Eikö ketään savilahdenkatulaisia ärsytä ku puolenyön jälkeen äänekäs metelipeli kiihyttelee niin että ikkunat helisee vai eikö poliisia kiinnosta muutakin että palkka juoksee. Saisko siihen vaikka poliisi auton parkkiin kadun viereen iha vaan pelotteeksi?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Jos katu pärisee, siihen ei auta poliisi, vaan mielummin kaupungin kunnossapito osasto.
- Anonyymi00002
Lukemisen ymmärtäminen on katoava taito
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lukemisen ymmärtäminen on katoava taito
Kyllä tuossa selvästi lukee, että Savilahdenkatu pärisee.
Miten sen itse ymmärrät?
Jos siinä lukisi vaikka Savilahdenkadulla pärisee, asia olisikin jo ihan toinen. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä tuossa selvästi lukee, että Savilahdenkatu pärisee.
Miten sen itse ymmärrät?
Jos siinä lukisi vaikka Savilahdenkadulla pärisee, asia olisikin jo ihan toinen.Nii mutta ymmärrys ei vaan onnistu ei Mikkeli on kyllä vähän ei tajuu paikka
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nii mutta ymmärrys ei vaan onnistu ei Mikkeli on kyllä vähän ei tajuu paikka
En jaksa sulle enempää asiasta vääntää. Loppui rautalanka.
Jos et ymmärrä selvää suomen kieltä, niin syytön minä siihen olen.
- Anonyymi00003
Jos ikkunat helisee, se vika kuuluu isännöitsijälle.
- Anonyymi00007
Nönii niise ön jöö
- Anonyymi00005
Siinä lukion kohdalla kun on tiessä ne hyppyrit niin jokakerta pärähtää.
- Anonyymi00009
Pojat leikkivät isoja poikia. Päässeet pyörien päryttimistä seuraavalle luokalle.
- Anonyymi00011
Luin jostain että pärisee kun juo niitä energiajuomia
- Anonyymi00012
Ei haittaa ollenkaan kun en asu siellä.
- Anonyymi00013
Joka kylässä samanlaista
- Anonyymi00014
Ja tänään jatkuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651852Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139992
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16891- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 57537