonyymi00002UUSI
Mieheltä oli aloitus. Haiskahtaa jotenkin siltä että kirjoitit naiselle....
Ap - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mieheltä oli aloitus. Haiskahtaa jotenkin siltä että kirjoitit naiselle....
ApMinäkin olen mies ja rakastan erästä niinsanotusti heteromiehestä. Tiedän että hän vilkuillut housujeni etumusta ja takaapäinkin..
- Anonyymi00004UUSI
Voi höpsö suomalainen turjake mieheni 🥰😘❤️💋💋💋
En niin nuori ollut, mutta olihan se mukava, että tyttäreni näytti 14-15 vuotiaana minun äidiltä ja kehtas vielä esittääkin minun äitiä.
Joidenkin lapset ovat vähän niin, kuin Jumalan siunauksia.- Anonyymi00005UUSI
Lisään, että olen kyllä ylpeä sinusta jos poliisina olet alkanut vielä opiskelemaan pastoriksi tai papiksi.
Minä voin sentään sinun omana vaimona auttaa sinua. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lisään, että olen kyllä ylpeä sinusta jos poliisina olet alkanut vielä opiskelemaan pastoriksi tai papiksi.
Minä voin sentään sinun omana vaimona auttaa sinua.Ei koske aloitus sua.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä voin sentään sinun omana vaimona auttaa sinua.Joo, en tiennytkään olevani poliisi🤣😘teologia kyllä kiinnostelis mutta en ole varma riittääkö minun hermot ja aivokapasiteetti
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo, en tiennytkään olevani poliisi🤣😘teologia kyllä kiinnostelis mutta en ole varma riittääkö minun hermot ja aivokapasiteetti
Semmosta... suljetaan nyt tää keissi kun tää koko homma on kadottanut merkityksensä.
- Anonyymi00009UUSI
Nyt oon liian vanha.
- Anonyymi00010UUSI
En tiennyt ikääsi,mut ne katseet oli ihania ❤️🫂🩷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79644
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun94579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498